Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278323/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00291869/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka – Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61fedc1e-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka – Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61fedc1e-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038059/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959K Podolany – Kwapinka – Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4777131,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959K Podolany – Kwapinka – Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach” - zgodnie z decyzją nr AB.6740.1.11.2023 z dnia 26.09.2023 Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959KK Podolany– Kwapinka od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w m. Podolany do szkoły podstawowej w m. Zręczyce gm. Gdów.
3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: rozbudowę drogi powiatowej nr 1959K w miejscowości Podolany - Zręczyce (droga powiatowa kl. Z1/2) na długości ok. 697 m polegającą na:
• poszerzeniu istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni,
• wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni,
• budowie poboczy,
• budowie pasów postojowych,
• budowie chodników,
• budowie opaski,
• budowie urządzeń BRD,
• budowie rowu przydrożnego.
- przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1959K (droga kl. Z1/2) z drogą gminną 560132K (droga kl. L1/2),
- przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych oraz publicznych,
- budowa ścian oporowych,
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z budową wylotów,
- likwidacja rowów przydrożnych wraz z istniejącymi na nich przepustami,
- budowa sieci oświetlenia ulicznego,
- przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej i kablowej nN,
- przebudowa sieci telekomunikacyjnej napowietrznej,
- zabezpieczenie infrastruktury technicznej (rury ochronne),
- rozbiórka ogrodzeń,
- rozbiórka istniejących obiektów budowlanych,
- wycinka kolidujących drzew.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SWZ w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany (PZT,PAB) – C1
2) Projekt wykonawczy branży drogowej -C2
3) Projekt wykonawczy oświetlenie -C3
4) Projekt wykonawczy kanalizacja deszczowe -C4
5) Projekt wykonawczy przebudowa sieci nN -C5
6) Projekt wykonawczy branża telekomunikacyjna -C6
7) Projekt techniczny -C7
8) Projekt stałej organizacji ruchu -C8
9) Projekt rozbiórki obiektów budowlanych -C 9
10) Przedmiar robót – C10
11) Dendrologia -C11
12) STWIOR -C12
13) Załączniki -C13
14) Decyzja ZRID – C14
15) Opinia geotechniczna-C15
3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w ust 3 niniejszej umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawa budowlanego, ustawy
o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy.
3.6 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu z zapewnieniem stałego dostępu do okolicznych nieruchomości ewentualnym czasowym ograniczeniem, oraz wykonania dokumentacji powykonawczej.
3.7 Zadanie współfinansowane jest ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD Programu inwestycji Strategicznych.
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na dokumentach związanych z realizacją zadania stosownych logotypów zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
7 maja 2021 (Dz. U. poz.953 i 2506) oraz rozporządzeniem z dnia 7 lipca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r. poz. 1471) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 (Dz. U. poz.953 i 2506) oraz rozporządzeniem z dnia 7 lipca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r. poz. 1471) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych.
3.10 Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo – finansowy. Wykonawca uwzględni w harmonogramie rzeczowo-finansowym ostateczną kwotę dofinansowania określoną w promesie.
3.11 Zapłata wynagrodzenia z wkładu własnego Zamawiającego nastąpi przed wypłatą dofinansowania.
3.12 Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę promesy na zasadach wskazanych w §9 ust 2 pkt 2 uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01.07.2021 tj. Wypłata promesy nastąpi w dwóch transzach. Pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach inwestycji do wysokości 50% dofinansowana (tj. max kwota 1 857 200,00zł w 2024 roku). Druga transza w wysokości pozostałej kwoty dofinansowania po zakończeniu realizacji zadania (tj. max 1 857 200,00zł w 2025roku).Wartość dofinansowania może ulec zmniejszeniu, w przypadku zmniejszenia wartości inwestycji, w takim przypadku wartość kwot ulegnie proporcjonalnie zmniejszeniu.
3.13 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.14 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
3.15 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.16 Miejscem realizacji zamówienia jest Gmina Gdów, Powiat Wielicki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
44132000-4 - Elementy przepustów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4812469,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5895722,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4812469,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528223671
7.3.3) Ulica: 293
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zakresu drogowego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4812469,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.