Og³oszenie z dnia 2024-07-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00424264/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00567489/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80
1.5.8.) Numer faksu: 84 657 20 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://werbkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-782abe8c-405e-4bc3-bfa0-8d8dbef512de
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00413594
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049331/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa pomocy dydaktycznych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane ze ¶rodków Unii Europejskiej oraz ¶rodków Gminy Werbkowice w ramach projektu pn. „Realizacja Programu Rozwojowego Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice” – Zadanie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargi.werbkowice.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.werbkowice.pl/ Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie – w przypadku np. awarii Platformy - komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: katarzynabanaszek@werbkowice.pl przy czym komunikacja poprzez wskazany adres mailowy nie dotyczy sk³adania ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem:
https://przetargi.werbkowice.pl/
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê z bie¿±cymi instrukcjami dostawcy kana³u komunikacji (Platformy). Instrukcja
U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych znajduje siê na Platformie zakupowej, w zak³adce „Pomoc”
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w
przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej przetargi.werbkowice.pl . oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia has³o. Proces rejestracji Wykonawcy jest w
pe³ni automatyczny, przy pierwszym logowaniu nale¿y podaæ dane firmy w Sekcji „Strefa Wykonawcy”, któr± osoba zak³adaj±ca
konto reprezentuje.
Instrukcja U¿ytkownika – korzystania z Platformy znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc”.
Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://przetargi.werbkowice.pl/ .
Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet
Explorer;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
• pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce
informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesy³ania danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie przetargi.werbkowice.pl i
zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany
ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z niniejsz± SWZ i z³o¿yæ ofertê zgodnie z jej
wymaganiami.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Werbkowice;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:rodo@werbkowice.pl lub grzegorz.szajerka@gptogatus.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.9.2024.KBR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ I – Dostawa Pomocy multimedialnych i dydaktycznych
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 2A, 2B i 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowi± minimalne wymagania jako¶ciowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych, dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w oparciu o ni¿ej wymienione kryteria oceny ofert. Opisane poni¿ej kryteria s± takie same dla ka¿dej z czê¶ci przedmiotowego zamówienia.
2. Kryterium „Cena” w z³ – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
L cena = (C min / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) C min - cena w ofercie z najni¿sz± cen±;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” – G
1) znaczenie kryterium – 20%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji”:
D³ugo¶æ okresu gwarancji
punktacja
24 miesi±ce
0
30 miesiêcy
10
36 miesiêcy
20
3) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji nie mo¿e przekroczyæ 36 miesiêcy.
4) Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A - C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji wynosz±cy 36 miesi±ce, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
7) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu oferty d³ugo¶ci okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjêty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesi±ce i przyznana odpowiadaj±c± temu ilo¶æ punktów.
8) D³ugo¶æ okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
4. Kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” – T
1) znaczenie kryterium – 10%;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin wykonania zamówienia”:
Termin wykonania zamówienia
punktacja
30 dni kalendarzowych
0
25 dni kalendarzowych
5
20 dni kalendarzowych
10
3) Wymagany „Termin wykonania zamówienia” – 30 dni kalendarzowych.
4) Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A – C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjêty wymagany przez Zamawiaj±cego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadaj±ca temu ilo¶æ punktów.
6) Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
5. Kryterium „Aspekty spo³eczne” – S
1) Znaczenie kryterium – 10%;
6. £±czna liczba punktów – ocena koñcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów
w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + T + G + S
gdzie:
P – ³±czna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”;
S – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Aspekty spo³eczne”;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ II – Dostawa map
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 2A, 2B i 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowi± minimalne wymagania jako¶ciowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych, dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22114300-5 - Mapy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w oparciu o ni¿ej wymienione kryteria oceny ofert. Opisane poni¿ej kryteria s± takie same dla ka¿dej z czê¶ci przedmiotowego zamówienia.
2. Kryterium „Cena” w z³ – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
L cena = (C min / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) C min - cena w ofercie z najni¿sz± cen±;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” – G
1) znaczenie kryterium – 20%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji”:
D³ugo¶æ okresu gwarancji
punktacja
24 miesi±ce
0
30 miesiêcy
10
36 miesiêcy
20
3) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji nie mo¿e przekroczyæ 36 miesiêcy.
4) Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A - C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji wynosz±cy 36 miesi±ce, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
7) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu oferty d³ugo¶ci okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjêty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesi±ce i przyznana odpowiadaj±c± temu ilo¶æ punktów.
8) D³ugo¶æ okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
4. Kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” – T
1) znaczenie kryterium – 10%;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin wykonania zamówienia”:
Termin wykonania zamówienia
punktacja
30 dni kalendarzowych
0
25 dni kalendarzowych
5
20 dni kalendarzowych
10
3) Wymagany „Termin wykonania zamówienia” – 30 dni kalendarzowych.
4) Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A – C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjêty wymagany przez Zamawiaj±cego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadaj±ca temu ilo¶æ punktów.
6) Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
5. Kryterium „Aspekty spo³eczne” – S
1) Znaczenie kryterium – 10%;
6. £±czna liczba punktów – ocena koñcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów
w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + T + G + S
gdzie:
P – ³±czna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”;
S – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Aspekty spo³eczne”;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ III – Dostawa broni i wyposa¿enia strzelnicy szkolnej
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 2A, 2B i 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowi± minimalne wymagania jako¶ciowe i techniczne zamawianych pomocy dydaktycznych, dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35310000-0 - Broñ ró¿na
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35210000-9 - Cele strzelnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w oparciu o ni¿ej wymienione kryteria oceny ofert. Opisane poni¿ej kryteria s± takie same dla ka¿dej z czê¶ci przedmiotowego zamówienia.
2. Kryterium „Cena” w z³ – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
L cena = (C min / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
a) L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) C min - cena w ofercie z najni¿sz± cen±;
c) C - cena w ofercie ocenianej.
3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” – G
1) znaczenie kryterium – 20%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji”:
D³ugo¶æ okresu gwarancji
punktacja
24 miesi±ce
0
30 miesiêcy
10
36 miesiêcy
20
3) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Maksymalny okres gwarancji nie mo¿e przekroczyæ 36 miesiêcy.
4) Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A - C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) W przypadku podania przez Wykonawcê w formularzu oferty okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji wynosz±cy 36 miesi±ce, a do umowy okres gwarancji podany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
7) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu oferty d³ugo¶ci okresu gwarancji na przedmiot zamówienia do oceny oferty zostanie przyjêty minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 miesi±ce i przyznana odpowiadaj±c± temu ilo¶æ punktów.
8) D³ugo¶æ okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisana do umowy.
4. Kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” – T
1) znaczenie kryterium – 10%;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin wykonania zamówienia”:
Termin wykonania zamówienia
punktacja
30 dni kalendarzowych
0
25 dni kalendarzowych
5
20 dni kalendarzowych
10
3) Wymagany „Termin wykonania zamówienia” – 30 dni kalendarzowych.
4) Wykonawca podaje „Termin wykonania zamówienia” w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 A – C do SWZ, odpowiednio dla danej czê¶ci zamówienia, której oferta dotyczy.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie okre¶li w formularzu „Terminu wykonania zamówienia” do oceny oferty zostanie przyjêty wymagany przez Zamawiaj±cego termin realizacji zamówienia, tj. do 30 dni kalendarzowych i przyznana odpowiadaj±ca temu ilo¶æ punktów.
6) Termin wykonania zamówienia, wykazany w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
5. Kryterium „Aspekty spo³eczne” – S
1) Znaczenie kryterium – 10%;
6. £±czna liczba punktów – ocena koñcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów
w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + T + G + S
gdzie:
P – ³±czna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena;
T – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”;
S – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Aspekty spo³eczne”;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie
o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw
wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. Do
oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 129), stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie
podlega wykluczeniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±czniki nr 4a do SWZ;
Do Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, Zamawiaj±cy skieruje wezwanie do z³o¿enia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 4 i ust. 8, aktualnych na dzieñ
z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego
wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 8 lub 9 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa ust. 1, w zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania;
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie
o którym mowa w pkt XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca w ramach poszczególnych czê¶ci zamówienia jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzglêdnieniem warunków okre¶lonych w projekcie umowy nr 3 do SWZ, dla ka¿dej czê¶ci zamówienia odrêbnie.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym
w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 -455 ustawy Pzp oraz wskazanym projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ na warunkach tam wskazanych.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków w tej sekcji Og³oszenia Wykonawcy mog± szczegó³owo zapoznaæ siê z rodzajem i zakresem zmian umowy, które opisane s± w Za³±czniku nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy §10 Zmiany umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://przetargi.werbkowice.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-21
INNE PRZETARGI WERBKOWICE
wiêcej: przetargi WERBKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajêæ realizowanych w szko³ach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja w³±czaj±ca w Gminie Studzienice"
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzêtu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jako¶ci oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Zakup wyposa¿enia do prowadzenia zajêæ edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposa¿enia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: Mapy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.