Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00357795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Pełczyce (Lubiana) – Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PEŁCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Bursztynowy 2
1.5.2.) Miejscowość: Pełczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-260
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 768 50 38, +48 95 768 50 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pelczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8067611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Pełczyce (Lubiana) – Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd90e876-3d0f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044607/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Pełczyce w m. Lubiana
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202894,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w Gminie Pełczyce, tj. Lubiana, dz. nr 72 – przebudowa nawierzchni – 525 m2.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
- Wykonaniu prac przygotowawczych, związanych z geodezyjnym wytyczeniem terenu,
- Wykonaniu robót ziemnych i rozbiórkowych,
- Wykonaniu podbudowy,
- Ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i 6 cm o łącznej powierzchni 525,00 m2,
- Wykonaniu prac wykończeniowych i uzupełniających.
3. Planowany przebudowa nawierzchni dróg dotyczy odcinka drogi osiedlowej zlokalizowanej w miejscowości Lubiana. Przedmiotowa droga stanowi dojście i dojazd do budynków mieszkalnych wielorodzinnych, budynków gospodarczych oraz ogrodów przydomowych. W obecnym stanie przedmiotowa droga posiada nawierzchnię gruntową, o chaotycznie wytyczonym przebiegu i częściowo utwardzona gruzem betonowym i szlaką żużlową. Obecny, zły stan techniczny (liczne załamania), wymaga wykonania nowej nawierzchni i wjazdów na posesje.
4. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa przedmiar, opracowany dla ww. inwestycji na podstawie kosztorysu przez Pana Macieja Ziółkowskiego.
5. Wykonawca ma obowiązek uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie (jeśli dot. lub złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy) oraz innych niezbędnych i wymaganych pozwoleń, opinii i uzgodnień.
6. Wykonawca jest zobowiązany także do dokonania uzgodnień z właścicielami terenu i instytucjami, w zakresie niezbędnym do zrealizowania inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tomasz Turczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5941563376
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Pełczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 73-260
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TOMASZ TURCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TOMASZ TURCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.