eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiŚwiadczenie usług ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na kąpielisku w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na kąpielisku w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53848dd6-f70f-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na kąpielisku w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53848dd6-f70f-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063241/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi ratowniczej oraz zapewnienie bezpieczeństwa na basenach odkrytych oraz kąpielisku w Lisowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPZ 271.25. (7). 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sezonie letnim w 2024 roku usługi ratowniczej, oraz zapewnienie bezpieczeństwa na :
1) basenie odkrytym dla dzieci o wymiarach: 7,80 m x 15,25 m i głębokości 0,6 m;
2) basenie odkrytym dla dorosłych o wymiarach: 12,76 m x 25,21 m i głębokości 1,25 m;
3) kąpielisku strzeżonym odkrytym z plażą o długości linii brzegowej wynoszącej 99 metrów, wraz ze zjeżdżalnią.
2. Świadczenie usługi ratowniczej będzie się odbywało na w/w obiektach zlokalizowanych na działce o nr ewidencyjnym 187 położonych w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki.
3. Wykonawca powinien świadczyć usługi ratownicze oraz zapewnić bezpieczeństwo dla osób korzystających z kąpieliska strzeżonego, oraz dwóch basenów odkrytych w godzinach od 11.00 do 19.00.
4. Przyjmuje się, że:
a) kąpielisko będzie czynne w okresie od dnia 22 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r. tj. przez 72 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na kąpielisku będzie wynosiła nie więcej niż 1.152 godzin = 72 dni x 8 godzin x 2 osoby,
b) dwa baseny będą czynne w okresie od dnia 15 czerwca 2024 r. do dnia 01 września 2024 r. tj. przez 79 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na basenach będzie wynosiła nie więcej niż 1.896 godzin = 79 dni x 8 godzin x 3 osoby.
c) zjeżdżalnia wodna będzie czynna w weekendy i dni wolne tj. 22 - 23 czerwca 2024 r, 29 – 30 czerwca 2024 r, 6 - 7 lipca 2024 r, 13 -14 lipca 2024 roku, 20- 21 lipca 2024 roku, 27 -28 lipca 2024 r, 3 - 4 sierpnia 2024 r, 10-11 sierpnia 2024 r, 15 sierpnia 2024 r, 17 -18 sierpnia 2024 r, 24 - 25 sierpnia 2024 roku, 31 sierpnia 2024 r. oraz 01 września 2024 r. tj. przez 23 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na zjeżdżalni wodnej będzie wynosiła nie więcej niż 184 godziny = 23 dni x 8 godzin x 1 osoba.
5. Maksymalna liczba godzin, w których świadczone będą usługi ratownicze wynosi 3.232 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112796,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wodna Służba Ratownicza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-306-30-99

7.3.3) Ulica: ul. Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137016,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zawartej umowy została proporcjonalnie zmniejszona o liczbę dni które upłynęły przed zawarciem umowy, w których umowa nie była realizowana

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.