Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388680/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywną dostawę opału do kotłowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w sezonie grzewczym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001271072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 / 418 12 86
1.5.8.) Numer faksu: 77 / 418 12 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@ckzkluczbork.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckzkluczbork.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba096ba8-4c9d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywną dostawę opału do kotłowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w sezonie grzewczym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba096ba8-4c9d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00501515/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywną dostawę opału do kotłowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w sezonie grzewczym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZ.KG.32.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału ze źródeł odnawialnych do kotłowni CKZ w Kluczborku przy ul. Marii Konopnickiej 11 od lutego do maja 2023 roku
a) brykietu drzewnego,
b) pelletu ze źródeł odnawialnych,
o parametrach nie gorszych niż (dane techniczne).
2. Opał winien mieć następujące parametry:
◦ wartość opałowa – min. 16MJ/kg,
◦ wilgotność max 15%,
◦ zawartość popiołu max 1%,
◦ zawartość siarki max 0,01%,
◦ średnica pelletu 6 – 10 mm i długości 10 – 30 mm ,
◦ brykiet drzewny do 60 mm długości i średnicy do 50 mm),
◦ waga 650 do 700 kg/m3,
◦ gęstość prasowania 1,1 kg/dm3.
3. Z uwagi na ograniczenia wynikające z rozmiarów składowania opału – jednorazowa dostawa nie może być większa niż 22 tony.
4. W sytuacji wystąpienia opadów deszczu podczas załadunku i transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
5. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią umowy zawierają wykaz asortymentu opału, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
6. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo drzewne przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa (w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na opał) i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie opału ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze
strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu opału w podanej ilości. Prognozowane szacunkowe dostawy opału w poszczególnych miesiącach:
1) październik 2023 r. - 20 000 kg,
2) listopad 2023 r. - 20 000 kg,
3) grudzień 2023 r. - 20 000 kg,
4) styczeń 2024 r. - 20 000 kg,
5) luty 2024 r. - 20 000 kg,
6) marzec 2024 r. - 20 000 kg,
7) kwiecień 2024 r. - 20 000 kg,
8) maj 2024 r. - 20 000 kg.
RAZEM: 160 000 kg.
7. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Opał musi być dostarczany samochodem dostawcy w opakowaniach jednostkowych o nieprzekraczającej wadze 25kg.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia o następujących parametrach, którego standardy jakościowe zostały określone powyżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAM-BUD-ROL Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161499902
7.3.3) Ulica: Fabryczna 2
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAM-BUD-ROL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SAM-BUD-ROL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-25 do 2024-05-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.