Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483168/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Kęsowo w okresie od dnia
1 września 2024 r. do dnia 30 czerwca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęsowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 11
1.5.2.) Miejscowość: Kęsowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-506
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523344091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kesowo@kesowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kesowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Kęsowo w okresie od dnia
1 września 2024 r. do dnia 30 czerwca 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46fff1a1-1e1e-4ebf-bc8a-d49bcc9c2b2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz i odwóz uczniów do/z placówek oświatowych na terenie gminy Kęsowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sidaspzp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy zakupowej: https://sidaspzp.pl/ (dalej Platforma). Korzystanie z Platformy zakupowej przez
wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta w Platformie,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej Platformy oraz uznaje go za wiążący. Regulamin jest dostępny pod adresem:
https://sidaspzp.pl/wpcontent/uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf
W związku z powyższym wykonawca korzysta z instrukcji. Instrukcja dla wykonawców dostępna jest
pod adresem:
https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020//Madkom_PZP_zamawiający_1.3.pdf
7.2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:
“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na sidaspzp.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB Ram, procesor 1500
MHZ lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.12, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) sidaspzp.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
7.3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ustawy - Dostawy
oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie
dotyczącej danego postępowania, z wyłączeniem składania ofert.
7.4. Zamawiający może również (w szczególności w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku
niedziałania Platformy), komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres
poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: kesowo@kesowo.pl z
zastrzeżeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie
jej za pośrednictwem Platformy.
7.5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem sprawy nadanym przez Zamawiającego.
7.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki.
7.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów
elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych ( Dz. U. z
2018 r., poz. 180)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO” informuję, co
następuje :
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kęsowo, ul. Główna 11, 89-506
Kęsowo, tel. 52 3344091, adres email: kesowo@kesowo.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego możliwy jest pod adresem
email informatyk@kesowo.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr OR.271.7.2023
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych („Pzp”)
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu :
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych na dowóz dzieci do szkół
podstawowych i odwóz na terenie gminy Kęsowo, realizowany w oparciu o komunikację
regularną w roku szkolnym 2024/2025. Zamówienie obejmuje bilety na przewozy
uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Kęsowo tj.: Szkoła Podstawowa w Kęsowie,
Szkoła Podstawowa w Żalnie z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez
Zamawiającego) do siedziby wyżej wymienionych szkół oraz dowiezienie ich do miejsca
zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w pkt 9 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w
zakresie:
10.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
- w zakresie warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada
licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na
wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (Dz. U. 2016 poz. 1907 z poźn. zm.), przy czym termin obowiązywania
licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi
wykazać, że dysponuje przynajmniej 5 w pełni sprawnymi pojazdami - autobusami,
zapewniającymi przewóz 220 uczniów. Wszyscy uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca
siedzące. Pojazd - Autobus lub bus musi spełniać następujące wymagania:
- być dopuszczony do ruchu drogowego,
- być wyposażone w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź
homologacją pojazdu,
- posiadać ważne badania diagnostyczne,
- mieć odpowiednie oznakowanie pojazdu (znak „Uwaga Dzieci" wyraźnie widoczny podczas
wsiadania i wysiadania uczniów),
- pojazd musi być objęty aktualnym ubezpieczeniem (OC),
- spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się u udzielenie zamówienia, warunek ten
mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia ewykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym (Dz.U z 2016 r. poz. 1907 ze zm.).
-wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
(Załącznik nr 10 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
-Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.-Oświadczenie (o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ) na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z zał. nr
2 do SWZ,
-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z zał. nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
-Oświadczenie, (o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (w
przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
-Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie
jest składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane
lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. (jeżeli
dotyczy),
-Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli
nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.
58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.3.6.1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie,
jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które
to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też
poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 20.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie
składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy –zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające
brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne dla stron postanowienia oraz określenie warunków wprowadzenia zmian zostały opisanewe wzorze umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sidaspzp.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonych przez Gminę Szczerców w miesiącach nauki szkolnej w 2025 r
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.