eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla"Adaptacja (modernizacja) pomieszczeń na cele klubów seniora w miejscowościach Charlejów i Pieńki"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja (modernizacja) pomieszczeń na cele klubów seniora
w miejscowościach Charlejów i Pieńki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja (modernizacja) pomieszczeń na cele klubów seniora
w miejscowościach Charlejów i Pieńki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ece10db-e701-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037760/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja (modernizacja) pomieszczeń na cele klubów seniora w miejscowościach Charlejów i Pieńki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest realizowany w ramach Osi priorytetowej 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obiekt: budynek w Charlejowie, gmina Serokomla, adres: Charlejów 57, 21-413 Serokomla, działka ewidencyjna nr 183.
Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-instalacyjnych:
a) dostosowanie łazienki i toalety dla osób niepełnosprawnych;
b) remont posadzek;
c) przygotowanie pomieszczenia kuchennego;
d) wyrównanie tynków, malowanie pomieszczeń ;
e) zakup i montaż instalacji c.o i c.w.u , z piecem (ekogroszek), rozprowadzenie instalacji, montaż grzejników;
f) wymianę wadliwej instalacji elektrycznej;
g) dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych.
Zakres prac obejmuje także zakup koniecznych urządzeń (piec), materiałów i akcesoriów montażowych, prace przygotowawcze, w tym zabezpieczenie terenu prac, oczyszczenie terenu z resztek budowlanych: wywóz gruzu i pozostałości po realizowanych pracach.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania prac z własnych materiałów;
b) uzgodnienia z Zamawiającym rodzaju płytek, farb i urządzeń sanitarnych;
c) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że stosowane w wykonywaniu robót budowlanych wyroby budowlane spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach budowlanych.
Od chwili przekazania Wykonawcy miejsca robót, Wykonawca ponosi odpowiedzialność i koszty za organizację swojego zaplecza budowy na tym terenie, a także utrzymania ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 264450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obiekt: budynek w Pieńkach, gmina Serokomla, adres: Pieńki 39, 21-413 Serokomla, działki ewidencyjne nr 451/4, 453/4.
Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-instalacyjnych:
a) zakup i montaż instalacji c.o i c.w.u , montaż grzejników;
b) adaptacja pomieszczenia na szatnię (wyrównanie tynków, wykonanie posadzki, malowanie, montaż oświetlenia);
c) dostosowanie łazienki i toalety dla osób niepełnosprawnych;
d) dostosowanie dla osób niepełnosprawnych – wykonanie pochylni i wymiana drzwi wejściowych.
Zakres prac obejmuje także zakup koniecznych materiałów i akcesoriów montażowych, prace przygotowawcze, w tym zabezpieczenie terenu prac, oczyszczenie terenu z resztek budowlanych: wywóz gruzu i pozostałości po realizowanych pracach.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania prac z własnych materiałów;
b) uzgodnienia z Zamawiającym rodzaju płytek, farb i urządzeń sanitarnych;
c) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że stosowane w wykonywaniu robót budowlanych wyroby budowlane spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach budowlanych.
Od chwili przekazania Wykonawcy miejsca robót, Wykonawca ponosi odpowiedzialność i koszty za organizację swojego zaplecza budowy na tym terenie, a także utrzymania ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 104550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mon-Plast Przemysław Dybciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252103063

7.3.4) Miejscowość: Sięciaszka Trzecia

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26445000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mon-Plast Przemysław Dybciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252103063

7.3.4) Miejscowość: Sięciaszka Trzecia

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10455000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.