Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210044160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 34
1.5.2.) Miejscowość: Lubniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-210
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubniewice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwolubniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f66dfd-33fe-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187859/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263094,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku - Leśnictwo Rudna i Trzy Dęby.
W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przewidziano wykonanie poniższych robót:
-koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 3,50m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego {m2};
-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm powstałego w wyniku przekruszenia skały litej gr. 20 cm i szer.3,5 m {m2};
-klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2 cm i szer. 3,5 m {m2};
-wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, {m3};
Zakres robót wraz z wyszczególnieniem poszczególnych prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przedstawiony jest w tabelarycznym zestawieniu zbiorczym odcinków załączonym do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2b do SWZ. Przybliżoną lokalizację odcinków zaznaczono na poglądowej mapie sytuacyjnej, stanowiącej załącznik nr 2c do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
- Przedmiar robót – Załącznik nr 2a do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) wraz z tabelarycznym zestawieniem odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia – Załącznik nr 2b do SWZ,
- Mapa poglądowa z lokalizacją odcinków – Załącznik nr 2c do SWZ,
- Przekrój normalny drogi nr 1 – Załącznik nr 2d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297610,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340958,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297610,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Witek-Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "KOLIBER"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5960000415
7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 17
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297610,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.