Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357050/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00365932/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00368340/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją
i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu „Cyfrowy rozwój Gminy Grybów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/grybow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracjąi wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu „Cyfrowy rozwój Gminy Grybów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e43264-397b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005908/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup licencji (oprogramowania) wraz z usługą wdrożenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357050/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-usług publicznych wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem na potrzeby Urzędu Gminy Grybów w ramach projektu Cyfrowy rozwój Gminy Grybów.
2. W szczególności Zamawiający wymaga, żeby:
1) Wykonawca dostarczył i zainstalował niezbędne do działania wdrażanego Oprogramowania, systemy bazodanowe, serwerowe systemy operacyjne, aplikacje na sprzęcie informatycznym Zamawiającego.
2) Wykonawca skonfigurował w sposób optymalny, bezpieczny i wydajny środowisko pracy dla wdrażanego Oprogramowania na dostarczanym przez Zamawiającego sprzęcie informatycznym.
3) Rodzaj Oprogramowania Wspomagającego - w szczególności zarządzającego (w tym systemy operacyjne) i bazodanowego - był dostosowany do wymagań dostarczanych przez Wykonawcę wdrażanych systemów informatycznych przy zachowaniu parametrów minimalnych określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (jeśli je wskazano) oraz umożliwiał zgodne z ich licencją wykorzystanie podzespołów sprzętowych (np. procesory).
4) Wykonawca skonfigurował urządzenia sieciowe oraz UTM w sposób umożliwiający prawidłowe wykorzystanie dostarczanego Oprogramowania, w szczególności – świadczenie planowanych do uruchomienia e-usług.
5) Wykonawca opracował procedury tworzenia kopii zapasowych danych przetwarzanych przez Oprogramowanie Aplikacyjne będące przedmiotem zamówienia oraz wdrożył je z wykorzystaniem infrastruktury sprzętowo – systemowej Zamawiającego w zakresie ustalonym z Zamawiającym.
6) Wykonawca skoordynował proces wdrożeń dostarczanego Oprogramowania w taki sposób, by był on racjonalny, efektywny i możliwy do realizacji.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) dokona analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu informatycznego,
2) opracuje dokumentację techniczną Systemu informatycznego,
3) zrealizuje dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania,
4) wykona testowanie i uruchomienie Systemu,
5) przeprowadzi instruktaże niezbędne dla korzystania z Systemu informatycznego przez pracowników Zamawiającego.
4. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Uruchomienie e-usług dla mieszkańców w tym:
a) Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca – 1szt.
b) Wdrożenie licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca – 1 szt.
c) Modernizacja systemów dziedzinowych – 1 szt.
d) Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów – 1 szt.
e) Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów – 1 szt.
f) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 4PD – 8 szt.
g) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 3PD – 7 szt.
2) Uruchomienie systemu informacji przestrzennej w tym:
a) Zakup licencji systemu informacji przestrzennej – 1 szt.
b) Wdrożenie systemu informacji przestrzennej – 1 szt.
c) Przeprowadzenie digitalizacji zasobów- 1 szt.
d) Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej – 1 szt.
e) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 4PD – 2 szt.
3) Uruchomienie usługi e-zamówienia w tym:
a) Zakup licencji systemu e-zamówienia – 1 szt.
b) Wdrożenie systemu e-zamówienia – 1 szt.
c) Opracowanie i wdrożenie e-usługi – 4PD – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862272756
7.3.3) Ulica: al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakup licencji systemu informacji przestrzennej.
• Wdrożenie systemu informacji przestrzennej.
• Przeprowadzenie digitalizacji zasobów.
• Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej.
• 60 – miesięczna gwarancja.
• Zakup licencji Centralnej Platformye-Usług Mieszkańca.
•Wdrożenie licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca.
• Modernizacja systemów dziedzinowych.
• 60 – miesięczna gwarancja.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
- IR.ZP.271.10.2025 Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych gminy Grybów
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.