Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00352545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont opaski brzegowej na rzekach Witka i Nysa Łużycka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.rosa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont opaski brzegowej na rzekach Witka i Nysa Łużycka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5a489a-3a6d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284385,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ubezpieczeń brzegowych rzeki Nysy Łużyckiej w km 193+876-193+940 oraz Witki w km 0+249-0+250.
Prace będą prowadzone na działkach 288, 2/1 obręb Sieniawka, oraz 303/7 i 461 obręb Radomierzyce
Zakres prac do wykonania dla rzeki Witki:
• Wykonanie dojazdu do terenu budowy
• Wykonanie reprofiacji skarp w obrębie remontowanych ubezpieczeń
• Wykonanie nowej i uzupełnienie istniejącej opaski brzegowej
• Uprządkowanie terenu budowy uzupełnienie
Planowane prace mają za zadanie odwożenie kamiennej opaski brzegowej zabezpieczającej most drogowy.
Zakres prac dla rzeki Nysy łużyckiej:
• Wykonanie dojazdu do terenu budowy
• Wykonanie reprofiacji skarp w obrębie remontowanych ubezpieczeń
• Wykonanie nowej i uzupełnienie istniejącej opaski brzegowej
• Uprządkowanie terenu wykoszenie i usunięcie rdestowca w obrębie prowadzonych prac
• Humusowanie terenu wraz z obsiewem mieszankę traw
• Wyrównanie korony wału wraz humusowaniem i obsiewem w miejscu komunikacji
Planowane prace maja na celu odtworzenie kamiennej opaski brzegowej, która zabezpiecza brzeg oraz podstawę skarpy wału przed rozmyciem w związku z płytko zalegającymi pokładami węgla brunatnego w dolinie rzeki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491841,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Maxbud Marzena Majer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151724319
7.3.3) Ulica: Trójca 135 A
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE MAXBUD MAJER MARZENA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE MAXBUD MAJER MARZENA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99 w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja sali gimnastycznej w XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99".
- Przebudowa dróg leśnych oraz budowa chodnika i ogrodzenia przy kancelarii w Jabłonicy
- Budowa zbiorników małej retencji na terenie Gminy Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.