Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312202/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji wydarzeń promujących działania urzędu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzyży 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mrpit.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji wydarzeń promujących działania urzędu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568a9c49-1a25-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068861/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Kompleksowa usługa organizacji wydarzeń promujących działania urzędu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312202/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.20.2022.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2650326,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przygotowania i organizacji wydarzeń (na przykład: konferencji, spotkań, śniadań prasowych, gali, stoisk targowych i wystawienniczych, wideokonferencji i streamingów) z zakresu działań Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Wydarzenia mogą być organizowane w siedzibie Ministerstwa, lub w innych lokalizacjach na terenie całej Polski. Mogą odbywać się w pomieszczeniach oraz w plenerze.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy” stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920136,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ibento Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360311296
7.3.3) Ulica: ul. Złotego Smoka 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3259902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- ROPS.PZP.332.26.2024 - Kompleksowa organizacja wydarzenia informacyjno-promującego projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śl.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.