Og³oszenie z dnia 2022-10-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00449070/01 - Wynik z dnia 2022-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji ZK we W³odawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320934
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯o³nierzy Win 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-we-wlodawie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji ZK we W³odawie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa8a254f-55c2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00412274
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00072145/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwest. nad robotami budow. prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa8a254f-55c2-11ed-9171-f6b7c7d593533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal,
c) poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Karnego we W³odawie
ul. ¯o³nierzy WiN 19, 22-200 W³odawa;
- inspektorem ochrony danych u Administratora jest plut. Karol Kulgawiuk, e-mail: iod_wlodawa@sw.gov.pl*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie” znak sprawy: DKw.2232.9.2022;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 88 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Karnego we W³odawie
ul. ¯o³nierzy WiN 19, 22-200 W³odawa;
- inspektorem ochrony danych u Administratora jest plut. Karol Kulgawiuk, e-mail: iod_wlodawa@sw.gov.pl*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie” znak sprawy: DKw.2232.9.2022;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 88 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku administracji Zak³adu Karnego we W³odawie”w bran¿ach:
1. konstrukcyjno – budowlanej,
2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniuna zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
1) do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ us³ugê/us³ugi polegaj±ce na pe³nieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuj±c± dla wszystkich 5 zadañ:
a) pe³nienie nadzoru budowlanego, sprawozdawczo¶ci i rozliczania kontraktu na zadaniu z zakresu budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r., poz. 1333, z pó¼n. zm.) o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 10 000 000,00 z³ - 1 us³ugê
lub
b) pe³nienie nadzoru budowlanego, sprawozdawczo¶ci i rozliczania kontraktu na zadaniu z zakresu budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r., poz. 1333, z pó¼n. zm.) o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 5 000 000,00 z³ - 2 us³ugi.
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca z³o¿y wykaz us³ug, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czaj±c po¶wiadczenia okre¶laj±ce, czy wymagane zadania zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy po¶wiadczenie, zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania po¶wiadczenia.
2) kwalifikacji zawodowych:
Warunek dysponowania osobami do realizacji zamówienia zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e dysponowaniem osobami posiadaj±cymi uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
a) dla zadania nr 1:
konstrukcyjno-budowlanej: Inspektora robót konstrukcyjno-budowlanych – uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ – co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi lub pe³nienia nadzoru nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi, liczone od dnia uzyskania uprawieñ;
b) dla zadania nr 2:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych: Inspektora robót w bran¿y sanitarnej - uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ - co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pe³nieniu nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawieñ;
c) dla zadania nr 3:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych: Inspektora robót w bran¿y elektrycznej - uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ - co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pe³nieniu nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawieñ;
Inspektor nadzoru powinien posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze i uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeñ - co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji obiektów budowlanych. Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji:
Przez „do¶wiadczenie zawodowe” w pe³nieniu danej funkcji nale¿y rozumieæ lata ci±g³ej przynale¿no¶ci do izby architektów/in¿ynierów, liczony od daty uzyskania stosownych uprawnieñ zgodnie z Ustaw± Prawo Budowlane.
UWAGA: Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane do projektowania nale¿y interpretowaæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r., poz. 1333, z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831). Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów wchodz±cych w sk³ad oferty.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców .
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian w tym w szczególno¶ci:1) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego – wówczas w zale¿no¶ci od faktu czy stawka zosta³a podwy¿szona czy zmniejszona – zmianie mo¿e ulec wynagrodzenie Wykonawcy – tj. odpowiednio: zostaæ zwiêkszone lub obni¿one;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych;
2. W przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci zakresu przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia o warto¶æ niewykonanych prac;
3. Zmiana terminu wykonania Umowy:
1) na skutek konieczno¶ci wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy;
2) na skutek konieczno¶ci zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiaj±cego z Wykonawc± Robót Budowlanych;
3) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, pod warunkiem, ¿e dzia³ania te nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron.
4. Inne zmiany:
1) w sk³adzie osób zdolnych do wykonania zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, akceptuj±c± kandydata na kluczowe stanowiska;
2) w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego:
a) powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci us³ug ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy,
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji us³ug, o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SWZ;
3) w przypadku aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp techniczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów techniczno-budowlanych.
5. Na podstawie art. 439 ustawy PZP dopuszcza siê równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian umowy, która zosta³a zawarta na okres powy¿ej 12 miesiêcy, dotycz±cych wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzacjê w sytuacji spe³nienia ni¿ej wymienionych wymagañ:
1) w przypadku istotnej zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy oraz
2) przy zachowaniu ni¿ej okre¶lonych warunków i postanowieñ Umowy okre¶lonych w ust. 6 do 11.
13. Termin zakoñczenie robót mo¿e ulec zmianie na skutek:
1) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót;
2) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej - o czas niezbêdny do ich usuniêcia;
3) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego;
4) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
5) dzia³ania organów administracji, nie zawinionych przez Wykonawcê w szczególno¶ci:
a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.,
b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej;
6) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 maj± wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napêdowego do zbiornika magazynuj±cego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowi±cych w³asno¶æ MPGK Spó³ki z o.o. we W³odawie w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawa wyrobów spo¿ywczych w okresie 12 miesiêcy do SPZOZ we W³odawie
- Dostawa wêdlin i miêsa do Zak³adu Karnego we W³odawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym we W³odawie
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelañskiego w Miêdzyrzeczu"
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównowa¿onej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilno¶ci na obszarze Gminy Czempiñ
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu z podzia³em na 2 czê¶ci:Cz. 1. nad rozbudow± oraz przebudow± budynku szko³y w K³aninie", Cz. 2: nad rozbudow± budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budow± l±dowiska dla ¶mig³owców ratunkowych i budow±/wymian± urz±dzeñ d¼wigowych w ramach realizacji Projektu pod nazw± (...)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.