eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoRemont zabytkowej oficyny w Maluszynie mieszczącej filię Przedszkola Publicznego w Żytnie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowej oficyny w Maluszynie mieszczącej filię Przedszkola Publicznego w Żytnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.5.2.) Miejscowość: Żytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-532

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d78ad12-18e7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowej oficyny w Maluszynie mieszczącej filię Przedszkola Publicznego w Żytnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d78ad12-18e7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont zabytkowej oficyny w Maluszynie mieszczącej filię Przedszkola Publicznego w Żytnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2024.SN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont zabytkowej oficyny w Maluszynie mieszczącej filię Przedszkola Publicznego w Żytnie”. Zakres robót obejmuje wykonanie:

1. Budowę instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą źródła ciepła i montażem powietrznej pompy ciepła dla budynku Oświatowego Przedszkola w Maluszynie w zakresie między innymi:

a) instalacja C.W.U. oraz instalacji centralnego ogrzewania:
- instalacja C.W.U. – wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych, izolacji rurociągów, zaworów odcinających, próby szczelności instalacji, płukania instalacji, przebicia i zamurowania otworów w ścianach,
- instalacja C.O. – wykonanie rurociągów stalowych, izolacji rurociągów, montażu grzejników stalowych, zaworów, zestawów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi, obudów grzejników, odpowietrzników, płukania instalacji, płukania instalacji, prób szczelności,
- kotłownia – montaż pompy ciepła, zaworów odcinających i zwrotnych, płytowego wymienni-ka ciepła wody, zbiornika buforowego, naczyń wzbiorczych, zbiorników cwu, kotła na paliwo stałe, filtrów osadnikowych, pomp obiegowych, czyszczenia komina spalinowego, czyszczenie i malowania ścian i sufitów,
- demontaż - spuszczenie wody, demontaż rurociągów stalowych i grzejników, demontaż ko-tła, rozdzielacza, podgrzewacza wody, naczynia wzbiorczego, transport złomu.

b) instalacja elektryczna wewnętrzna i zewnętrzna oświetlenia:
- instalacja oświetleniowa parter – ułożenie przewodów kabelkowych, montaż puszek i łączników instalacyjnych, montaż aparatów i opraw świetlówkowych, podłączenie przewodów kabelkowych,
- instalacja oświetleniowa piętro - ułożenie przewodów kabelkowych, montaż puszek i łączników instalacyjnych, montaż aparatów i opraw świetlówkowych, podłączenie przewodów kabelkowych,
- instalacja gniazd wtykowych parter - ułożenie przewodów kabelkowych, montaż puszek bakelitowych i gniazd wtyczkowych, połączenie przewodów, montaż uszczelnienia ppoż, przepustu stropowego, urządzenia uziemień i rozdzielnic,
- instalacja gniazd wtykowych piętro - ułożenie przewodów kabelkowych, montaż puszek bakelitowych i gniazd wtyczkowych, połączenie przewodów,
- fotowoltaika - ułożenie przewodów kabelkowych, montaż przepustu stropowego, montaż i uruchomienie mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 13,6 kWp, magazyn energii 30,72 kWh, system zarządzania i sterowania i kontroli zdalnej,
- instalacja odgromowa - wykonanie uziomów pionowych prętowych, przewodów izolowanych, iglic na dachu, montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o średnicy do 10 mm,na dachu płaskim,
- badania i próby – badanie instalacji elektrycznej.

c) budowlane - malarskie:
- roboty zabezpieczające i przygotowawcze – zabezpieczenie folią: drzwi – 64,5 m2, okien – 80,1m2, podłóg – 380m2, wykonanie kurtyny – 13,64m2,
- roboty malarskie – gruntowanie podłoży – 1818,5m2, dwukrotne malowanie akrylowe – 1818,5m2.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Projekt umowy. 2. Projekty techniczne/budowlane, 3. Specyfikacje techniczne. 4. Przedmiary robót (do celów poglądowych, ze względu na charakter wynagrodzenia – ryczałtowy, pełnią jedynie funkcję informacyjną).

3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej:
a) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację remontowanego obiektu.
b) zestawienie wbudowanych materiałów,
c) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
d) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
e) zawiadomienia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu ŁWKZ w Łodzi działań,
f) realizacja warunków zapisanych w decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 07.03.2024r. nr WUOZ ZN.5142.129.2024.KKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 651000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Szymex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721895580

7.3.3) Ulica: Sekursko 22

7.3.4) Miejscowość: Żytno

7.3.5) Kod pocztowy: 97-532

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 651000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.