Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049129/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322877887
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,153471,9ad8248540847793ebe9743877670239.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a8f411-b5f8-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044706/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 534403,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje: demontaż wskazanych elementów wyposażenia, wymianę posadzki sportowej w sali gimnastycznej, instalację nowego wyposażenia sportowego, montaż nagłośnienia, montaż wentylacji mechanicznej wraz z wydzieleniem przestrzeni technicznej, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń wraz z grzejnikami, wymianę opraw oświetleniowych oraz prace instalacyjne elektryczne. Zawiera również roboty dotyczące izolacji przeciwwodnej ścian zewnętrznych i fundamentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ zawiera:
1) STWiORB – Załącznik nr 4a;
2) Dokumentacja projektowane – Załącznik nr 4b;
3) Orientacyjny przedmiarowy zakres robót – Załącznik nr 4c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 02.02.2024 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało 5 ofert przez Wykonawców:1. Firma Remontowo-Budowlana DAW-BUD Wywiał Daniel
Rudnik Wielki, ul. Brzozowa 60, 42-260 Kamienica Polska - 761 073,09 PLN
2. F.P.U.H. ,,BETONFIRMA” Flak Adam, ul.Szosowa 36A, 42-575 Strzyżowice -
580 560,00 PLN
3. ,,Mabapa” Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice - 599 498,86 PLN
4. Sławomir Raczyński Investment, ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza
- 674 040,00 PLN
5. Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ,,BUDMONT” Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek - 722 153,21 PLN
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 640 000,00 PLN.
Oferty firm:
1. Firma Remontowo-Budowlana DAW-BUD Wywiał Daniel, Rudnik Wielki, ul. Brzozowa 60, 42-260 Kamienica Polska;
2. F.P.U.H. ,,BETONFIRMA” Flak Adam, ul.Szosowa 36A, 42-575 Strzyżowice;
3. ,,Mabapa” Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice;
4. Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ,,BUDMONT” Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek,
zostały odrzucone przez Zamawiającego.
Oferta Wykonawcy Sławomir Raczyński Investment, ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ”.
INNE PRZETARGI BOBROWNIKI
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 2500 litrów znajdującego się na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bobrownikach w ilości do 35 000 litrów.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2025 r."
więcej: przetargi BOBROWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.