Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego przerzucarki pryzm kompostowych dla ZUO Janik Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów JANIK Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUO JANIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291225756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 91
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuojanik@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuojanik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71b89d28-2e20-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego przerzucarki pryzm kompostowych dla ZUO Janik Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b89d28-2e20-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 934959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej lub podemonstracyjnej przerzucarki bocznej pryzm kompostowych, służącej do przerzucania pryzm kompostowych na kompostowni odpadów ulegających biodegradacji zwanej maszyną lub urządeniem.
W zakres dostawy wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi. Oferowane urządzenie nie może być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych przerzucarek tego typu - 1 szt. udokumentowana przez podanie listy referencyjnej z nazwami i adresami użytkowników).
Wymagania dotyczące urządzenia:
a) Maszyna nowa lub podemonstracyjna, nie starsza niż z 2020 roku. W pełni sprawna nieuszkodzona z niewielkim przebiegiem.
b) Urządzenie montowane do ciągnika za pomocą trzy punktowego układu zaczepowego z możliwością jego szybkiego demontażu.
c) Urządzenie nie może być prototypem i pochodzić z seryjnej produkcji – liczba wyprodukowanych maszyn oferowanego modelu/typu min. 1 sztuka z podaniem miejsc gdzie maszyny pracują (nazwy i adresy użytkowników)
d) Czas montażu i demontażu nie może przekraczać 15 min
e) Masa urządzenia gotowego do pracy 4,3 Mg – 5,0 Mg
f) Wydajność urządzenia: min. 600 m3/h
g) Wysokość układanej pryzmy: regulowana w zakresie minimum 2400 mm do 3400 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200830,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200830,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200830,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARCON Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8970012657
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200830,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy implantów urazowych
- zakup i dostawy artykułów ogólnoszpitalnych
- Konserwacja nawierzchni bitumicznych pasów drogowych ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego z funkcją wywrotki
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.