Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w miejscowości Wijewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w miejscowości Wijewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3160cd-35cd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w miejscowości Wijewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kotłów opalanych biomasą (pelletem drzewnym) wraz z instalacją i
demontażem istniejącego źródła ciepła.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
-przeprowadzenie remontu kotłowni (wyczyszczenie pomieszczenia z pyłu oraz pomalowanie ścian na jasny kolor
uzgodniony z Zamawiającym),
-demontaż kotła na węgiel wraz z czopuchem
- montaż kaskady kotłów (3 szt. na pellet o łącznej mocy znamionowej min 168 KW+5% i sprawności min 95,1%. Kotły
wyposażone w systemy automatycznego mechanicznego czyszczenia wymiennika oraz odpopielania do zewnętrznych
popielników. Podawany pellet do kotła w sposób pneumatyczny,
- wpięcie do istniejącego układu hydraulicznego,
- montaż nowego izolowanego czopucha z podłączeniem do komina o średnicy wewnętrznej min. 300 mm,
- montaż min. 2 silosów do załadunku ręcznego o pojemności łącznej min. 650 kg,
- uruchomienie instalacji i przeszkolenie obsługi,
- wyposażenie kotła w regulator pogodowy z wyświetlaczem,
- dostosowanie wsadu komina do odprowadzania spalin,
- montaż armatury kotłowej – naczynia, filtry, zawory, pompa obiegowa itp.,
- izolowanie wszystkich elementów tego wymagających,
- montaż zaworów bezpieczeństwa – w wymaganej ilości,
- zakup wszystkich materiałów montażowych ( m.in. rury, kształtki itp.) potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- zamontowanie niezbędnych materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kotłowni.
- Klasa energetyczna A++
- Multisegmentowy ruszt talerzowy
- Automatyczny system czyszczenia wymiennika
- Automatyczny proces podawania paliwa (pneumatyczny)
- Automatyczny proces spalania.
- Szeroki zakres temperatur: od 28 do 85 °C.
- Kocioł 5 klasy.
3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44621200-1 Kotły grzewcze
44621210-4 Wodne kotły grzewcze
45331110-0 Instalowanie kotłów
Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i
załącznikach do SWZ, w tym w: Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub
urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim
muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane
przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że
Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementy i uzna każdy
produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt
i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego
wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane
normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne
odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i
projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia
dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621210-4 - Wodne kotły grzewcze
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249763,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249763,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART TERMO Jarosław Nagły
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971625987
7.3.3) Ulica: ul. Iglasta 6
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace montażowe instalacji kotłowej wraz z uruchomieniem instalacji
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249763,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Zakup kotłów centralnego ogrzewania i wymiana niezbędnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu
- Wymiana 49 szt. kotłów atmosferycznych na kotły kondensacyjne w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sulejowskiej 31a i 31b w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Międzyzdrojach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim - etap 4
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach nadzorowanych przez Nadleśnictwie Brzeziny II
- Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.