eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoZakup, dostawa i montaż 2 szt. sauny suchej fińskiej oraz 2 szt. sauny mokrej do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z demontażem i utylizacją saun dotychczasowych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż 2 szt. sauny suchej fińskiej oraz 2 szt. sauny mokrej do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z demontażem i utylizacją saun dotychczasowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa30bd1-391c-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż 2 szt. sauny suchej fińskiej oraz 2 szt. sauny mokrej do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z demontażem i utylizacją saun dotychczasowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa30bd1-391c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup, dostawa i montaż sauny suchej fińskiej oraz sauny mokrej do COS OPO we Władysławowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 50/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sauny wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę .Gwarancja minimum 24 miesiące potwierdzona pisemnie i dostarczona do dnia odbioru . Sauna ma być przeznaczona do obsługi gości ośrodka, użyte produkty muszą posiadać atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie że użyte produkty do przedmiotu umowy posiadają atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego Wykonawca przedstawi na użyte produkty do przedmiotu umowy atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE a na Piec użyty przedłoży dokument potwierdzający znak bezpieczeństwa „B”.
2) Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:
Lp. Asortyment J.m. Ilość Opis wymagań Uzasadnienie wymagań
1 Sauna sucha fińska- wymiary 240/250 x 240/250 x h 210/240
szt. 2 Sauna wykonana z świerku kanadyjskiego olchy lub cedru kanadyjskiego
- ułożenie boazerii poziome, staranne wykonanie z dbałością o najdrobniejsze detale,
- trzy poziomy ław wykonanych z miękkiego drewna ąbachi
-instalacja elektryczna odporna na temperaturę do 180 stopni
- wyposażenie: drewniany ceber z chochlą, klepsydra, termometr
- system grzewczy, piec minimum 9 kW wartość przyłączeniowa 230V/400V ,
drzwi tafla szklana bezbarwna grubości 8 mm
- Oświetlenie wnętrza led sterowane automatycznie, podświetlenie led lub światłowodem sufitu
- sterownik dotykowy zewnętrzny z kolorowym wyświetlaczem LCD, intuicyjnym interfejsem użytkownika, wyświetlanie wszystkich parametrów roboczych, zegar, możliwość wyboru gotowych programów, przewodnik po saunowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sauny wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę .Gwarancja minimum 24 miesiące potwierdzona pisemnie i dostarczona do dnia odbioru . Sauna ma być przeznaczona do obsługi gości ośrodka, użyte produkty muszą posiadać atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie że użyte produkty do przedmiotu umowy posiadają atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE . Piec użyty musi posiadać znak bezpieczeństwa „B”. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego Wykonawca przedstawi na użyte produkty do przedmiotu umowy atesty , certyfikaty dopuszczające do obrotu ze znakiem CE a na Piec użyty przedłoży dokument potwierdzający znak bezpieczeństwa „B”
Sauna mokra / Łaźnia parowa
- wymiary 200/220 x 200/220 x h 210/230
szt. 2 Sauna mokra / łaźnia parowa
Konstrukcja kabiny:
Ściany, sufit, dolna część kabiny oraz wszystkie rzeczy wbudowane , wykonane z odpornych na wilgoć, bardzo stabilnych i termoizolacyjnych lekkich elementów konstrukcyjnych (hydropian),
Ściany wewnątrz okładzina ścian wykonana w stanie surowym , pokryta masą epoksydową , wyłożona glazurą lub mozaiką ,
Podłoga wyłożona płytkami antypoślizgowymi , ceramicznymi .Na styku pomiędzy ścianami a podłogą zainstalowana taśma uszczelniająca , chroniąca przed wnikaniem wilgoci , drzwi tafla szklana bezbarwna grubości 8 mm . Siedzenia , ława ergonomiczna wykonana w stanie surowym , pokryta masą epoksydową , wyłożona mozaiką. Oświetlenie taśma LED przy siedziskach . Sufit spadzisty wyłożony mozaiką . Generator pary minimum 7kw dostosowany do ilości produkowanej pary minimum 10 kg/h gwarantujący wysoka jakość , niezawodność i wytrzymałość, wykonany ze stali nierdzewnej która eliminuje problem korozji . Wytwornica pary dostosowana do miejsc użyteczności publicznej w tym hoteli , SPA, klubu saunowego. Sterownik elektroniczny z kolorowym wyświetlaczem gwarantujący programowanie parametrów pracy. Elektronika dostosowana do charakteru pracy, intuicyjna łatwość obsługi. Zabudowa zewnętrza estetyczna wykonana z świerku kanadyjskiego, olchy lub cedru kanadyjskiego, dostosowana do charakteru pracy. Wykonanie niezbędnych podłączeń w tym rozdzielni dla instalowanych urządzeń, wyposażenie w przycisk alarmowy, oświetlenie światłowodowe minimum 50 punktów świetlnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111830 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SAUNABUD MARIUSZ POWAŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300655275

7.3.3) Ulica: ul. Kawiary 25B/H lokal 3

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132594 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132594 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S&J s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891532379

7.3.3) Ulica: Cisowa, 30

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132594 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.