Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335362/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384815960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 47
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sis.serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sis.serock.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bba80a0-1835-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIS.271.71.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej na potrzeby organizacji obozu sportowego dla zawodników Akademii Piłkarskiej Klubu Sportowego Sokół Serock.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w treści załącznika nr 4 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz załącznika nr 5 „Projekt umowy”.
3) Usługa hotelarska wraz z usługą gastronomiczną dla dwóch turnusów młodzieży wraz z opiekunami na terenie m. Lidzbark (123-230, woj. WARMIŃSKO-MAZURSKIE, pow. działdowski, gm. Lidzbark), w terminach:
a) 3-10 sierpnia 2024 r. – I turnus,
b) 10-17 sierpnia 2024 r. – II turnus.
na potrzeby obozów sportowych organizowanych przez Zamawiającego.
4) Z uwagi na założenie korzystania przez uczestników obozu z obiektu sportowego – boisko piłkarskie na Stadionie w Lidzbarku, Zamawiający oczekuje, że obiekt, w którym będzie realizowana usługa zlokalizowany był na terenie miasta Lidzbark z zastrzeżeniem, że jeżeli hotel oddalony jest od boiska o więcej niż 0,5 km Zamawiający oczekuje w ramach ceny wykonania zamówienia również zapewnienia przez Wykonawcę codziennego dowozu i odwozu uczestników na obiekt.
5) Zamawiający zastrzega, że wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z trenerami muszą być zakwaterowani w jednym budynku.
6) Zamawiający oczekuje zapewnienia miejsc noclegowych w jednym budynku w ośrodku/ hotelu dla:
a) turnus I: do 80 uczestników,
b) turnus II: do 80 uczestników.
7) Zamawiający oczekuje zakwaterowania uczestników w pokojach 2 lub 3 lub 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
8) Wyżywienie uczestników obozu w dniach rozpoczynających turnusy tj. 3.08.2024r. i 10.08.2024r. nie obejmuje śniadań - wyżywienie rozpoczyna się od obiadu.
9) Wyżywienie uczestników obozu w dniach kończących turnusy tj. 10.08.2024r. i 17.08.2024r. obejmuje jedynie śniadanie – w tym dniu po śniadaniu nastąpi wykwaterowanie uczestników i odjazd do domu.
10) Wykonawca musi zapewnić:
a) całodzienne wyżywienie: śniadania w formie bufetu, obiady serwowane, podwieczorek, kolacje w formie bufetu.
b) możliwość spożywania przez uczestników posiłków na terenie budynku, w którym realizowana jest usługa hotelowa – sala restauracyjna/stołówka;
c) spożywanie wszystkich posiłków w pozycji siedzącej przy stołach,
d) napoje ciepłe i zimne do każdego posiłku;
e) Wykonawca zapewni możliwość wyboru wersji wegetariańskiej w zakresie wszystkich posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert wpłynęła 1 oferta złożona przez Wykonawcę EWA BRZOZOWSKA DZIAŁALNOŚĆ TURYSTYCZNO USŁUGOWA. SPRZEDAŻ HURT I DETAL ART. PRZEM. z ceną 201 603,20 zł brutto. Oferta została odrzucona w niniejszym postępowaniu na postawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp - oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Złożony w niniejszym postępowaniu Formularz oferty Wykonawcy zawiera nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli w zakresie warunków zamówienia, w tym w szczególności ceny ofertowej brutto. W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą Kodeks cywilny i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp. Ponadto oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, zgodnie z treścią którego Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Zgodnie z treścią SWZ - Rozdział II pkt 4. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych, Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą potwierdzenia dokonania rezerwacji wszystkich usług objętych przedmiotowym zamówieniem w obiekcie wskazanym przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego. Wskazany przedmiotowy środek dowodowy musiał być podpisany przez osobę mającą prawo do reprezentowania obiektu, który Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym. Jeżeli osoba podpisująca ww. przedmiotowy środek dowodowy nie figuruje w dokumentach rejestrowych podmiotu będącym właścicielem obiektu wskazanego przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego, należy załączyć skan dokumentu pełnomocnictwa. Zamawiający nie przewidział możliwości złożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie ani uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli złożone uprzednio przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego przedmiotowego środka dowodowego tj. potwierdzenia dokonania rezerwacji wszystkich usług objętych przedmiotowym zamówieniem, dokument ten nie podlega uzupełnieniu ani w trybie art. 107 ust. 2 ani w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI SEROCK
- Koszenie terenów zielonych na obszarze Miasta i Gminy Serock w roku 2025
- Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2025
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 632 na terenie gm. Serock
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Seminarium wyjazdowego Kolegium Gospodarki Światowej w dniach 29.06.- 01.07.2025 r.
- Zakup usług towarzyszących podczas wyjazdowego szkolenia na potrzeby Sądu Najwyższego.
- Usługa hotelowa ze śniadaniami
- Usługi cateringowe na potrzeby projektu, wydarzenia jedno, dwudniowe.
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego Vistula Folk Festival edycja 2025, który odbędzie się w dniach 18 - 24 sierpnia 2025 roku
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jurorów Eliminacji XIX Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.