Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370845/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(DFP.271.91.2024.EP) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 78 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eprokopiuk@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9385461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.91.2024.EP) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fd3a82-2a1d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007586/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.11 Materiały eksploatacyjne do aparatów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.91.2024.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407708,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Elektrody krótkie do termoablacji laserowej tkanek miękkich - 125 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kratka do biopsji piersi - 25 opakowań4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 57708,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 18.06.2024 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym.
Zamawiający skorzystał z art. 30 ust. 4 ze względu na pilne zapotrzebowanie materiałów eksploatacyjnych do aparatów, które są niezbędne do bieżącej i ciągłej pracy Szpitala. Artykuł ten uprawnia Zamawiającego do wszczęcia postępowania poniżej progów unijnych, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Jednakże, wartość ogłoszonego postępowania wynosi 87 923,13 euro. W związku z powyższym postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności, co skutkuje niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 18.06.2024 r. Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP w trybie podstawowym.
Zamawiający skorzystał z art. 30 ust. 4 ze względu na pilne zapotrzebowanie materiałów eksploatacyjnych do aparatów, które są niezbędne do bieżącej i ciągłej pracy Szpitala. Artykuł ten uprawnia Zamawiającego do wszczęcia postępowania poniżej progów unijnych, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Jednakże, wartość ogłoszonego postępowania wynosi 87 923,13 euro. W związku z powyższym postępowanie powinno zostać przeprowadzone w trybie przewidzianym dla zamówień o wartości przekraczających progi unijne.
Na tym etapie postępowania, Zamawiający nie ma możliwości powtórzenia nieprawidłowej czynności, co skutkuje niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.154.2024. Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń budynków nr 11 i nr 13 w KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
- DOSTARCZANIE FILTRÓW DO INSTALACJI WENTYLACJI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dostawa 1 szt. komputera przenośnego - DE-dzp.272-653/24
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów należących do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych z podziałem na 2 części:
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SYSTEMU UZDATNIANIA WODY PURELAB OPTION R7 WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zwany również Systemem EZD lub EZD
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Zakup materiałów medycznych i środków opatrunkowych na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" SPRiTS w Ostrołęce
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa zestawów do trudnych angioplastyk dla pracowni hemodynamiki
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.