eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógWykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul.S³owackiego 12 w Tworogu



Og³oszenie z dnia 2024-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul.S³owackiego 12 w Tworogu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul.S³owackiego 12 w Tworogu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf22aa25-f2c1-4ddd-bc9c-6d2a6471ebf2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00412561

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00063734/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. S³owackiego 12 w Tworogu (dzia³ka nr 1153/53)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

Profil Nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, a tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej na po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” znajduj±cego siê na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust.3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1320; dalej: ”Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalne wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga Java Script,
e) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Przy wszelkiej korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym Grp.I.271.11.2024.
8. Komunikacja mo¿e pos³ugiwaæ siê równie¿ odbywaæ siê za pomoc± poczt± elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) zwanego dalej rozporz±dzeniem 2016/679 RODO informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tworóg z siedzib± Urzêdu Gminy w Tworogu przy ul. Zamkowej 16, 42-690 Tworóg której przedstawicielem jest Wójt Gminy Tworóg, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod nr telefonu: (32) 285 74 93 lub pisz±c na adres email: gmina@tworog.pl;
2. Inspektor ochrony danych osobowych
Nad prawid³owo¶ci± przetwarzania danych UODO czuwa wyznaczony przez Gminê Tworóg inspektor ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem jak wy¿ej, e-mail: iod@ug.tworog.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówieñ publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. Boles³awa Krzywoustego 3 61-144 Poznañ, jako w³a¶ciciela Platformy Zakupowej, na której Urz±d Gminy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog;
6. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. Przys³uguje Pani/Pan:
a) prawo do ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych;
b) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
z siedzib± w Warszawie (00-193) ul. Stawki 2;
9. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej;
12. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿
w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Grp.I.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj-wybuduj opracowania dokumentacji projektowej remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. S³owackiego 12 w Tworogu (dzia³ka 1153/53) wraz z uzyskaniem wymaganych urzêdowych decyzji, zg³oszeñ i uzgodnieñ niezbêdnych do opracowania dokumentacji (I etap) oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleñ, w tym od konserwatora zabytków. I etap – obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej w sk³ad, której bêdzie wchodzi³a miêdzy innymi dokumentacja projektowa wszystkich bran¿, uzyskanie na rzecz Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê/zg³oszenia oraz pe³nienie nadzoru autorskiego w trakcie robót budowlanych; II etap – obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w tym dokonanie wszelkich zg³oszeñ, zawiadomieñ wynikaj±cych z dokumentów zawartych w dokumentacji projektowej pozyskanych w ramach wykonywania dokumentacji projektowej oraz zapewnienie wszelkich nadzorów, odbiorów. Prace budowlane polegaj± na wymianie pokrycia z dachówki karpiówki, wymianie rynien, rur spustowych oraz instalacji odgromowej ( szczegó³y w PFU).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45261320-3 - K³adzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert
Ocenie ofert zostan± poddane wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu
Punkty przyznane za kryterium: „cena za realizacjê zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:

WC = (Cmin : Cx) x 100 x 60%
gdzie:
WC - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê,
Cmin - cena minimalna (z VAT) zaoferowana w postêpowaniu,
Cx - cena (z VAT) podana przez wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany.
Punkty przyznane za kryterium: „okres gwarancji” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
WG = (Gx : Gmax) x 100 x 40%
Gdzie:
WG- ilo¶æ punktów przyznanych za gwarancjê
Gx- okres gwarancji w ofercie ocenianej w miesi±cach
Gmax- maksymalna gwarancja ustalona przez Zamawiaj±cego

W przypadku kryterium „Okres gwarancji” minimalny okres gwarancji jako¶ci mo¿e zaoferowaæ Wykonawca wynosi 36 miesi±ce (3 lata) licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji (górny limit okresu gwarancji) wynosi 72 miesi±ce (6 lat) licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w ww. kryteriach oceny ofert.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
WYMAGANIA JAKO¦CIOWE: odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust.2 ustawy Pzp zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazuj± parametry wszystkich materia³ów i urz±dzeñ, które bêd± musia³y byæ u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak równie¿ zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzglêdniaj± tak¿e wszystkie elementy, które maj± wp³yw na koszty zwi±zane z eksploatacj± oraz utylizacj± przedmiotu zamówienia.

3. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
- oczywiste omy³ki pisarskie
- oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
- inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶æ oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
-niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4. Je¿eli zaoferowana cena, lub jej istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentach zamówienia lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy za¿±da od Wykonawcy wyja¶nieñ, w tym z³o¿enia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub jej istotnych czê¶ci sk³adowych. Wyja¶nienia mog± dotyczyæ zagadnieñ wskazanych w art. 224 ust. 3 ustawy Pzp.
5. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie z³o¿y³ wyja¶nieñ lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie udzieli³ wyja¶nieñ w wyznaczonym terminie, lub je¿eli z³o¿one wyja¶nienia wraz z dowodami nie uzasadniaj± ra¿±co niskiej ceny tej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, które s± poni¿ej przedstawione. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:

A) ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM

Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie.

B) UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW

Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie.

C) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ

Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie.

D) ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e:
- zrealizowa³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, nale¿ycie minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± wykonaniu lub remoncie pokrycia dachowego na obiekcie podlegaj±cym ochronie konserwatorskiej, odpowiadaj±ca zakresem do przedmiotu zamówienia o warto¶ci min. 200 000,00z³ brutto, zrealizowana, czyli zakoñczona i odebrana protoko³em koñcowym.
- w okresie 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonanie minimum jednej dokumentacji projektowej, polegaj±cej na remoncie dachu.

UWAGA! Nie Dopuszcza siê sumowa warto¶ci us³ug zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez Zamawiaj±cego.

- dysponuje co najmniej:
a) jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta, posiadaj±cego uprawnienia architektoniczne
b) jedn± osobê do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów

UWAGI: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie powy¿szych funkcji przez jedn± osobê. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351, ze zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2019 r. poz.1172).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):

- odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
- o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie – Za³±cznik nr 6 do SWZ;
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy stanowi±cym za³±cznik 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ poni¿szych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- wykazu robót budowlanych (za³±cznik nr 4) wykonanych w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³: nale¿ycie minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu lub remoncie pokrycia dachowego, odpowiadaj±ca zakresem do przedmiotu zamówienia o warto¶ci min. 200 000,00z³ brutto, zrealizowana, czyli zakoñczona i odebrana protoko³em koñcowym; wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone (za³±cznik nr 4 do SWZ), przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
- wykaz us³ug (za³±cznik nr 4a)- w okresie 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie minimum jedn± dokumentacje projektow±, polegaj±c± na remoncie dachu na budynku. Nale¿y podaæ warto¶æ, przedmiot, daty wykonania, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
- wykazu osób skierowanych do zamówienia (za³±cznik nr 5) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Z Wykonawc±, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi za³±cznik do SWZ. Termin zawarcia umowy zostanie okre¶lony w informacji o wynikach postêpowania oparty na zasadach w art. 308 ust.2 i 3.
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu:
a) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z rozdzia³em XXI.
b) Kosztorys ofertowy wskazuj±cy wyliczenie ceny ofertowej, sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej (zgodnie z §2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym);
c) Harmonogram rzeczowo-finansowy
d) Kopiê polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia i utrzymywania jej przez ca³y okres realizacji zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum warto¶ci przedmiotowego zamówienia
e) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e czynno¶ci wskazane w projektowanych postanowieñ umownych zostan± wykonane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. W o¶wiadczeniu nale¿y wskazaæ, ¿e osoby które bêd± wykonywaæ te czynno¶ci s± ju¿ zatrudnione na umowê o pracê lub ¿e zostan± one zatrudnione na umowê o pracê do realizacji zamówienia w zakresie wymaganych czynno¶ci.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zani bêd± przed zawarciem umowy przed³o¿yæ kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych warunkach we wzorze umowy.
Brak spe³nienia formalno¶ci opisanych w niniejszym rozdziale uniemo¿liwia zawarcie umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w postêpowaniu
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w kwocie: 2700,00z³ (s³ownie: dwa tysi±ce siedemset z³otych 00/100)


2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o otworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U, z 2020r., poz.299)
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Gminy w Tworogu: Bank Spó³dzielczy w Tworogu nr rachunku: 16 8466 0002 0000 2088 2000 0002
Dowód wniesienia wadium w formie pieni±dza nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przetargow± w formie elektronicznej.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia:
Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu wraz z ofert± przetargow± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu ca³ego konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
4. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust.1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) Odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) Nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ust.1-5 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia zostanie wybrana Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
Uwaga: Pe³nomocnictwo winno byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument „o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u’, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie dot. art. 117 ust.4 ustawy Pzp wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 P.z.p. na nastêpuj±cych warunkach:
1) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
b) wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót lub wykopalisk archeologicznych nieprzewidzianych w SWZ,
c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
d) si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej,
e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody, spowodowanych przez Zamawiaj±cego lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu podmiotowi, dokonuj±cego czynno¶ci na zlecenie Zamawiaj±cego na terenie budowy,
f) niewypa³ów i niewybuchów,
g) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.),
h) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji technicznej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
i) konieczno¶ci zmiany Harmonogramu z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy
- przy czym Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e wobec warunków dofinansowania Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Odbudowy Zabytków, ewentualne wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, nawet w razie spe³nienia okre¶lonych w umowie przes³anek, uwarunkowane bêdzie uprzednim uzyskaniem zgody Prezesa Rady Ministrów na zmianê warunków uzyskanej przez Zmawiaj±cego promesy.
Wszystkie zmiany s± ujête w projektowanym wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-01 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.