eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchosławiceRemont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6319030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46da2375-03a6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46da2375-03a6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRD.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2570578,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Szkoła Podstawowa w Ostrowie: pomieszczenia, ogrodzenie i utwardzenie terenu

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 193/1 i 193/2, obręb 0008 Ostrów, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Twardowskiego w Ostrowie, 33-122 Ostrów 139.

ZAKRES:
1. Remont pomieszczeń:
A.1.1. WC chłopców, dziewcząt, personelu
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Demontaż przyborów sanitarnych
• Demontaż stolarki drzwiowej
• Rozbiórka ścianek działowych
• Demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Wykonanie ścianek działowych w systemie lekkim na ruszcie aluminiowym „50” i z okładziną podwójną z płyt GKBI – odtworzenie układu funkcjonalnego
• Osadzenie ościeżnic drzwiowych d80
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Okładziny ścian WC płytkami ceramicznymi do wysokości 200 cm
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych
• Montaż skrzydeł drzwiowych z wypełnieniem płytą otworową
• Wymiana instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacji sanitarnej
• Montaż wentylatorów kanałowych, kratek wentylacyjnych oraz przewodów wentylacyjnych wraz z obudową z płyt GKBI i wyprowadzeniem na zewnątrz budynku
• Dostawa i montaż przyborów sanitarnych
• Dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Dostawa i montaż luster naściennych, uchwytów na papier toaletowy, szczotek do WC, pojemników na papier do rąk, pojemników na mydło
• Ponowny montaż grzejników
A.1.2. Sale lekcyjne i komunikacja
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Rozebranie posadzek z parkietu
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Wykonanie wylewki wyrównującej wraz ze zbrojeniem
• Wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładzinę PVC
• Wykonanie posadzki z wykładziny PVC homogenicznej gr. min. 2 mm wraz z cokolikiem
• Ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników

2. Ogrodzenie – dł. ok. 19 m
Zakres prac:
• Osadzenie słupków stalowych w fundamentach betonowych monolitycznych
• Montaż siatki ogrodzeniowej plecionej ocynkowanej i powlekanej o wysokości 150 cm. Siatka z drutu stalowego min. 2,8 mm
• Montaż prefabrykowanych betonowych pestek i desek cokołowych
3. Utwardzenie terenu – ok. 74 m2
Zakres prac:
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Montaż obrzeża betonowego 20*6 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych chodników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 225240,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach: dach

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1323/1, 1325/1 i 1326/4, obręb 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 713.

ZAKRES:
1. Pokrycie dachowe
Zakres prac:
• Demontaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z wywozem gruzu i utylizacją
• Rozebranie obróbek blacharskich wraz z wywozem złomu (złom jest własnością Zamawiającego)
• Demontaż łat
• Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej
• Prostowanie połaci dachowych
• Wywóz zdemontowanych drewnianych elementów więźby dachowej
• Ułożenie foli wiatroizolacyjnej
• Montaż kontrłat i łat pod dachówkę
• Wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej
• Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej – marsylka wraz z niezbędnymi elementami
2. Instalacja odgromowa
Zakres prac:
• Demontaż istniejącej instalacji odgromowej
• Odtworzenie instalacji odgromowej z nowych materiałów i połączenie z pionowymi zwodami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 268813,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach: modernizacja technologii basenowej

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1323/1, 1325/1 i 1326/4, obręb 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach 33-122 Wierzchosławice 713.
ZAKRES:
• dostawa na miejsce budowy wszelkich materiałów i urządzeń, niezbędnych do wykonania zakresu oraz przeprowadzenia wszelkich prac towarzyszących (w tym dostawa wszelkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do rozruchu i eksploatacji),
• zainstalowanie (montaż) wszelkich materiałów i urządzeń,
• wykonanie instalacji rurowych
• izolację cieplną urządzeń – tam gdzie wymagana
• izolację p.poż. – tam gdzie wymagana
• podłączenie wszelkich urządzeń (tego wymagających) do zasilania w energię elektryczną, sterowania i regulacji, poza pracami wchodzącymi w zakres instalacji elektrycznych,
• przeprowadzenie rozruchu instalacji i jej regulacji (doprowadzenie instalacji do osiągnięcia wymaganych parametrów pracy),
• wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów instalacji i analiz oraz przekazanie protokołów Inwestorowi (w szczególności pomiarów, wydatków, temperatur, poziomów głośności),
• przeprowadzenie odbioru instalacji przez Inwestora oraz odpowiednie władze i/lub instytucje,
• dostarczenie wymaganych, aktualnych certyfikatów zgodności i/lub atestów, świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie etc. Wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń. W przypadku gdy zaprojektowane materiały lub urządzenia nie posiadają aktualnych certyfikatów (atestów, dopuszczeń, etc.), wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ich własnym kosztem i staraniem bądź do wystąpienia o akceptacje innego materiału lub urządzenia, posiadającego wymagany certyfikat i/lub atest, dopuszczenie, etc. Proponowane materiały lub urządzenia muszą być równoważne z zastosowanymi w projekcie pod względem technicznym, jakościowym, estetycznym oraz kosztowym;
• wykonanie w przegrodach budowlanych otworów (przebić) dla prowadzenia instalacji, wykonywanie konstrukcji wsporczych pod urządzenia i instalacje a w szczególności pod urządzenia mechaniczne zlokalizowane w pomieszczeniach lub na strychach budynku, wraz z obróbką i uszczelnieniem wszelkich przejść instalacji (poza elementami wyspecyfikowanymi w części budowlano-konstrukcyjne projektu). Prace te muszą być prowadzone w uzgodnieniu z nadzorem budowlanym oraz wykonawcami poszczególnych robót budowlano – konstrukcyjnych,
• wykonanie uszczelnień wszelkich przejść instalacji przez elementy budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• wykonanie wszelkich przejść instalacji przez ściany i stropy oddzieleń przeciwpożarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także certyfikatami zgodności i/lub aprobatami technicznymi, dopuszczeniami, itd. i instrukcjami wykonania tego typu przejść,
• montaż odpowiednich elementów zapobiegających rozprzestrzenianiu się hałasu oraz drgań spowodowanych pracą instalacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych, takich jak: obudowy i osłony tłumiące, tłumiki dźwięku, podstawy amortyzacyjne, wibroizolatory, podkładki tłumiące, łączniki elastyczne, odpowiednie elementy izolacyjne, antywibracyjne i tłumiące w miejscach styku instalacji z elementami budynku, zapewnienie odpowiedniej konstrukcji urządzeń i elementów, itd. oraz zastosowanie odpowiednich rozwiązań ograniczających rozprzestrzenianie drgań i hałasu,
• kontrola rzędnych wysokościowych oraz kontrola wymiarów podawanych na rysunkach z rzeczywistymi wymiarami,
• dokumentowanie na bieżąco na jednym egzemplarzu Projektu Wykonawczego wszelkich odstępstw od projektu i uzupełniających informacji dotyczących instalacji oraz stanu zaawansowania robót,
• uruchomienie kompleksowe wszystkich instalacji w ruchu 72-godzinnym, sprawdzenie współdziałania z innymi instalacjami / elementami budowlanymi,
• wykonanie i przekazanie Inwestorowi Dokumentacji Powykonawczej,
• przeprowadzenie szkolenia personelu użytkownika wraz z przekazaniem Inwestorowi odpowiednich protokołów dokumentujących szkolenie,
• opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i wszystkich dostarczonych urządzeń wraz z planem przeglądów i konserwacji wszystkich niezbędnych elementów,
• przekazanie pełnej listy (zawierającej adresy oraz numery telefonów) dostawców (producentów) urządzeń zainstalowanych w obiekcie oraz dostawców części zamiennych,
• gwarancja prawidłowego funkcjonowania instalacji w całym okresie gwarancyjnym,
• określenie kosztów obsługi pogwarancyjnej,
• odpowiednie zabezpieczenia miejsca robót,
• utrzymanie miejsca robót w należytym ładzie i porządku,
• końcowe prace porządkowe,
• zabezpieczenie pod względem bhp wszystkie stref w których wykonywane są prace budowlane i instalacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 314291,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach: utwardzenie terenu

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1323/1, 1325/1 i 1326/4, obręb 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 713.
ZAKRES: Utwardzenie terenu – ok. 1070 m2
Zakres prac:
• Rozbiórka nawierzchni z asfaltu wraz z wywozem i utylizacją
• Rozbiórka nawierzchni betonowej, krawężników, ław betonowych wraz z wywozem gruzu i utylizacją
• Demontaż studzienek kanalizacyjnych betonowych (5 szt.) oraz kanalizacji z rur betonowych (ok. 67 m) wraz z wywozem i utylizacją
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Dostawa i montaż wpustów wraz ze studzienkami (5 szt.) wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej z rur PVC dwuściennych SN8 (ok. 67 m) i obsypką piaskiem
• Wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm
• Montaż krawężników betonowego 30*15 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (szarej z wstawkami kolorowymi) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych krawężników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 511625,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Szkoła Podstawowa w Mikołajowicach: chodnik i opaska, pomieszczenia

LOKALIZACJA: Inwestycja na działce o numerze ewidencyjnym 321, obręb 0007 Mikołajowice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Mikołajowicach, 33-121 Mikołajowice 168.
ZAKRES:
1. Chodnik i opaska
Zakres prac:
• Rozbiórka płyt chodnikowych, obrzeży, ław betonowych wraz z wywozem gruzu i utylizacją
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Montaż obrzeża betonowego 20*6 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych 50*50*7 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych chodników i opaski
2. Remont pomieszczeń
A.2.1. Szatnia
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikiem
• Przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej
• Dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników
A.2.2. Wydzielenie WC dla chłopców i dziewcząt przy szatni
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Wykonanie ścianek działowych w systemie lekkim na ruszcie aluminiowym „50” i „100” z okładziną podwójną z płyt GKBI
• Osadzenie ościeżnic drzwiowych d90
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Okładziny ścian WC płytkami ceramicznymi do wysokości 200 cm
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikiem
• Montaż skrzydeł drzwiowych z wypełnieniem płytą otworową
• Przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacji sanitarnej i c.o.
• Montaż wentylatora kanałowego, kratek wentylacyjnych oraz przewodów wentylacyjnych wraz z obudową z płyt GKBI i wyprowadzeniem na zewnątrz budynku
• Dostawa i montaż przyborów sanitarnych
• Dostawa i montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Dostawa i montaż podgrzewaczy elektrycznych (2 szt.), luster naściennych (3 szt.), uchwytów na papier toaletowy (2 szt.), szczotek do WC (2 szt.), pojemników na papier do rąk (2 szt.), pojemników na mydło (2 szt.)
• Dostawa i montaż grzejników do kabin WC (2 szt.)
A.2.3. Szatnie przy sali gimnastycznej (0,23; 0,24; 0,25)
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników
A.2.4 Korytarz przy sali gimnastycznej (0,28)
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników
A.2.5. Sala komputerowa (1,11)
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników
A.2.6. Sale lekcyjne nr 3, 16, 17 i pokój nauczycielski
Zakres prac:
• Demontaż osprzętu elektrycznego i grzejników
• Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów
• Rozebranie posadzek z wykładziny PVC wraz z cokolikami
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach murowanych i sufitach
• Gruntowanie ścian i sufitów
• Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• Malowanie 2-krotne ścian przedsionka lakierem bezbarwnym matowy na wysokość 200 cm
• Wymiana kratek wentylacyjnych
• Wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładzinę PVC
• Wykonanie posadzki z wykładziny PVC homogenicznej gr. min. 2 mm wraz z cokolikiem
• Ponowny montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych
• Ponowny montaż grzejników
A.2.7. Sala lekcyjna nr 18
Zakres prac:
• Rozebranie posadzek z wykładziny PVC wraz z cokolikami
• Usunięcie gruzu z rozbiórki z budynku i wywóz wraz z utylizacją
• Wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładzinę PVC
• Wykonanie posadzki z wykładziny PVC homogenicznej gr. min. 2 mm wraz z cokolikiem
3. Klimatyzacja
Zakres prac:
• Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w 2 pomieszczeniach o kubaturze ok. 55 m3 każde (2 szt. jednostek wewnętrznych, jedna jednostka zewnętrzna)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 278736,39 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Szkoła Podstawowa w Rudce: ogrodzenie

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1017, 1018 i 1019, obręb: 0009 Rudka, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Rudce, 33-122 Rudka 163.
ZAKRES: Wykonanie ogrodzenia na dł. ok. 534 m, rozebranie istniejącego ogrodzenia na długości 287 mb
Zakres prac:
• Demontaż istniejącego ogrodzenia wysokości ok. 150 cm z siatki stalowej wraz z wywozem złomu (złom jest własnością Zamawiającego)
• Rozebranie betonowych cokołów oraz fundamentów wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu
• Montaż słupków stalowych w fundamentach betonowych monolitycznych
• Montaż paneli ogrodzeniowych systemowych 3D wysokości min. 150 cm ocynkowanych i malowanych z prętów min. 5 mm.
• Montaż prefabrykowanych betonowych pestek i desek cokołowych
• Wykonanie i montaż bramy wjazdowej szerokości 5 m – 1 szt.
• Wykonanie i montaż bramy wjazdowej szerokości 7 m – 1 szt.
• Wykonanie i montaż furtek wejściowych szerokości 1 m – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 208534,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Szkoła Podstawowa w Rudce: utwardzenie terenu

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1017, 1018 i 1019, obręb: 0009 Rudka, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Rudce, 33-122 Rudka 163.
ZAKRES: Utwardzenie terenu
1. Chodnik przed przedszkolem szer. 150 cm
Zakres prac:
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Montaż obrzeża betonowego 20*6 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (szarej z wstawkami kolorowymi) gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych chodników
2. Plac zewnętrzny 15*40 m ze zjazdem
Zakres prac:
• Rozbiórka krawężników, ław betonowych wraz z wywozem gruzu i utylizacją
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm
• Montaż krawężników betonowego 30*15 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (szarej z wstawkami kolorowymi) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych krawężników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 232669,86 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII: Szkoła Podstawowa w Łętowicach: instalacje elektryczne

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1390/1, 1391/10, obręb 0006 Łętowice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Łętowicach, 33-121 Łętowice 371.
ZAKRES:
• demontaż istniejących instalacji elektrycznych,
• szafka pomiarowa SP,
• wyłącznik główny P.PPOŻ.,
• wewnętrzne linie zasilające,
• rozdzielnica główna RG,
• rozdzielnice obiektowe,
• instalacja zasilania urządzeń technologicznych,
• instalacja zasilania gniazd 1 i 3 fazowych ogólnego przeznaczenia,
• instalacja oświetlenia wewnętrznego,
• instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
• instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze,
• bierna ochrona przeciwpożarowa,
• ochronę przeciwprzepięciową,
• ochronę od porażeń,
• doposażyć instalację w zabezpieczenia przed mocą bierną,
• po wymianie oświetlenia należy przeprowadzić pomiary natężenia oświetlenia i przedstawić protokół z ich wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 421518 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Szkoła Podstawowa w Łętowicach: utwardzenie terenu

LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1390/1, 1391/10, obręb 0006 Łętowice, Gmina Wierzchosławice. Adres: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Łętowicach, 33-121 Łętowice 371.
ZAKRES: Utwardzenie terenu
Zakres prac:
• Rozbiórka krawężników, ław betonowych wraz z wywozem gruzu i utylizacją
• Cięcie nawierzchni asfaltowej
• Wykonanie koryta pod warstwy podbudowy wraz z wywozem ziemi
• Wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm
• Montaż krawężników betonowego 30*15 cm na ławie betonowej
• Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 25 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-16 mm
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (szarej z wstawkami kolorowymi) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej lub kruszywie łamanym
• Humusowanie oraz siew trawy wzdłuż wykonanych krawężników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 109147,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200 000,00 zł. Cena oferty z najniższą ceną to 362 436,24 zł, przewyższa więc kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.

Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany był do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362436,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382920,96 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306639,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333131,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333131,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120489198

7.3.4) Miejscowość: Pleśna 87

7.3.5) Kod pocztowy: 33-171

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333131,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235791,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235791,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blanca Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010306300

7.3.3) Ulica: Wąska 1

7.3.4) Miejscowość: Wola Mrokowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235791,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439887,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552246,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439887,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "TRANS-ART" Artur Trytko w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852739056

7.3.3) Ulica: Bobrowska 33

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-131

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439887,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310667,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416898,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310667,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AJP FASBUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane "FASBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526029338

7.3.3) Ulica: Żelazówka 75

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310667,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189912,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189912,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "TRANS-ART" Artur Trytko w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852739056

7.3.3) Ulica: Bobrowska 33

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-131

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189912,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250884,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520779050

7.3.3) Ulica: Brzozowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437416,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438114,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437416,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AJP FASBUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane "FASBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526029338

7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437416,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125980,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AJP FASBUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane "FASBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526029338

7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.