Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00379376/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2023/BZP 00273639/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Danuty Siedzikówny ps. „Inka” w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe734a6-3a42-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051992/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Danuty Siedzikówny ps. "Inka" w budynku przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.37.2022.WIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) Prace przygotowawcze polegające na:
• Opracowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o szczegółowy kosztorys ofertowy dla wszystkich branż z uwzględnieniem kosztów związanych z serwisowaniem urządzeń w okresie udzielonej gwarancji / rękojmi, który zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego.
• Opracowaniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie,
• Wykonaniu wizji lokalnej i sporządzeniu protokołu oględzin obiektów i terenu przylegającego wraz z zielenią (objętych strefą oddziaływania), celem przekazania/odtworzenia go w stopniu nie pogorszonym jak również uniknięcia oskarżeń o szkody nie zawinione. Powyższy protokół winien być przedstawiony stronie Zamawiającego przed rozpoczęciem działań fizycznych.
• Uzgodnieniu z PGE Dystrybucja S.A. zwiększenia mocy, przebudowy zasilania i układu pomiarowego rozdzielni głównej budynku wraz z ich późniejszą realizacją.
• Przygotowanie zaplecza budowy w zakresie i formie nie utrudniającej
z korzystania obiektu pozostałym użytkownikom i petentom instytucji działającym pod tym samym adresem.
2) Realizację robót w oparciu o dokumentację projektową i zalecenia przedstawicieli Zamawiającego – dla Etapu I i II.
Założeniem Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji będzie wcześniejsze oddanie do użytkowania 4 wskazanych pomieszczeń (lok. 1/1, 1/2, 1/4, 1/6), wraz z przyległą częścią komunikacyjną 1/3 na kondygnacji przyziemia Rys.1. z załącznika nr 1 do Umowy, stanowiących - Etap I.
Przebudowa pozostałej części budynku (przeznaczonej na potrzeby MSZ) składającej się na - Etap II zostanie zrealizowana w terminie określonym w umowie ale nie później niż do 24 listopada 2023 r.
Bieżące utrzymanie czystości i porządku w zakresie strefy oddziaływania prowadzonych robót.
3) Po zakończeniu prac wykonawczych:
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, odpowiednio dla Etapu I, a następnie Etapu II.
• Usunięcie i utylizacja odpadów (o ile nie była prowadzona na bieżąco) zgodnie z wymaganiami BDO.
• Rozebranie zaplecza budowy i doprowadzenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji.
• Serwis urządzeń w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7669665,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6844544,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne Handlowe i Usługowe DOMBUD Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000242
7.3.3) Ulica: Brzeska 174
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część zamówienia dotycząca robót elektrycznych i sanitarnych
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE, HANDLOWE I USŁUGOWE "DOMBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684454410 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.