Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00503826/01 - Wynik z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9303fab0-55e0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011901/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa produktów spożywczych od 09.11.2022 r. do 31.12.2022 r. II pakiety
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dps.bialystok.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@dps.bialystok.pl, (ePuap): 'dpsbialystok/Skrytka ESP, https://miniportal.uzp.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl, (ePuap): 'dpsbialystok/Skrytka ESP, https://miniportal.uzp.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DGO/341p-7/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ananas mrożony kostka 5 kg
2. Brokuły op. 10kg 100 kg
3. Brukselka 2 kg
4. Brzoskwinia kostka op. 10 kg 6 kg
5. Bukiet królewski(3 składnikowy)op.2,5kg 70 kg
6. Cukinia plastry falista op. 2,5 kg 5 kg
7. Dynia mrożona kostka op.2,5 kg 5 kg
8. Fasola szparagowa mrożona żółta cięta op. 10kg 60 kg
9. Fasolka szparagowa mrożona zielona op10kg 100 kg
10. Groszek zielony op. 10kg 10 kg
11. Kalafior mrożony op. 10kg 100 kg
12. Kartacze z mięsem 100 kg
13. Knedle z owocami- różne 30 kg
14. Malina mrożona 1 kg
15. Marchew kostka op. 10kg 20 kg
16. Mieszanka 7 skład. op.10kg 40 kg
17. Mieszanka kompotowa 4 składnikowa op. 10kg bez pestki 160 kg
18. Morele mrożone kostka 1 kg
19. Papryka trio mrożona 2,5 kg 5 kg
20. Pierogi z kapustą i grzybami np. Virtu 5 kg
21. Pierogi z mięsem np. Virtu 5 kg
22. Pierogi z owocami (truskawka, jagoda, jabłko ) 20 kg
23. Pierogi z serem np. Virtu 10 kg
24. Porzeczka czarna mrożona op. 10kg 150 kg
25. Pyzy ziemniaczane 5 kg
26. Pyzy ziemniaczane z mięsem np. Chłodnia Białystok 10 kg
27. Szpinak mrożony brykiet 30 kg
28. Śliwka b/ pestki op. 2,5 kg 2 kg
29. Truskawki mrożona op. 10kg 60 kg
30. Warzywa na patelnie z ziemniakami 80 kg
31. Wiśnie b/pestek op. 2,5 kg 5 kg
32. Włoszczyzna 3 składnikowa paski 10 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-09 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drożdże piekarnicze 7 kg
2. Jogurt kremowy z owocami 122g Fantazja-różne smaki 65 szt.
3. Jogurt naturalny 150 g 1 200 szt.
4. Jogurt naturalny 350 g 5 szt.
5. Jogurt owocowy 150 g rózne smaki 140 szt.
6. Jogurt pitny naturalny 250g 20 szt.
7. Jogurt pitny smakowy 250g różne smaki 20 szt.
8. Jogurt pitny smakowy różne smaki b/ cukru 250g 100 szt.
9. Kefir 1,8%-3% tłuszczu 400 g 50 szt.
10. Margaryna zwykła 250 g 60% tłuszczu 105 szt.
11. Masło roślinne 250g 2 szt.
12. Masło śmietankowe stołowe 200 g 82% tłuszczu 1 700 szt.
13. Mleko 2% luz, opakowanie 5 l 3 600 l
14. Ser Favita 12% tł 270g 1 szt.
15. Ser Mozzarella Classic 125 g 1 szt.
16. Ser pleśniowy naturalny 125g 5 szt.
17. Ser żółty typu holenderskiego 20 kg
18. Ser żółty lekki 16% tł. W suchej masie 3 kg
19. Ser żółty rolada ustrzycka 15 kg
20. Ser żółty typu salami 20 kg
21. Ser żółty typu szwajcarskiego 15 kg
22. Serek homogenizowany 150 g - różne smaki 200 szt.
23. Serek homogenizowany bez laktozy naturalny 150 g 3 szt.
24. Serek kanapkowy twarogowy 150 g - różne smaki 300 szt.
25. Serek mascarpone 250 g 2 szt.
26. Serek mazowiecki topiony kremowy 100g - kiełbaska 70 szt.
27. Serek topiony 100 g różne smaki 220 szt.
28. Serek topiony 140 g krążki mix smaków 180 szt.
29. Serek topiony plastry 130 g - różne smaki 180 szt.
30. Serek twarogowy ziołowy/ naturalny 150g np.. Deliser 70 szt.
31. Serek wiejski lekki 150 g 40 szt.
32. Serek wiejski smakowy 150 g 50 szt.
33. Śmietana 18% 400 g 600 szt.
34. Śmietanka UHT 30% tł 330 ml 2 szt.
35. Twaróg capri 40 kg
36. Twaróg półtłusty, krajanka 200 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-09 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej, ul. Świerkowa 9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.