eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 2046

1.5.8.) Numer faksu: 54 287 3249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0ab31d9-24b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ab31d9-24b5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Trasa nr 1
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ŚNIEŻKA z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Lipno - Jastrzębie - Grodzeń – Kikół – Grodzeń – Makówiec – Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno – Stalmierz - Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Adamowo - przejazd drogą nr 557 - Janiszewo- Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Jastrzębie – Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Trasa nr 2
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka , pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
[Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego ] – Kolankowo – Głodowo – Piątki – Wierzbick - powrót Głodowo - Kolankowo - Karnkowo - dojazd do Chodorążka - Wioska – Józefkowo – Skępe - dr. nr 10-Łąkie-gr.pow.- /Rojewo/ - Krzyżówka - Sarnowo - powrót Skępe - ul. Krótka - gr. pow.- Ligowo ,powrót Kukowo-Czermno-Kukowo-Boguchwała—Gorzeszyn-Obóz-Huta-do dr.woj.559 –powrót Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Trasa nr 3
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką OZ-PT5 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Radomice(skrzyż. na Bobrowniki) – Bobrowniki – zjazd do Bobrownik – Polichnowo – Rachcinek – Witoszyn – gr. pow. – Rachcinek – Rachcin – gr. pow. – Rachcinek – Bobrowniki – Rybitwy – Wąkole – Bobrowniki – St. Bógpomóż – Bobrowniki – Gnojno – Żabieniec – Komorowo – Lipno – Maliszewo – Brzeźno – Żabieniec, powrót Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Trasa nr 4
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko – solarką OZ-PT5 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. Min. 10t stanowi własność Wykonawcy).
Wielgie –Tupadły-Zakrzewo –przejazd do Borowa –Turza Wilcza –przejazd do drogi woj.541 -Tłuchowo – Kłobukowo – Tłuchowo– Kamień Kmiecy – Jasień – Kamień Kmiecy – Julkowo – Małomin – Koziróg Leśny – Marianki-Koziróg Leśny Suminek – Mysłakówko ,powrót Wielgie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko – solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Lipno – Trzebiegoszcz -Sumin - Wola – Wawrzonkowo – Wola - Trutowo –Mazowsze –gr. pow. powrót Wola – Wymyślin-Dąbrówka - Liciszewy – gr. pow. - powrót Dąbrówka - przejazd drogą woj. nr 554 - - Kikół – Ciełuchowo - Sikórz - powrót Kikół-Lipno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Trasa nr 6
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10t stanowią własność Wykonawcy).
Wielgie - Czarne – Suradówek - skrzyż. z dr. woj. 559 - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne -Tomaszewo - Lipno - powrót Czarne - powrót Wielgie - przejazd dr. woj. nr 558 - Wylazłowo - Mokowo - Chalin – Michałkowo - Kamienica - powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Trasa nr 7
Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka o pojemności zasobnika materiału uszarstniającego min. 5 m³, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. min. 10 t stanowią własność Wykonawcy).
Witkowo - Kłokock – skrzyż. z drogą 558 –Radomice -powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Krojczyn-Krępa -Glewo - Dyblin - przejazd dr. woj. nr 562 - Szpiegowo - Oleszno – Bętlewo – Oleszno - Wielgie - Oleszno – Złowody – Zaduszniki – skrzyż. Oleszno – Witkowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20512,29 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Lipno - Jastrzębie - Grodzeń – Kikół – Grodzeń – Makówiec – Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno – Stalmierz - Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Adamowo - przejazd drogą nr 557 - Janiszewo- Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Jastrzębie – Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
[Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego ] – Kolankowo – Głodowo – Piątki – Wierzbick - powrót Głodowo - Kolankowo - Karnkowo - dojazd do Chodorążka - Wioska – Józefkowo – Skępe - dr. nr 10-Łąkie-gr.pow.- /Rojewo/ - Krzyżówka - Sarnowo - powrót Skępe - ul. Krótka - gr. pow.- Ligowo ,powrót Kukowo-Czermno-Kukowo-Boguchwała—Gorzeszyn-Obóz-Huta-do dr.woj.559 –powrót Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Radomice (skrzyż. na Bobrowniki) – Bobrowniki – zjazd do Bobrownik – Polichnowo – Rachcinek – Witoszyn – gr. pow. – Rachcinek – Rachcin – gr. pow. – Rachcinek – Bobrowniki – Rybitwy – Wąkole – Bobrowniki – St. Bógpomóż – Bobrowniki – Gnojno – Żabieniec – Komorowo – Lipno – Maliszewo – Brzeźno – Żabieniec, powrót Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Wielgie –Tupadły-Zakrzewo –przejazd do Borowa –Turza Wilcza –przejazd do drogi woj.541 -Tłuchowo – Kłobukowo – Tłuchowo– Kamień Kmiecy – Jasień – Kamień Kmiecy – Julkowo – Małomin – Koziróg Leśny – Marianki-Koziróg Leśny Suminek – Mysłakówko ,powrót Wielgie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Lipno – Trzebiegoszcz -Sumin - Wola – Wawrzonkowo – Wola - Trutowo –Mazowsze –gr. pow. powrót Wola – Wymyślin-Dąbrówka - Liciszewy – gr. pow. - powrót Dąbrówka - przejazd drogą woj. nr 554 - - Kikół – Ciełuchowo - Sikórz - powrót Kikół-Lipno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Wielgie - Czarne – Suradówek - skrzyż. z dr. woj. 559 - powrót Czarne - Suszewo - powrót Czarne -Tomaszewo - Lipno - powrót Czarne - powrót Wielgie - przejazd dr. woj. nr 558 - Wylazłowo - Mokowo - Chalin – Michałkowo - Kamienica - powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie ciągnikiem rolniczym z napędem na dwie osie.
Witkowo - Kłokock – skrzyż. z drogą 558 –Radomice -powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Krojczyn-Krępa -Glewo - Dyblin - przejazd dr. woj. nr 562 - Szpiegowo - Oleszno – Bętlewo – Oleszno - Wielgie - Oleszno – Złowody – Zaduszniki – skrzyż. Oleszno – Witkowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 2936,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części I

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca a 2024 r. do godz.10.00 złożono 1 ofertę od :
FHU Rolkop Sebastian Wojciechowski ul. Sienkiewicza 61 87-620 Kikół
NIP: 4660047777
Wartość oferty brutto -756,00zł za 1 godzinę pracy przy odśnieżaniu i uszorstnianiu.
Wartość części przy zaoferowanej stawce godzinowej- 28504,44 zł
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 20 512,29 zł zł brutto
Złożona oferta przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca a 2024 r. do godz.10.00 złożono 1 ofertę od :
FHU Rolkop Sebastian Wojciechowski ul. Sienkiewicza 61 87-620 Kikół
NIP: 4660047777
Wartość oferty brutto -756,00zł za 1 godzinę pracy przy odśnieżaniu i uszorstnianiu.
Wartość części przy zaoferowanej stawce godzinowej- 28504,44 zł
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 20 512,29 zł zł brutto
Złożona oferta przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881006023

7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 25A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20512,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części V

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniach wpłynęła 1 oferta Wykonawcy PPHU MARDAR Dariusz Zawulewski Spółka Cywilna Witkowo 50 87-603 Wielgie NIP:466-031-63-90 na Część VI prowadzonego postępowania. W dokumentach złożonych jako oferta brakuje formularza ofertowego. Na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 Ustawy Pzp oferta został odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniach wpłynęła 1 oferta Wykonawcy PPHU MARDAR Dariusz Zawulewski Spółka Cywilna Witkowo 50 87-603 Wielgie NIP:466-031-63-90 na Część VII prowadzonego postępowania. W dokumentach złożonych jako oferta brakuje formularza ofertowego. Na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 Ustawy Pzp oferta został odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części VIII

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części IX

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części X

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881006023

7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 25A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2936,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowych postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Część XII

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Część XIII

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 24 czerwca 2024 r. do godz.10.00 nie wpłynęła żadna oferta na Część XIV

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.