eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzylesieNadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski w ramach projektu: „Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski w ramach projektu: „Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d91358-03b3-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040343/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego dotyczącego projektu „Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance”
2. Ogólne obowiązki wykonawcy:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego,
4) sprawdzanie, kontrolowanie i nadzorowanie zgodności wykonywanych robót z decyzją W/R.5144.2.2024.AMN nr 164/2024 z dnia 02.02.2024 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ oraz z Programem prac konserwatorskich stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5) ścisła współpraca z projektantem, a także z Wykonawcą robót,
6) nadzorowanie jakości wykonywanych robót oraz używanych materiałów,
7) dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego,
8) organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji,
9) kontrolowanie przestrzegania zasad BHP i utrzymania porządku,
10) wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłoczne pisemne zawiadomienie Zamawiającego o tym fakcie,
11) w razie konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych Wykonawca działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje protokół konieczności, podając uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac, przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych zamówień lub robót niezbędnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
12) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z inwestorem,
13) Wykonawca ma obowiązek sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych pod względem merytorycznym i formalno – prawnym,
14) reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji,
15) zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do zastosowania,
16) kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, deklaracji zgodności, atestów, w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w polskim budownictwie; ocena ich zgodności z programem prac konserwatorskich, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów równoważnych ocena ich równoważności,
17) sprawdzanie autentyczności ww. dokumentów, certyfikatów, za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest wykonawca robót,
18) informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych,
19) organizowanie w zależności od potrzeb narad technicznych i sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady,
20) bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac i narad technicznych,
21) monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym,
22) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń,
23) nakazywanie Wykonawcy wykonanie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
24) udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji,
25) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
26) sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót,
27) przeprowadzenie odbiorów częściowych i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru,
28) sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót,
29) doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót,
30) powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót i rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym.
31) przeprowadzenie częściowych i końcowych inspekcji oraz przygotowanie listy wad oraz brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcę robót,
32) opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.
33) szacowanie i weryfikowanie zamówień dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę robót, w zakresie rzeczowym i finansowym,
34) kontrola prawidłowości zafakturowanych robót.
3. Inwestycja przewidziana do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie ze wstępną promesą nr RPOZ/2022/9764/PolskiLad z dnia 25.07.2023 r. na realizację przez Gminę Międzylesie zadania „Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DWOBUD Sławomir Dwojakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261274220

7.3.3) Ulica: Zarzeczna 155

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.