eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków(DFP.271.91.2024.EP) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(DFP.271.91.2024.EP) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 78 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eprokopiuk@su.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/938546

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(DFP.271.91.2024.EP) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fd3a82-2a1d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007586/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.11 Materiały eksploatacyjne do aparatów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.91.2024.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 407708,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Elektrody krótkie do termoablacji laserowej tkanek miękkich - 125 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kratka do biopsji piersi - 25 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 57708,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18.06.2024 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym.
Zamawiający skorzystał z art. 30 ust. 4 ze względu na pilne zapotrzebowanie materiałów eksploatacyjnych do aparatów, które są niezbędne do bieżącej i ciągłej pracy Szpitala. Artykuł ten uprawnia Zamawiającego do wszczęcia postępowania poniżej progów unijnych, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Jednakże, wartość ogłoszonego postępowania wynosi 87 923,13 euro. W związku z powyższym postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności, co skutkuje niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18.06.2024 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym.
Zamawiający skorzystał z art. 30 ust. 4 ze względu na pilne zapotrzebowanie materiałów eksploatacyjnych do aparatów, które są niezbędne do bieżącej i ciągłej pracy Szpitala. Artykuł ten uprawnia Zamawiającego do wszczęcia postępowania poniżej progów unijnych, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Jednakże, wartość ogłoszonego postępowania wynosi 87 923,13 euro. W związku z powyższym postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności, co skutkuje niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.