Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00312549/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka z podziałem na 16 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a681dbbf-fc9c-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka z podziałem na 16 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a681dbbf-fc9c-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054019/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Długołęka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Bukowina.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Bukowina – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 6304,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Byków.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 x 3,50 m oraz wysokości 3,40m, wysokość upadku 0,12m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl. Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w m. Byków, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 32888,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Kiełczów.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – betonowy stół do gry w tenisa typu SŁ001; lub produkt równoważny. Materiał: beton płukany oraz szlifowany C 25/30, stal czarna ocynkowana, aluminium, farby i lakiery. Wymiary: blat stołu 2,74 m x 1,52 m, wysokość 78 cm. Waga: ok. 850 kg.
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Kiełczów – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 8424,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie nr 4: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Łosice.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią; lub produkt równoważny. W skład zestawu wchodzi: wieża, drabinka linowa, zjeżdżalnia, koci grzbiet linowy na podest, ścianka wspinaczkowa boczna, drabinka wypukła trudno dostępna, liczydło pionowe, koło koraliki. Wymiary urządzenia: 4,04 m x 3,04 m x 3,95 m. Maksymalna wysokość upadku: 1,50 m. Konstrukcja: stal malowana proszkowo, daszki z odpornych płyt HDPE, podesty wykonane z płyt antypoślizgowych, sklejka anty-skid, wykonane ze stali nierdzewnej. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Łosice – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 16775,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Zadanie nr 5: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Łozina.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – piaskownica z dachem. Produkt w kształcie czworokąta o wymiarach 2,2 x 2,2 metry wykonany z płyty HDPE. Powierzchnia zderzenia: 5,62 m x 5,62 m. Wysokość upadku: 0,32 m. Konstrukcja wykonana z rur i profili stalowych, zabezpieczonych podkładem ocynkowym, płyta HDPE. Elementy składowe: burta 4 szt., słup – 4 szt., dach – 1 szt. Urządzenie mocowane w gruncie.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w m. Łozina, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 8300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Zadanie nr 6: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Siedlec.a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek). Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Siedlec – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią; lub produkt równoważny. W skład zestawu wchodzi: wieża, drabinka linowa, zjeżdżalnia, koci grzbiet linowy na podest, ścianka wspinaczkowa boczna, drabinka wypukła trudno dostępna, liczydło pionowe, koło koraliki. Wymiary urządzenia: 4,04 m x 3,04 m x 3,95 m. Maksymalna wysokość upadku: 1,50 m. Konstrukcja: stal malowana proszkowo, daszki z odpornych płyt HDPE, podesty wykonane z płyt antypoślizgowych, sklejka anty-skid, wykonane ze stali nierdzewnej. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Siedlec – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 23079,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Zadanie nr 7: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Skała.a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – linarium piramida typu Linarium Mała Piramida FF/4306 Standard; lub produkt równoważny. Urządzenie składa się z: 1 x Słup nośny fi 158 mm, 1 x Sieć linowa stożek, 1 x Platformy z lin, 8 x Śrub napinających, 8 x Kotew do mocowania lin. Elementy metalowe wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej przed korozją malowaniem proszkowym. Jeśli dane urządzenie posiada łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby muszą być one ocynkowane. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym o średnicy 16-18 mm połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego; wysokość całkowita urządzenia 3,0 m, wymiary: 4,02 m x 4,02 m, maksymalna wysokość upadku 1,1 m. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Skała – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/ Sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 x 3,50 m oraz wysokości 3,40m, wysokość upadku 0,12m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl. Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w m. Skała, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 51755,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Zadanie nr 8: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Śliwice.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – betonowy stół do gry w tenisa typu SŁ001; lub produkt równoważny. Materiał: beton płukany oraz szlifowany C 25/30, stal czarna ocynkowana, aluminium, farby i lakiery. Wymiary: blat stołu 2,74 m x 1,52 m, wysokość 78 cm. Waga: ok. 850 kg.
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Śliwice – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 8424,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Zadanie nr 9: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Szczodre.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – obrotowe bocianie gniazdo średnica 120 cm lub produkt równoważny. Siedzisko typu bocianie gniazdo zamocowane pod kątem na obrotowej osi, konstrukcja obrotowa umieszczona na łożyskowej kolumnie osadzonej w gruncie na betonowej kotwie. Materiał: stal galwanizowana, aluminium, lina zbrojona, lina PP Siedzisko typu "Bocianie Gniazdo" Siatka z mocnych lin polipropylenowych Ø16 mm. Kolumna podstawy stalowa, ocynkowana rura 3'5. Wysokość 1,0 m. Wysokość swobodnego upadku 1,0 m.
Miejsce montażu – plac zabaw w parku w m. Szczodre – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 9420,41 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) Zadanie nr 10: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Węgrów.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek). Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Węgrów – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 6304,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11) Zadanie nr 11 Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Zaprężyn.a) Zakup, dostawa i montaż nowego urządzenia – huśtawka wagowa typu AV/4001 lub produkt równoważny. Konstrukcja urządzenia wykonana ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Siedziska wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne, wszystkie elementy złączne (śruby, nakrętki itp.) – nierdzewne, wszystkie wystające elementy śrub zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Wymiary urządzenia: 0,49m x 3,00 m x 1,13 m. Elementy składowe: belka – 1 szt., siedzisko – 2 szt., Odbojnik - 2szt., podstawa stalowa – 1 szt. Urządzenie mocowane w fundamencie betonowym.
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Zaprężyn – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia typu centrum dowodzenia. Konstrukcja wykonana z rur stalowych ocynkowanych, malowana proszkowo farbami odpornymi na ścieranie i warunki atmosferyczne; profili o różnej średnicy. Elementy składowe urządzenia: ścianka wspinaczkowa 2 szt. pulpit z bulajem 2 szt. pulpit z kierownicą 1 szt., siedzisko 1 szt. / lub równoważne. Wykończenie urządzenia: płyta HDPE, sklejka anty-skid, lakier poliestrowy. Urządzenie mocowane w fundamencie betonowych. Wymiary: 1,9 m x 1,00 m, wysokość 1,51 m, wysokość swobodnego upadku 1,50 m. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Zaprężyn – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 14866,26 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12) Zadanie nr 12: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Kamień.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, wysokość upadku 0,12 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl. Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w m. Kamień, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 32888,19 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
13) Zadanie nr 13: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Mirków.a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – betonowy stół do gry w tenisa typu SŁ001; lub produkt równoważny. Materiał: beton płukany oraz szlifowany C 25/30, stal czarna ocynkowana, aluminium, farby i lakiery. Wymiary: blat stołu 2,74 m x 1,52 m, wysokość 78 cm. Waga: ok. 850 kg.
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Mirków – w miejscu wskazanym przez zamawiającego/sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – betonowy stół do gry w piłkarzyki typu SŁ001; lub produkt równoważny. Materiał: beton płukany oraz gładzony C 25/30, stal nierdzewna, elementy wykonane z gumy i tworzywa sztucznego. Wymiary: blat stołu 1,44 m x 0,85 m, wysokość max. 0,9 m, pole gry 1,2 m x 0,7 m. Waga: ok. 700 kg. Powierzchnia zewnętrzna wykonana metodą odkrytych naturalnych kruszyw, powierzchnia pola gry gładzona oraz malowana farbami odpornymi na warunki atmosferyczne oraz uderzenia. Montaż: do postawienia na wyrównanym terenie.
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Mirków – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 18181,47 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
14) Zadanie nr 14: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Piecowice.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – linarium piramida typu Linarium Mała Piramida FF/4306 Standard; lub produkt równoważny. Urządzenie składa się z: 1 x Słup nośny fi 158 mm, 1 x Sieć linowa stożek, 1 x Platformy z lin, 8 x Śrub napinających, 8 x Kotew do mocowania lin. Elementy metalowe wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej zabezpieczonej przed korozją malowaniem proszkowym. Jeśli dane urządzenie posiada łańcuchy, łączniki, kotwy lub śruby muszą być one ocynkowane. Liny polipropylenowe na oplocie stalowym o średnicy 16-18 mm połączone ze sobą przy pomocy łączników aluminiowych oraz z tworzywa sztucznego; wysokość całkowita urządzenia 3,0 m, wymiary: 4,02 m x 4,02 m, maksymalna wysokość upadku 1,1 m. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z agrowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Piecowice – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/ Sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 18867,70 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
15) Zadanie nr 15: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Pietrzykowice.a) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Pietrzykowice – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
b) Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią/ lub produkt równoważny. W skład zestawu wchodzi: wieża, drabinka linowa, zjeżdżalnia, koci grzbiet linowy na podest, ścianka wspinaczkowa boczna, drabinka wypukła trudno dostępna, liczydło pionowe, koło koraliki. Wymiary urządzenia: 4,04 m x 3,04 m x 3,95 m. Maksymalna wysokość upadku: 1,50 m. Konstrukcja: stal malowana proszkowo, daszki z odpornych płyt HDPE, podesty wykonane z płyt antypoślizgowych, sklejka anty-skid, wykonane ze stali nierdzewnej. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Pietrzykowice – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 23079,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
16) Zadanie nr 16: Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w m. Jaksonowice.Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w m. Jaksonowice – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego/sołtysa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 6304,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6794,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11318,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6794,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6794,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonując oceny ofert ustalił, że podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia dla Części nr 2, 7 i 12 – dot. zakupu urządzenia, dostawy i montażu 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m w m. Byków, Skała oraz Kamień, doszło do wskazania przez Zamawiającego błędnego parametru wysokości swobodnego upadku dla tego urządzenia. Omyłkowo zamiast 1,2 m Zamawiający wskazał 0,12 m, co w ocenie Zamawiającego nie było wymogiem możliwym do spełnienia przez Wykonawców.
W związku z tym, że upłynął już termin składania ofert wskazany
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający nie ma możliwości dokonania poprawy i określenia właściwej, wymaganej przez Zamawiającego wysokości swobodnego upadku dla urządzenia opisanego w Rozdz. III ust. 3 pkt 2, pkt 7 lit. b oraz pkt 12 SWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ.
Wobec konieczności złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanego urządzenia z opisem przedmiotu zamówienia m.in. w zakresie ww. parametru, należy uznać, że zaistniała przesłanka doprowadzająca do nieporównywalności złożonych ofert, a postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, konieczne jest unieważnienie postępowania w Części nr 2, 7 i 12.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6567,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10029,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6567,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MULLER JELCZ-LASKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930220196
7.3.3) Ulica: Aleja Młodych, 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6567,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21618,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22120,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22120,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22120,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9901,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28914,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28923,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28914,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28914,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonując oceny ofert ustalił, że podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia dla Części nr 2, 7 i 12 – dot. zakupu urządzenia, dostawy i montażu 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m w m. Byków, Skała oraz Kamień, doszło do wskazania przez Zamawiającego błędnego parametru wysokości swobodnego upadku dla tego urządzenia. Omyłkowo zamiast 1,2 m Zamawiający wskazał 0,12 m, co w ocenie Zamawiającego nie było wymogiem możliwym do spełnienia przez Wykonawców.
W związku z tym, że upłynął już termin składania ofert wskazany
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający nie ma możliwości dokonania poprawy i określenia właściwej, wymaganej przez Zamawiającego wysokości swobodnego upadku dla urządzenia opisanego w Rozdz. III ust. 3 pkt 2, pkt 7 lit. b oraz pkt 12 SWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ.
Wobec konieczności złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanego urządzenia z opisem przedmiotu zamówienia m.in. w zakresie ww. parametru, należy uznać, że zaistniała przesłanka doprowadzająca do nieporównywalności złożonych ofert, a postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, konieczne jest unieważnienie postępowania w Części nr 2, 7 i 12.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6567,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10029,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6567,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MULLER JELCZ-LASKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930220196
7.3.3) Ulica: Aleja Młodych, 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6567,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu dla Części nr 9 zostały złożone poniższe oferty firm:
• Oferta nr 1 GRUPA MAGIC GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
• Oferta nr 2 Grupa EPX Paweł Matera
• Oferta nr 4 SIMBA GROUP SP. Z O.O.
• Oferta nr 5 "MULLER JELCZ-LASKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
• Oferta nr 6 WERAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
W związku z zaistnieniem okoliczności powodujących odrzucenie wszystkich ofert złożonych dla Części nr 9, działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który wskazuje, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie dla Części nr 9.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6794,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11318,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6794,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6794,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14346,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19585,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17144,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17144,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonując oceny ofert ustalił, że podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia dla Części nr 2, 7 i 12 – dot. zakupu urządzenia, dostawy i montażu 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m w m. Byków, Skała oraz Kamień, doszło do wskazania przez Zamawiającego błędnego parametru wysokości swobodnego upadku dla tego urządzenia. Omyłkowo zamiast 1,2 m Zamawiający wskazał 0,12 m, co w ocenie Zamawiającego nie było wymogiem możliwym do spełnienia przez Wykonawców.
W związku z tym, że upłynął już termin składania ofert wskazany
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający nie ma możliwości dokonania poprawy i określenia właściwej, wymaganej przez Zamawiającego wysokości swobodnego upadku dla urządzenia opisanego w Rozdz. III ust. 3 pkt 2, pkt 7 lit. b oraz pkt 12 SWZ oraz w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ.
Wobec konieczności złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanego urządzenia z opisem przedmiotu zamówienia m.in. w zakresie ww. parametru, należy uznać, że zaistniała przesłanka doprowadzająca do nieporównywalności złożonych ofert, a postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, konieczne jest unieważnienie postępowania w Części nr 2, 7 i 12.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14559,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21258,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21258,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MULLER JELCZ-LASKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930220196
7.3.3) Ulica: Aleja Młodych, 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14559,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18215,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18215,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18215,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061646358
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18215,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28914,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28923,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28914,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28914,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6794,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11318,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6794,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6794,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Długołęka
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu nad rzeką Oleśnica, na dz. nr 333, 454, 325 obręb Brzezia Łąka, gm. Długołęka
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego w miejscowości Brzezia Łąka dz. nr ew. 11, 12/2 (wykonanie oświetlenia)
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Śliwice, gmina Długołęka
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw na skwerze Dessau w Gliwicach
- Budowa boiska wraz ze strefą aktywności i zagospodarowaniem terenu w Ulowie
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Tuchomiu.
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.