eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa testów psychologiczno-diagnostycznych do SZPZLO Warszawa-Ochota



Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów psychologiczno-diagnostycznych do SZPZLO Warszawa-Ochota

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów psychologiczno-diagnostycznych do SZPZLO Warszawa-Ochota

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c89c0243-4e0e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072232/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa testów psychologiczno-diagnostycznych do SZPZLO Warszawa-Ochota

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Po zdrowie razem – wdrożenie modelu i uruchomienie Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży dla Ochoty, Śródmieścia i Ursusa” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, IV Ośpriorytetowa Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1. Innowacje społeczne (numer naboru: POWR.04.01.00-00-DM10/20) 2.16.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-11-GK/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19428,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (SB5)

Skala inteligencji Stanford-Binet 5 to metoda do pomiaru poziomu inteligencji oraz zdolności poznawczych. Test Stanforda-Bineta dzieli się na 2 skale IQ – werbalną i niewerbalną – co oznacza, że wykonywane przez pacjentów zadania mogą mieć charakter słowny bądź inny, np.
związany z przetwarzaniem wzrokowo-przestrzennym. Dzięki temu tym narzędziem można przebadać m.in. osoby słabosłyszące, niedowidzące, z niepełnosprawnością ruchową czy też z zaburzeniami komunikacji albo ze spektrum autyzmu.

Komplet: 25 egzemplarzy protokołów badania, 25 egzemplarzy protokołów do badania skróconego SB5
Wiek: dzieci, młodzież, dorośli
Procedura: Badanie indywidualne, bez ograniczenia czasu; średni czas przeprowadzenia testu to 15 do 75 minut, w zależności od stosowanej skali. Pełna skala IQ zajmuje zazwyczaj od 45 do 75 minut, Skala skrócona IQ od 15 do 20 minut.
Opis: Stanford Binet pozwala na zbadanie wielu aspektów inteligencji/funkcjonowania poznawczego: tj. wiedzy, rozumowania płynnego, rozumowania ilościowego, pamięci roboczej,przetwarzania wzrokowo-przestrzennego. Każda z 5 skal dzieli się na 2 podskale: słowną (werbalną) i bezsłowną (niewerbalną), co oznacza, że wszystkie z wymienionych wyżej czynników badane są dwukrotnie. Dzięki temu możliwość porównania obu wyników z każdej skali i sformułowanie na tej podstawie dodatkowych wniosków diagnostycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DSR - Dziecięca Skala Rozwojowa
Komplet: podręcznik, instrukcja, pomoce w torbie, film instruktażowy, 25 arkuszy Skali Wykonaniowej, 25 arkuszy Skali Obserwacyj, Aneks;
Wiek: małe dzieci (od 2 miesięcy do 3 lat).
Procedura: Badanie indywidualne, bez ograniczenia czasu; czas badania: 30 - 60 min.;
Opis: na DSR składa się Skala Wykonaniowa i Skala Obserwacyjna. Skala Wykonaniowa zawiera 10 testów (Manipulacja, Percepcja, Bazgranie i rysowanie, Klocki, Porównywanie, Pamięć, Mowa, Słownik, Zachowania społeczne i Motoryka). Dziecko jest badane testami przeznaczonymi dla jego wieku. Naukę przeprowadzania badania ułatwia film. Wynikiem ogólnym w Skali Wykonaniowej jest suma punktów otrzymanych w wykonywanych testach. Poczynając od 4. miesiąca życia można przeprowadzić analizę profilową. Skala Obserwacyjna pozwala na podstawie obserwacji dziecka w trakcie badania ocenić cechy jego temperamentu: Wigor, Adaptacyjność, Rytmiczność i Wrażliwość.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LEITER - Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera
Komplet: Podręcznik oryginalny, podręcznik polska normalizacja (wiek: 3–20 lat), Podręcznik Tabele norm (wiek: 3–20 lat), Pomoce w torbie (w tym film instruktażowy), Zeszyty testowe (25 egz.),Arkusze zapisu (dla obu baterii) (25 egz.), Arkusze wyników rozwojowych dla dzieci niesłyszących (25 egz.), Arkusze wyników rozwojowych dla populacji ogólnej (25 egz.)
Wiek: Osoby w wieku 3 do 70+ lat
Procedura: Badanie indywidualne.
Opis: Leiter-3 jest narzędziem przeznaczonym do oceny inteligencji niewerbalnej, pamięci niewerbalnej i uwagi. Jest jedynym testem całkowicie niewerbalnym. Pozwala na śledzenie postępu w zakresie zdolności poznawczych oraz na ocenę każdej z funkcji. Jest jednym z nielicznych testów umożliwiających posługiwanie się skalą Wyników Rozwojowych oraz zawiera Skalę Obserwacyjną, wykrywającą nietypowe cechy zachowania. Umożliwia diagnozę osób niemówiących, osób ze spektrum autyzmu oraz osób niesłyszących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IDS-2- Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży
Komplet: pomoce w torbie, 18 rodzajów ark., 3 rodzaje podręczników;
Wiek: dzieci i młodzież w wieku 5–20 lat;
Procedura: Badanie indywidualne. Standardowa procedura przewiduje badanie modułowe (badanie wybranych obszarów funkcjonowania). Średni czas badania: inteligencja (14 testów) – ok. 90 min.; funkcje wykonawcze (4 testy) – ok. 30 min.; kompetencje: umiejętności psychomotoryczne (3 testy) – ok. 20 min.; kompetencje społeczno-emocjonalne (3 testy) – ok. 15 minut; kompetencje szkolne (4 testy) – zależnie od wieku 30–60 minut; postawa wobec pracy (2 testy) – ok. 7 min.);
Opis: IDS-2 to narzędzie umożliwiające wszechstronną ocenę zdolności i kompetencji osób wieku 5-20 lat. Bateria składa się z 30 testów, które badają zdolności poznawcze (inteligencja, funkcje wykonawcze) i kompetencje (umiejętności psychomotoryczne, kompetencje społeczno-emocjonalne, kompetencje szkolne i postawę wobec pracy). Dodatkowo psycholog może ocenić zachowanie osoby badanej w sytuacji testowej. Nacisk kładzie się na dynamikę specyficznych dla okresu rozwoju mocnych i słabych stron dzieci i nastolatków. W praktyce psychologicznej skale będą zazwyczaj wykorzystywane modułowo.
IDS-2 jest pełniejszą kontynuacją i koncepcyjnym rozszerzeniem Skal IDS. Dzięki temu, że obejmuje bardzo szeroki, 15-letni przedział wieku (od 5 do 20 lat) i umożliwia pełną diagnozę wszystkich obszarów rozwoju dzieci i młodzieży IDS-2 staje się najbardziej wszechstronnym narzędziem w diagnostyce psychologicznej dzieci i młodzieży dostępnym na rynku. Jego modułowa struktura, wielość wskaźników i bogate możliwości analiz pozwalają na swobodne dostosowanie zakresu badania do potrzeb diagnosty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IDS-P Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym
Komplet: pomoce w torbie, podręcznik, 25 ark. Zapisu, Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym;
Wiek: dzieci w wieku 3-5;
Procedura: Badanie indywidualne, średni czas badania wynosi 80 minut. Standardowa procedura dopuszcza możliwość badania modułowego (badania wybranymi testami);
Opis: Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P pozwalają na wielowymiarową ocenę funkcjonowania dzieci w wieku 3-5 lat. Test składa się z 18 testów badających sześć różnych sfer rozwoju dziecka, takich jak: Zdolności poznawcze (testy: Percepcja wzrokowa, Uwaga selektywna, Pamięć fonologiczna, Pamięć wzrokowo-przestrzenna, Rozumowanie przestrzenne, Rozumowanie pojęciowe, Pamięć słuchowa); Umiejętności psychomotoryczne (testy: Motoryka, Manipulacja, Koordynacja wzrokowo-ruchowa), Kompetencje społeczno-emocjonalne (test Kompetencje społeczno-emocjonalne); Matematyka (test Rozumowanie logiczno-matematyczne), Język (testy: Mowa czynna, Słownik, Mowa bierna). Motywacja (test Odraczanie nagrody, skale: Wytrwałość, Satysfakcja z osiągnięć).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BENTON - Test Pamięci Wzrokowej Bentona
Komplet: podręcznik z polską normalizacją, podręcznik oryginalny, zeszyt z wzorami, 25 arkuszy odpowiedzi, klucz;
Wiek: dzieci, młodzież, dorośli;
Procedura: badanie indywidualne bez ograniczenia czasu; badanie jedną wersją trwa około 5 minut;
Opis: test posiada trzy alternatywne, równoległe wersje C, D i E, które mogą być zastosowane w badaniu czterema alternatywnymi metodami (A, B, C, D). Badany rysuje przedstawione wzory z pamięci lub je przerysowuje.
Polskie badania normalizacyjne przeprowadzono przy użyciu metody A polegającej na natychmiastowym odtwarzaniu z pamięci wzoru oglądanego uprzednio przez 10 sekund. Zastosowano wersje C, D i E testu. Uzyskane wyniki nie pozwoliły na uznanie tych wersji za równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TMS-K - Test Matryc Ravena w Wersji Standard - forma Klasyczna
Komplet: podręcznik z polską normalizacją, komplet dwóch podręczników oryginalnych, 5 zeszytów testowych, 25 arkuszy, klucz;
Wiek: dzieci (od 6 roku życia), młodzież, dorośli
Procedura: badanie indywidualne lub grupowe; bez ograniczenia czasu; przeciętnie 35 minut
Opis: TMS-K składa się z 60 zadań ułożonych w 5 serii (A, B, C, D, E), po 12 zadań każda. Zadania mają postać niepełnych wzorów (matryc), a osoba badana ma dobrać brakujący fragment spośród podanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

STAI - Inwentarz Stanu i Cechy Lęku STAI
Komplet: podręcznik, klucz, 25 arkuszy;
Wiek: młodzież (15-18 lat), dorośli (21–79 lat), żołnierze zasadniczej służby wojskowej;
Procedura: badanie indywidualne lub grupowe; bez ograniczenia czasu, przeciętnie 15–20 minut;
Opis: STAI składa się z dwu podskal, z których jedna (X-1) służy do pomiaru lęku-stanu, a druga (X-2) - lęku-cechy. Pytania składające się na obie skale umieszczone są po obu stronach jednego arkusza testowego. Każda podskala składa się z 20 pozycji, na które badany odpowiada wybierając jedna z czterech skategoryzowanych odpowiedzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

STAIC - Inwentarz Stanu i Cechy Lęku dla Dzieci
Komplet: podręcznik, 25 arkuszy, klucz;
Wiek: dzieci, młodzież;
Procedura: badanie indywidualne lub grupowe; bez ograniczenia czasu; przeciętnie 15 - 20 minut;
Opis: STAIC składa się z dwu podskal, z których jedna (C-1) służy do pomiaru lęku-stanu, a druga (C-2) - lęku-cechy. Pytania składające się na podskale umieszczone są po obu stronach jednego arkusza testowego. Każda podskala składa się z 20 pozycji, na które badany odpowiada wybierając jedną z czterech skategoryzowanych odpowiedzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NEO-FFI - Inwentarz Osobowości NEO-FFI
Komplet: podręcznik, komplet kluczy, 25 arkuszy testowych;
Wiek: młodzież, dorośli;
Procedura: Badania grupowe lub indywidualne; bez ograniczenia czasu. Przeciętnie czas badania wynosi 15 min.;
Opis: pozycje kwestionariusza stanowi 60 twierdzeń o charakterze samoopisowym, których prawdziwość w stosunku do własnej osoby badany ocenia na skali pięciostopniowej. Pozycje te tworzą 5 skal mierzących: neurotyczność, ekstrawersję, otwartość na doświadczenie, ugodowość i sumienność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RISB - Test Niedokończonych Zdań Rottera
Komplet: podręcznik, 25 arkuszy dla dorosłych, 25 arkuszy dla studentów, 25 arkuszy dla młodzieży, 25 arkuszy;
Wiek: dzieci, młodzież, dorośli
Procedura: Badanie grupowe lub indywidualne; bez ograniczenia czasu; przeciętnie 20–25 minut przybliżony czas obliczania wyników około 15 min.;
Opis: składa się z 40 trzonów, czyli początków zdań, które badany ma uzupełnić.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CFT 1-R Neutralny Kulturowo Test Inteligencji Cattella – wersja 1 zrewidowana przez Rudolfa H. Weiβa i Jürgena Osterlanda
Komplet: podręcznik, 10 zeszytów;
Wiek: dzieci w wieku 4-9 lat;
Procedura: Z dziećmi młodszymi (4-6 lat) badanie przeprowadza się indywidualnie, dzieci starsze mogą być badane grupowo ( i tak badano je w trakcie normalizacji). Poszczególne podtesty mają limity czasowe (od 90 do 240 sekund), przeciętny czas badania indywidualnego wynosi ok. 35 minut, badania grupowego – ok. 45-50 min.;
Opis: CFT 1-R jest zrewidowaną wersją CFT 1, będącego po części adaptacją kulturowo neutralnego testu R. B. Cattella. Jest przeznaczony do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna. Składa się z sześciu podtestów, zgrupowanych w dwie części. Pierwsza z nich (podtesty Podstawianie, Labirynty i Podobieństwa) zawiera zadania mierzące zdolności percepcyjne, uwagę i koordynację wzrokowo-ruchową, część druga (podtesty Serie, Klasyfikacja i Matryce) – zadania mierzące zdolności rozumowania: wykrywania reguł określających relacje między elementami i uzupełniania struktur. Zadania mają charakter niewerbalny i nie wymagają posługiwania się wcześniej zdobytą wiedzą, w związku z czym wyniki testu można traktować jako w znacznym stopniu niezależne od kulturowo uwarunkowanych doświadczeń. W efekcie badania uzyskuje się osobne wyniki obu części testu oraz wynik łączny, wyrażony na skali tenowej lub pod postacią ilorazu inteligencji (w podręczniku podano też tabelę umożliwiającą zamianę ilorazów inteligencji na centyle).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta odrzucona - oferta niezgodna z warunkami zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.