eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówBudowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b008e2-1f18-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa boiska przy SP6 w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 – Budowa boiska oraz placu zabaw przy SP6 w Chrzanowie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa boiska przy SP6 w Chrzanowie” oraz w ramach zadania „Budowa placu zabaw przy SP6 w Chrzanowie” na działce nr 108/62 jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Kościelec, na podstawie zgłoszenia AGN.6743.463.2024.RŚ10.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
1) w ramach zadania „Budowa boiska przy SP6 w Chrzanowie”:
a) roboty rozbiórkowe (istniejący piłkochwyt wraz z konstrukcją oraz kosze do koszykówki nie podlegają utylizacji. W ramach robót rozbiórkowych należy je rozebrać i złożyć w wyznaczonym miejscu);
b) wykonanie nawierzchni poliuretanowej;
c) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej;
d) wykonanie obrzeży betonowych;
e) wykonanie trawników;
f) rekultywacja istniejącej nawierzchni trawiastej;
g) wyposażenie boiska;
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach;
i) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej.
2) w ramach zadania „Budowa placu zabaw przy SP6 w Chrzanowie”:
a) roboty rozbiórkowe;
b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej;
c) wykonanie obrzeży betonowych;
d) wykonanie trawnika (nawierzchnia placu zabaw);
e) dostawa i montaż małej architektury;
f) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw;
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach;
h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej.
3. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w trakcie robót,
2) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
3) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa zawierająca dokumentację zgłoszeniową, projekt zagospodarowania terenu, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, informację BIOZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych:
stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

4.5.5.) Wartość części: 651583,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 – Budowa boiska przy SP5 w Chrzanowie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa boiska przy SP5 w Chrzanowie” na działce nr 4005/16 jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Chrzanów, na podstawie zgłoszenia AGN.6743.462.2024.RŚ10.
2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe;
b) wykonanie nawierzchni poliuretanowej;
c) wykonanie nawierzchni piaskowej;
d) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej;
e) wykonanie obrzeży betonowych;
f) wyposażenie boiska.
3. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w trakcie robót,
2) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
3) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa zawierająca dokumentację zgłoszeniową, projekt zagospodarowania terenu, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, informację BIOZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

4.5.5.) Wartość części: 952260,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621574,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1249932,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621574,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NUSCO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372244015

7.3.4) Miejscowość: Słopnice 918

7.3.5) Kod pocztowy: 34-615

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Nawierzchnie poliuretanowe boisk sportowych - MILBAU Mateusz Niezabitowski,
2. prace ziemne, częściowo- MILBAU Mateusz Niezabitowski.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621574,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984043,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623229,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984043,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joachim Siwczyk BRUK S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412250583

7.3.3) Ulica: Pawła 6

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-708

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984043,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części nr 1 – do 70 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że:
1) zakres prac do wykonania w ramach zadania „Budowa boiska przy SP6 w Chrzanowie” do 70 dni od dnia podpisania umowy;
2) zakres prac do wykonania w ramach zadania „Budowa placu zabaw przy SP6 w Chrzanowie” do 50 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.