Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż 2 szt. sauny suchej fińskiej oraz 2 szt. sauny mokrej do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z demontażem i utylizacją saun dotychczasowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa30bd1-391c-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż 2 szt. sauny suchej fińskiej oraz 2 szt. sauny mokrej do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z demontażem i utylizacją saun dotychczasowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa30bd1-391c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup, dostawa i montaż sauny suchej fińskiej oraz sauny mokrej do COS OPO we Władysławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sauny wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę .Gwarancja minimum 24 miesiące potwierdzona pisemnie i dostarczona do dnia odbioru . Sauna ma być przeznaczona do obsługi gości ośrodka, użyte produkty muszą posiadać atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie że użyte produkty do przedmiotu umowy posiadają atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego Wykonawca przedstawi na użyte produkty do przedmiotu umowy atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE a na Piec użyty przedłoży dokument potwierdzający znak bezpieczeństwa „B”.2) Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:
Lp. Asortyment J.m. Ilość Opis wymagań Uzasadnienie wymagań
1 Sauna sucha fińska- wymiary 240/250 x 240/250 x h 210/240
szt. 2 Sauna wykonana z świerku kanadyjskiego olchy lub cedru kanadyjskiego
- ułożenie boazerii poziome, staranne wykonanie z dbałością o najdrobniejsze detale,
- trzy poziomy ław wykonanych z miękkiego drewna ąbachi
-instalacja elektryczna odporna na temperaturę do 180 stopni
- wyposażenie: drewniany ceber z chochlą, klepsydra, termometr
- system grzewczy, piec minimum 9 kW wartość przyłączeniowa 230V/400V ,
drzwi tafla szklana bezbarwna grubości 8 mm
- Oświetlenie wnętrza led sterowane automatycznie, podświetlenie led lub światłowodem sufitu
- sterownik dotykowy zewnętrzny z kolorowym wyświetlaczem LCD, intuicyjnym interfejsem użytkownika, wyświetlanie wszystkich parametrów roboczych, zegar, możliwość wyboru gotowych programów, przewodnik po saunowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sauny wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę .Gwarancja minimum 24 miesiące potwierdzona pisemnie i dostarczona do dnia odbioru . Sauna ma być przeznaczona do obsługi gości ośrodka, użyte produkty muszą posiadać atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie że użyte produkty do przedmiotu umowy posiadają atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego Wykonawca przedstawi na użyte produkty do przedmiotu umowy atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE a na Piec użyty przedłoży dokument potwierdzający znak bezpieczeństwa „B”Sauna mokra / Łaźnia parowa
- wymiary 200/220 x 200/220 x h 210/230
szt. 2 Sauna mokra / łaźnia parowa
Konstrukcja kabiny:
Ściany, sufit, dolna część kabiny oraz wszystkie rzeczy wbudowane , wykonane z odpornych na wilgoć, bardzo stabilnych i termoizolacyjnych lekkich elementów konstrukcyjnych (hydropian),
Ściany wewnątrz okładzina ścian wykonana w stanie surowym , pokryta masą epoksydową , wyłożona glazurą lub mozaiką ,
Podłoga wyłożona płytkami antypoślizgowymi , ceramicznymi .Na styku pomiędzy ścianami a podłogą zainstalowana taśma uszczelniająca , chroniąca przed wnikaniem wilgoci , drzwi tafla szklana bezbarwna grubości 8 mm . Siedzenia , ława ergonomiczna wykonana w stanie surowym , pokryta masą epoksydową , wyłożona mozaiką. Oświetlenie taśma LED przy siedziskach . Sufit spadzisty wyłożony mozaiką . Generator pary minimum 7kw dostosowany do ilości produkowanej pary minimum 10 kg/h gwarantujący wysoka jakość , niezawodność i wytrzymałość, wykonany ze stali nierdzewnej która eliminuje problem korozji . Wytwornica pary dostosowana do miejsc użyteczności publicznej w tym hoteli , SPA, klubu saunowego. Sterownik elektroniczny z kolorowym wyświetlaczem gwarantujący programowanie parametrów pracy. Elektronika dostosowana do charakteru pracy, intuicyjna łatwość obsługi. Zabudowa zewnętrza estetyczna wykonana z świerku kanadyjskiego, olchy lub cedru kanadyjskiego, dostosowana do charakteru pracy. Wykonanie niezbędnych podłączeń w tym rozdzielni dla instalowanych urządzeń, wyposażenie w przycisk alarmowy, oświetlenie światłowodowe minimum 50 punktów świetlnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111830 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAUNABUD MARIUSZ POWAŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300655275
7.3.3) Ulica: ul. Kawiary 25B/H lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132594 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132594 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S&J s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891532379
7.3.3) Ulica: Cisowa, 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132594 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Wynajem pojazdów na potrzeby realizowanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o.o. zadań własnych Gminy Władysławowo.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z cmentarza komunalnego, budynku urzędu oraz OSP na terenie Gminy Władysławowo
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń w Teatrze Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik.
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- produkty lecznicze.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.