Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00313372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00333246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347bc329-06e8-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII LO przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/14/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okablowania i elementów wyposażenia instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji telefonicznej, instalacji CCTV oraz instalacji systemu oddymiania klatek schodowych. Roboty wykonywane będą w oparciu o:
1) dokumentację techniczną pod nazwą „Wymiana instalacji elektrycznej oraz wydzielenie
architektoniczne stref p.poż w LXXII Liceum Ogólnokształcącego ul. Grochowska 346/348
w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy”, wykonaną przez firmę projektową ELPro,
ul. Łąkocińska 22/15, 03-320 Warszawa.
2) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Pomieszczenia w których prowadzone będą roboty budowlane zlokalizowane są na czterech kondygnacjach budynku- część A ( piętro +1, parter, piwnica -1, piwnica -2) oraz w części B budynku.
W poprzednich etapach realizacji zadania wymieniono wszystkie tablice rozdzielcze zasilania elektrycznego. Wykonano również wymianę instalacji elektrycznych, oświetleniowych i teletechnicznych na poziomie +3 oraz na poziomie +2. W obecnym etapie wymienione zostaną pozostałe instalacje wraz z zmontowaniem nowego oświetlenia, wymienione zostaną gniazdka elektryczne, wykonana będzie nowa sieć LAN, przebudowana serwerownia, doposażony zostanie system monitoringu, zmontowana sieć systemu sygnalizacji pożaru wyposażona m.in. w czujniki dymu, oświetlenie awaryjne, itp., unowocześniona sieć telefoniczna.
W zakres robót wchodzi:
1) oświetlenie podstawowe i awaryjne,
2) oświetlenie ewakuacyjne,
3) gniazda 230V ogólnego przeznaczenia,
4) gniazda 230V sieci komputerowej,
5) ochrona od porażeń i połączenia wyrównawcze,
6) instalacja teletechniczna i telefoniczna,
7) monitoring CCTV,
8) zabudowy głównej, wewnętrznej klatki schodowej.
Do robót towarzyszących związanych z budową instalacji elektrycznych należą w szczególności:
Demontaż i usunięcie wszystkich zbędnych elementów istniejących instalacji.
Wykonanie przejść dla przewodów przez ściany i stropy.
Wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpożarowych w ścianach i stropach o odporności ogniowej tych elementów.
Montaż konstrukcji wsporczych (korytka kablowe).
Wszelkie roboty budowlane związane z robotami elektrycznymi.
Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg (folia; tektura falista).
Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac.
Po zakończeniu robót w pomieszczeniu – wniesienie i ustawienie wyposażenia.
Każdorazowo po zakończeniu robót (w danym dniu) oczyszczenie i uporządkowanie placu robót z wszelkich pozostałości po robotach.
Po zakończeniu robót, kompleksowe oczyszczenie i umycie podłóg oraz otworów.
Uwaga: wszystkie pomieszczenia w których wykonywane będą roboty typu wykuwanie bruzd, przebicia, itp. podlegają malowaniu. W salach lekcyjnych i na korytarzach, do wysokości 160 cm lamperie olejne.
Prawo opcji
Zamawiający dokonuje podziału zlecanego zakresu robót w następujący sposób:
zamówienie podstawowe (gwarantowane), obejmujące:
a) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piętro +1” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- instalacje teletechniczne, telefoniczna i sygnalizacji pożaru,
- serwerownia z wyposażeniem,
- monitoring,
b) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „parter” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- instalacje teletechniczne, telefoniczna i sygnalizacji pożaru,
- centrala telefoniczna,
- monitoring,
c) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piwnica -1” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
- monitoring,
d) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia na poziomie „piwnica -2” części A:
- oświetlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci ogólnego przeznaczenia,
- monitoring,
e) wykonanie robót budowlanych, towarzyszących.
zamówienie opcjonalne, obejmujące:
a) wykonanie wszelkich instalacji i montaż wyposażenia w części B budynku,
b) wykonanie zabudów ppoż. klatki schodowej,
c) wykonanie robót budowlanych, towarzyszących.
Zamawiający zastrzega, iż zamówienie określone jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na pełen zakres realizacji zadania, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie później niż na 30 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy muszą być nowe (nieużywane).
Wszystkie materiały przed dostarczeniem na plac budowy i montażem, zostaną sprawdzone przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków SWZ oraz zgodności z dostarczonymi Inspektorowi certyfikatami i kartami katalogowymi.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art.101 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 10 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Projekt budowlany
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.R.A. Service Ewelina Kruszewska-Żaczek,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752304427
7.3.3) Ulica: Marka Grechuty 4/2
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWELINA KRUSZEWSKA-ŻACZEK E.R.A SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
EWELINA KRUSZEWSKA-ŻACZEK E.R.A SERVICE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.