Og³oszenie z dnia 2024-07-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00453137/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DOCIEPLENIE BUDYNKU STANOWI¡CEGO W£ASNO¦Æ GMINY MIEJSKIEJ KO£O PO£O¯ONEGO W KOLE PRZY ULICY WSCHODNIEJ 13
(DZIA£KA NR 126, ARKUSZ MAPY 30)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOCIEPLENIE BUDYNKU STANOWI¡CEGO W£ASNO¦Æ GMINY MIEJSKIEJ KO£O PO£O¯ONEGO W KOLE PRZY ULICY WSCHODNIEJ 13
(DZIA£KA NR 126, ARKUSZ MAPY 30)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-800f2096-3d1d-4bd1-9561-08f3564150a4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00412643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Docieplenie budynku stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Miejskiej Ko³o, po³o¿onego w Kole przy ul. Wschodniej 13 (dz. 126, ark. mapy 30)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/166846/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 422). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamówienia.publiczne@kolo.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenie budynku stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Miejskiej Ko³o po³o¿onego w Kole przy ulicy Wschodniej 13 (dzia³ka nr 126, arkusz mapy 30).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej poprzez dysponowanie osobami, które skierowane zostan± do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie sk³adane wraz z ofert± na wzorze za³±cznika nr 1 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca sk³ada w ofercie ze wzglêdu na podlegaj±ce ocenie punktowej do¶wiadczenie kierownika budowy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³;2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska S.A. 1 Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „Wadium – Docieplenie budynku stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Miejskiej Ko³o po³o¿onego w Kole przy ulicy Wschodniej 13 – nr postêpowania: ZP.271.11.2024”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w formie elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy (na wzorze za³±cznika nr 2).
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, kwestiami niezale¿nymi od Wykonawcy, czy te¿ innymi niespodziewanymi okoliczno¶ciami maj±cymi wp³yw na organizacjê
procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±;
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jest w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ kopii aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej równ± warto¶ci brutto wybranej oferty najkorzystniejszej wraz z potwierdzeniem op³acenia nale¿nych sk³adekINNE PRZETARGI Z KO£A
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gor±co ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z roz³adunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej Ko³o wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STA£EJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorañskiego 53 w Kielcach
- Wykoñczenie i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wroc³awiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku"
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Czajowicach
wiêcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.