eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzykonaZagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przykona

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681858329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Przykona

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-731

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 10 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przykona@przykona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37201297-1da6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029905/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Przykona na podstawie umowy z dnia 9.07.2012 r. przystąpiła do spółki i objęła udziały w spółce Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp z o.o. z siedzibą w Koninie ul. Sulańska 13 62-510 Konin. Spółka ta wykonuje usługi publiczne w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi polegającej na odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych na instalacjach będących w posiadaniu MZGOK sp. z o.o. Udziałowcami spółki jest 36 gmin ościennych. W Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Spółka ta nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231712,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zagospodarowanie przez Wykonawcę, pochodzących z terenu Gminy Przykona zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnie zbieranych takich jak: popiół i żużel z palenisk domowych, odpady ulegające biodegradacji, papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe.
2. Odpady będą dostarczane przez wyłonionego w przetargu przez Gminę Przykona przedsiębiorcę posiadającego wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Zamawiający przewiduje dostarczyć następujące ilości odpadów w zakresie obowiązywania umowy:
20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – ok. 510 Mg,
20 03 99 – Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – popioły – ok. 220 Mg,
20 01 01 – Papier i tektura – ok. 17 Mg,
15 01 07 – Opakowania ze szkła – ok. 77 Mg,
20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji – ok. 82 Mg,
20 01 39 – Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale – ok. 118 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125124,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125124,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125124,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652970029

7.3.3) Ulica: Sulańska 13

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125124,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.