Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373674/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Areszt Śledczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94f4450-42ed-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044243/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373674/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 448407,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351601,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BURAKI ĆWIKŁOWE – jędrne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe: 17 500 kgCEBULA – jędrna, z zaschniętą szyjką, nieuszkodzona, dojrzała: 32 600 kg
KAPUSTA BIAŁA – główka ścisła, nieuszkodzona: 14 300 kg
KAPUSTA CZERWONA – główka ścisła, nieuszkodzona: 2 900 kg
MARCHEW – bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe: 47 900 kg
PIETRUSZKA KORZEŃ – bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe: 2 900 kg
POR – prosty, suchy, nieuszkodzony, dojrzały: 600 kg
SELER KORZEŃ – bez bocznych rozgałęzień i rozwidleń, korzenie proste, kształtne, suche, nieuszkodzone, dojrzałe: 7 800 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221400-0 - Warzywa kapustne
4.5.5.) Wartość części: 167611,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JABŁKA – wyboru II B, o średniej wadze 1 szt. 80 – 120 g, zdrowe, nierobaczywe, świeże, czyste: 26 000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 52000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZIEMNIAKI JADALNE – dojrzałe, zdrowe, suche, niezazieleniałe, nieuszkodzone, jednolite odmianowo w dostarczanych partiach: 147 000 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KAPUSTA BIAŁA KISZONA – Produkt otrzymany z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, bez głąbu, drobno szatkowanej, z dodatkiem soli spożywczej oraz z dodatkiem lub bez dodatku marchwi, poddany fermentacji mlekowej, niepasteryzowany. Konsystencja: skrawki jędrne, chrupkie. Barwa: skrawków – biała lub kremowobiała z odcieniem żółtawym; soku – białokremowa, opalizująca. Opakowania z tworzywa sztucznego (wiaderka) o pojemności od 3 do 20 kg: 7 600 kgOGÓRKI KISZONE – Produkt otrzymany z ogórków świeżych, z dodatkiem roślinnych przypraw aromatyczno–smakowych, w słonej zalewie, poddany naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej. Barwa ogórków: oliwkowozielona, kształt możliwie prosty, powierzchnia wolna od uszkodzeń mechanicznych i plam chorobowych; barwa zalewy: od białoszarej do zielonkawoszarej, bez oznak śluzowacenia i zapleśnienia. Konsystencja: ogórki jędrne, chrupkie, komory nasienne prawidłowo wypełnione. Opakowania z tworzywa sztucznego (wiaderka) o pojemności od 3 do 20 kg: 1 500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
4.5.5.) Wartość części: 14390,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138277,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CYTRUS Jarosław Ziółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791152268
7.3.3) Ulica: Kamionka 14
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138277,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-02 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITAMINA Adam Bednarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782482210
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-08 do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEX Andrzej Dzieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5820007096
7.3.3) Ulica: Podleśna 16b/5
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-02 do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Aniela Aleksandrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591383939
7.3.3) Ulica: Bratwin 41
7.3.4) Miejscowość: Dragacz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-134
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Dostawa warzyw i owoców
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Dostawy artykułów z grupy 032 warzywa i owoce oraz z grupy 153 warzywa kwaszone do Zakładu Karnego w Herbach.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.