Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374495/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie szaf biurowych i ubraniowych z drzwiami przesuwnymi
dla 16 WOG w Drawsku Pomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie szaf biurowych i ubraniowych z drzwiami przesuwnymidla 16 WOG w Drawsku Pomorskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f6c4fb-4309-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065565/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 usługa wykonanie szaf biurowych i ubraniowych z drzwiami przesuwnymi dla 16 WOG w Drawsku Pom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 375/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195998,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie szaf biurowych i ubraniowych z drzwiami przesuwnymi dla 16 WOG w Drawsku Pomorskim.
- Szaf ubraniowych z drzwiami przesuwnymi – 17 szt.
- Szaf biurowych z drzwiami przesuwnymi – 45 szt.
2. Usługa odbywać się będzie w budynku 16 WOG nr 42 parter położonego w Olesznie przy ulicy Głównej 1, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 w czasie godzin pracy z wyłączeniem sobót i niedziel.
3. Zamawiający umożliwi przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji pomieszczeń w których wykonywana będzie usługa.
4. Pomiary i montaż szaf w pomieszczeniach wskazanych w ofercie wykonywana będzie w obecności pracowników jednostki z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy na stanowiskach służbowych. W związku z powyższym wykonywana usługa w znacznym stopniu nie powinna utrudniać wykonywania zadań służbowych pracowników jednostki.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia;
- Załączniku nr 2 – formularzu cenowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516000-2 - Wyroby meblarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140901,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191855,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140901,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP WIESŁAW ZAJĄCZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6210002439
7.3.3) Ulica: ul. Zdunowska 201
7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140901,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-05Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.