Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351221/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu muzycznego dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Długosza 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mcksokol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bcdc701-373c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dzialalność Kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu muzycznego dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bcdc701-373c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054717/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu muzycznego dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
nr RPMP.06.01.03-12-0010/22 pn. „UDOSTĘPNIANIE ZASOBÓW DZIEDZICTWA – UTWORZENIE INSTYTUTU DZIEDZICTWA NIEMATERIALNEGO LUDÓW KARPACKICH" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: VII.271.1.9/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacjonarny zestaw odtwarzający wraz z monitorami bliskiego pola, słuchawki4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 3160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regały-szafy do przechowywania instrumentów i ich wyposażenia4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Heligonka4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basy góralskie, smyk, futerał4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontrabas + smyk + futerał4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dudy4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trombita4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Róg pasterski4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw instrumentów pasterskich4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Struny, skrzypiec4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pianino4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pulpity na nuty4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skrzypce lutnicze4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skrzypce manufaktura lutnicza4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klawiszowy instrument elektroniczny4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cymbały4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kasprzak Pracownia Lutnictwa Artystycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720809591
7.3.3) Ulica: os. Zwycięstwa 26 lok 101
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-651
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kasprzak Pracownia Lutnictwa Artystycznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720809591
7.3.3) Ulica: oś.. Zwycięstwa 26 lok. 101
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-651
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.