eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąOpracowanie projektu Planu ogólnego gminy Nakło nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Planu ogólnego gminy Nakło nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/937424

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu Planu ogólnego gminy Nakło nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be35cb0a-2498-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 opracowanie projektu planu ogólnego gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227571,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia należeć będzie:
1)Prowadzenie strony formalno-prawnej do czasu uchwalenia, ogłoszenia uchwały Rady Miejskiej w Dz. Urz. Woj. Kuj.- Pom. po uprzednim uzyskaniu dokumentów, których sporządzenie i posiadanie leży po stronie Zamawiającego.
2)Współpraca z Burmistrzem Miasta i Gminy, Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną oraz Komisjami Rady Miejskiej na wszystkich etapach sporządzania i uchwalania planu, a w przypadku zaskarżenia do WSA lub NSA uchwały R.M. także uczestnictwo w rozprawie.
3)Przed końcowym odbiorem przedmiotu umowy, po uchwaleniu planu ogólnego przez Radę Miejską, dostarczenie Zamawiającemu materiałów przygotowanych do przekazania Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu celem stwierdzenia zgodności z prawem podjętej uchwały.
4)Opracowanie dokumentacji: uzgodnienia, opinie, dokumenty formalno-prawne, tekst i rysunek z wyłączeniem czynności zastrzeżonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym do właściwości Burmistrza Miasta i Gminy.
5)Sporządzanie projektów korespondencji, wniosków, zawiadomień, ogłoszeń, uchwał.
6)Wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej, opinii i inne wg potrzeb wraz z wymaganymi materiałami i opracowaniami do wykonania planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami szczególnymi.
7)Opracowanie planu ogólnego gminy :
a)część tekstowa w formacie A4 w ilości 4 kompletów;
b)uzasadnienie składające się z części tekstowej oraz części graficznej obejmująca wszystkie kolorowe plansze planu ogólnego w skali 1:25000 w ilości 4 kompletów,
c)wizualizacja danych przestrzennych planu ogólnego w skali 1:25000 w wersji kolorowej - na płótnie lub trwałym materiale syntetycznym, przystosowany do zawieszenia - 2 egz.,
d)wizualizacja danych przestrzennych planu ogólnego dot. fragmentu w granicach miasta w skali 1:5000 w wersji kolorowej - na płótnie lub trwałym materiale syntetycznym, przystosowany do zawieszenia - 2 egz.
e)kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego z załącznikami i uzasadnieniem – wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych pliki w formacie XML (zpix) - 1 egz. oraz w formacie DOC lub DOCX.
8)Przekazanie dokumentacji formalno-prawnej procedury planistycznej planu w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB).
9)Opracowanie ekofizjograficzne i prognoza oddziaływania na środowisko – 1 egzemplarz (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB).
10)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko.
11)Opracowanie i przekazanie bazy danych przestrzennych QGIS-POG zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu ogólnego winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w postaci:
a)plików w formacie .shp, dla danych wektorowych, plików w formacie .geotiff dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w ww. 5 formatach lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być nazwane i
logicznie uporządkowane,
b)plików zawierających projekt planu ogólnego, na które składają się odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych – projekt QGIS),
c)raport potwierdzający brak błędów topologicznych przekazywanej bazy danych.
12)Przekazanie dowodów umieszczenia projektu POG w zbiorze danych przestrzennych w systemie informacji przestrzennej na platformie voxly.pl
13)Uczestnictwo w konsultacjach społecznych, w sesji Rady Miejskiej oraz spotkaniach z Burmistrzem, komisjami Rady Miejskiej na każdym etapie opracowania planu.
14)Złożenie oświadczenia Wykonawcy, iż przedmiotowe opracowanie jest wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Sieć I Paweł Łukowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531559526

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-021

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.