Og³oszenie z dnia 2023-09-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00333654/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00344812/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów szewnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Poniatowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 26 140
1.5.8.) Numer faksu: 63 27 20 850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spzozkolo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be094b79-2faa-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów szewnych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be094b79-2faa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00412758
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00121027/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa materia³ów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00333654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.D¦M-ZP.240.11.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 356715,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ/Pakiet nr1 - szew wch³anialny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8644,50 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ/Pakiet nr 2 - szwy niewch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25622,70 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
czê¶æ/pakiet nr 3 - szwy wch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 129756,63 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ/pakiet nr 4 - szwy wch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4508,16 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ/pakiet nr 5 - G±bka hemostatyczna4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2244,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ/pakiet nr 6 - system do wysi³kowego leczenia nietrzymania moczu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25313,55 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
czê¶æ/pakiet nr 7 - siatki do operacji przepuklin i nici chrurgiczne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 160625,60 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9336,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25553,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25553,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25553,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7283194305
7.3.3) Ulica: Jana D³ugosza 59
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25553,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 128531,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 207241,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128531,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Anna Bojanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951097670
7.3.3) Ulica: Jana D³ugosza 59
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 128531,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu ani ¿adnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2407,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2594,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2407,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promedica Toruñ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562273104
7.3.3) Ulica: Grudzi±dzka 159 a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Toruñ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2407,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31601,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31601,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31601,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Medical Soluions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773339738
7.3.3) Ulica: Pieczarkowa 16
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wronczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31601,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 183769,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 183769,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183769,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURO-MEDICAL SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
EURO-MEDICAL SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 183769,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-04INNE PRZETARGI Z KO£A
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gor±co ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z roz³adunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej Ko³o wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STA£EJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³u szewnego
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku, odpowiednio od jednej do sze¶ciu czê¶ci zamówienia
- Dostawa materia³ów szewnych do Centrum Medycznego "¯elazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materia³ów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materia³ów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwi±zek endoskopowych.
- Dostawa produktów leczniczych.
- ¶rodki farmaceutyczne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
wiêcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.