Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja OBO Dajtki: ”Park Osiedlowy Dajtki 3” – etap 1 i etap 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja OBO Dajtki: ”Park Osiedlowy Dajtki 3” – etap 1 i etap 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5651069e-55dc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049636/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Park osiedlowy Dajtki 3 - Os. Dajtki (wykonanie nawierzchni ścieżek)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
1. W ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym NZ.2510.45.2022 nie złożono żadnej oferty.
2. W dniu 30.09.2022 r. działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
3. Zamówienie z wolnej ręki będzie udzielone Wykonawcy:
SECUD I PARTNERZY SEBASTIAN CUDNOCH
Jerutki 100,12-140 Świętajno
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2513.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia finansowanego ze środków pochodzących z OBO 2022, jest realizacja Projektu wykonawczego pn. „Zagospodarowanie terenu Parku osiedlowego Dajtki 3”.
Projekt zakłada utwardzenie istniejących gruntowych ścieżek z niewielką korektą ich przebiegu oraz wymianę ich nawierzchni na nawierzchnię mineralną wzmocnioną.
Z uwagi na ograniczone środki finansowe ograniczono realizację projektu i podzielono na 2 etapy.
ETAP 1 – zamówienie podstawowe, tj.:
1) Wykonanie nawierzchni mineralnych pod główny ciąg komunikacyjny (218 mkw ścieżki o szerokości 2 m i 121 mkw ścieżki o szerokości 1,5 m) wraz z ustawieniem obrzeży betonowych i z tworzywa sztucznego;
2) Powierzchniowe usunięcie roślin zielnych i zdrewiałych wraz z miejscowym usunięciem korzeni;
3) Montaż ławek (przeniesienie i montaż ławek z Parku Dajtki 1 na Park Dajtki 3 - 5 szt., i przeniesienie ławek z Parku Dajtki 2 na Dajtki 1 - 5 szt.);
4) Montaż koszy na śmieci (przeniesienie i montaż koszy istniejących z Parku Dajtki 1 na Park Dajtki 3 - 5 szt., i przeniesienie koszy z Parku Dajtki 2 na Dajtki 1 - 5 szt.);
5) Czyszczenie terenu z wywożeniem śmieci, gałęzi, karp wraz z rekultywacją terenu - ok 206 mkw;
6) Usunięcie samosiewów i krzewów, przecinka koron drzew i krzewów na terenie o powierzchni ok 540 mkw;
7) Przygotowanie terenu pod stację streetworkout (strefy bezpieczeństwa o łącznej powierzchni 46,5 m2 i ustawienie obrzeży betonowych 30x8x100 cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 5 cm, ok. 27,5 mb.
ETAP 2 – prawo opcji, tj:
Kontynuacja prac polegających na usunięciu samosiewów i krzewów, przecince drzew i krzewów, na powierzchni ok 230 mkw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Zaproszenia. Dokładny zakres inwestycji przedstawiono na załączniku graficznym, a opis inwestycji zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym i Specyfikacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103855,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103855,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103855,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECUD I PARTNERZY SEBASTIAN CUDNOCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451824511
7.3.3) Ulica: Jerutki 100
7.3.4) Miejscowość: Świętajno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-140
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECUD i partnerzy Sebastian Cudnoch
jakie przetargi wygrała firma
SECUD i partnerzy Sebastian Cudnoch
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103855,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MIASTA I GMINY OLSZTYN W OKRESIE OD 01.07.2025 R DO 30.06.2026 R.
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Wykonanie utwardzenia kostką brukową nawierzchni parkingu na Rataja - os. Wojska Polskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego OBO 2025 nr 32
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania pojazdu
- Dostawa aparatu USG ginekologicznego
- Dostawa anten, dzielników mocy i mikrofonów kamuflowanych do rozbudowy systemu łączności radiowej TETRA w jednostkach Policji woj. warmińsko - mazurskiego (3 oddzielne zadania częściowe)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Utwardzenie czterech placyków przy pergoli wraz z komunikacją na działce 39/11 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.