eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347bc329-06e8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII LO przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/14/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okablowania i elementów wyposażenia instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji telefonicznej, instalacji CCTV oraz instalacji systemu oddymiania klatek schodowych. Roboty wykonywane będą w oparciu o:
1) dokumentację techniczną pod nazwą „Wymiana instalacji elektrycznej oraz wydzielenie
architektoniczne stref p.poż w LXXII Liceum Ogólnokształcącego ul. Grochowska 346/348
w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy”, wykonaną przez firmę projektową ELPro,
ul. Łąkocińska 22/15, 03-320 Warszawa.
2) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Pomieszczenia w których prowadzone będą roboty budowlane zlokalizowane są na czterech kondygnacjach budynku- część A ( piętro +1, parter, piwnica -1, piwnica -2) oraz w części B budynku.
W poprzednich etapach realizacji zadania wymieniono wszystkie tablice rozdzielcze zasilania elektrycznego. Wykonano również wymianę instalacji elektrycznych, oświetleniowych i teletechnicznych na poziomie +3 oraz na poziomie +2. W obecnym etapie wymienione zostaną pozostałe instalacje wraz z zmontowaniem nowego oświetlenia, wymienione zostaną gniazdka elektryczne, wykonana będzie nowa sieć LAN, przebudowana serwerownia, doposażony zostanie system monitoringu, zmontowana sieć systemu sygnalizacji pożaru wyposażona m.in. w czujniki dymu, oświetlenie awaryjne, itp., unowocześniona sieć telefoniczna.
W zakres robót wchodzi:
1) oświetlenie podstawowe i awaryjne,
2) oświetlenie ewakuacyjne,
3) gniazda 230V ogólnego przeznaczenia,
4) gniazda 230V sieci komputerowej,
5) ochrona od porażeń i połączenia wyrównawcze,
6) instalacja teletechniczna i telefoniczna,
7) monitoring CCTV,
8) zabudowy głównej, wewnętrznej klatki schodowej.
Do robót towarzyszących związanych z budową instalacji elektrycznych należą w szczególności:
 Demontaż i usunięcie wszystkich zbędnych elementów istniejących instalacji.
 Wykonanie przejść dla przewodów przez ściany i stropy.
 Wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpożarowych w ścianach i stropach o odporności ogniowej tych elementów.
 Montaż konstrukcji wsporczych (korytka kablowe).
 Wszelkie roboty budowlane związane z robotami elektrycznymi.
 Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg (folia; tektura falista).
 Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac.
 Po zakończeniu robót w pomieszczeniu – wniesienie i ustawienie wyposażenia.
 Każdorazowo po zakończeniu robót (w danym dniu) oczyszczenie i uporządkowanie placu robót z wszelkich pozostałości po robotach.
 Po zakończeniu robót, kompleksowe oczyszczenie i umycie podłóg oraz otworów.
Uwaga: wszystkie pomieszczenia w których wykonywane będą roboty typu wykuwanie bruzd, przebicia, itp. podlegają malowaniu. W salach lekcyjnych i na korytarzach, do wysokości 160 cm lamperie olejne.
Prawo opcji
Zamawiający dokonuje podziału zlecanego zakresu robót w następujący sposób:
zamówienie podstawowe (gwarantowane), obejmujące:
a) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piętro +1” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- instalacje teletechniczne, telefoniczna i sygnalizacji pożaru,
- serwerownia z wyposażeniem,
- monitoring,
b) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „parter” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- instalacje teletechniczne, telefoniczna i sygnalizacji pożaru,
- centrala telefoniczna,
- monitoring,
c) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piwnica -1” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- monitoring,
d) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piwnica -2” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci ogólnego przeznaczenia,
- monitoring,
e) wykonanie robót budowlanych, towarzyszących.
zamówienie opcjonalne, obejmujące:
a) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia w części B budynku,
b) wykonanie zabudów ppoż. klatki schodowej,
c) wykonanie robót budowlanych, towarzyszących.
Zamawiający zastrzega, iż zamówienie określone jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na pełen zakres realizacji zadania, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie później niż na 30 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy muszą być nowe (nieużywane).
Wszystkie materiały przed dostarczeniem na plac budowy i montażem, zostaną sprawdzone przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków SWZ oraz zgodności z dostarczonymi Inspektorowi certyfikatami i kartami katalogowymi.

Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art.101 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Projekt budowlany
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.R.A. Service Ewelina Kruszewska-Żaczek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752304427

7.3.3) Ulica: Marka Grechuty 4/2

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.