eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoZakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Szko³y Podstawowej w Bys³awiu w ramach projektu pn.: ,,Innowacyjna edukacja w szko³ach Gminy Lubiewo"



Og³oszenie z dnia 2022-10-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia
do Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Szko³y Podstawowej w Bys³awiu
w ramach projektu pn.: ,,Innowacyjna edukacja w szko³ach Gminy Lubiewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposa¿enia
do Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Szko³y Podstawowej w Bys³awiu
w ramach projektu pn.: ,,Innowacyjna edukacja w szko³ach Gminy Lubiewo”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b23c98a4-55e9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00413658

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012221/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Szko³y Podstawowej w Bys³awiu w ramach projektu pn: ,,Innowacyjna edukacja w szko³ach Gminy Lubiewo"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt "Innowacyjna edukacja w szko³ach Gminy Lubiewo” realizowany w ramach Osi Priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja, Dzia³anie 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³anie: 10.2.2 Kszta³cenie ogólne, wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb6dae5-70b8-4f3e-85bc-ec0e547f3e93

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.




2. Z³o¿enie oferty
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
2) Ofertê nale¿y zaszyfrowaæ. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XII SWZ.
4) Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.

3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal”: „Formularz do komunikacji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: ug.glazik@lubiewo.pl
3) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
4) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ
sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email:
ug.glazik@lubiewo.pl
5) Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±) oraz informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lubiewo z siedzib± przy ul. Hallera, 89-526 Lubiewo; tel. 52 33 493 10, e-mail: ug@lubiewo.pl;
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e
siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych
poprzez e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1
ustawy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74
ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do
realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany
przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach
ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP WYPOSA¯ENIA - CZÊ¦Æ NR 1
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu wraz z monta¿em i instalacj± obejmuj±ca:
1) drukarko-kopiarka - 2 szt.
2) tonery -10 kpl.
3) papier - 130 ryz
4) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych w SP Lubiewie i SP Bys³awiu:
- mobilna katedra - 2 zestawy
5) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni matematycznej w SP Lubiewie:
- jednostka centralna - 1 szt.
- zestaw paneli przy³±czeniowych uczniowskich (16 szt.) – 1 zestaw
- zestaw monitorów (16 szt.) – 1 zestaw
- zestaw do zarzadzania klasopracowni± z komputera i tabletu (17 szt.) – 1 zestaw
- okablowanie systemowe i przy³±cza stanowisk uczniowskich – 25 zestawów
- urz±dzenie dodatkowe do jednostki centralnej - UPS– 1 szt.
- monitor interaktywny LED 65’ – 1 szt.
6) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych w SP w Bys³awiu:
- rzutnik – 1 szt.
- monitor interaktywny – 2 szt.
7) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni matematycznej w SP w Bys³awiu:
- monitor interaktywny LED 65’ – 2 szt.
- laptop – 5 szt.
8) Wyposa¿enie pracowni do nauczania metoda eksperymentu przedmiotów przyrodniczych w SP Lubiewie i SP Bys³awiu:
- laptop dla nauczyciela z oprogramowaniem – 2 szt.
- laboratoria cyfrowe a. standard, b. fizyka, c. chemia – 6 szt.
9) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych w SP Lubiewie i SP Bys³awiu:
- oprogramowanie do minikatedry – 2 szt.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej
stanowi±cej Za³±cznik nr 3.1 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi
24 miesi±ce i liczony bêdzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
32322000-6 Urz±dzenia multimedialne
30213100-6 Komputery przeno¶ne
30213200-7 Komputer tablet
48820000-2 Serwery
30231300-0 Monitory ekranowe
30231320-6 Monitory dotykowe
30232110-8 Drukarki laserowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38652100-1 Projektory

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30213200-7 - Komputer tablet

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium:
Dotyczy Czê¶ci nr 1 i 2
A. Cena brutto – znaczenie 60%
B. Termin dostawy – znaczenie 40%
3. Sposób oceny ofert:

A/ Kryterium ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najni¿sza / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60 %

B/ Kryterium termin dostawy
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Najkrótszy termin dostawy spo¶ród badanych ofert / Termin dostawy oferty badanej x 100 pkt x 40%
Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 40 dni (kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy.
Minimalny termin dostawy oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 14 dni (kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê terminu dostawy wynosz±cego mniej ni¿ 14 dni oceniana bêdzie warto¶æ 14 dni.
Oferty z terminem dostawy d³u¿szym ni¿ 40 dni zostan± odrzucone.
Podany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym termin dostawy musi byæ podany w pe³nych dniach.

Uwaga! W przypadku nie wskazania terminu dostawy w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zobowi±zuje siê do dostawy w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiaj±cego, tj. w terminie 40 dni od dnia zawarcia umowy.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:

P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP WYPOSA¯ENIA - CZÊ¦Æ NR 2
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu wraz z monta¿em
i instalacj± obejmuj±ca:
1) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych
w SP Lubiewie:
- p³yny i gazy – zestaw demonstracyjny – 1 zestaw
- si³omierze – 4 kpl.
- tor powietrzny z akcesoriami – 1 szt.
- zestaw do hydrostatyki – 1 zestaw
- wahad³o Newtona du¿e – 1 szt.
- zestaw do badania ci¶nienia – 1 zestaw
- pompa pró¿niowa – 1 szt.
- klosz pró¿niowy – 1 szt.
- platforma obrotowa wraz z hantlami oraz ko³em ¿yroskopowym – 1 zestaw
- waga szkolna – 4 szt.
- zestaw do badania ciep³a – 1 zestaw
- zestaw do termodynamiki – 1 zestaw
- termometr do do¶wiadczeñ – 4 szt.
- palnik laboratoryjny – 4 szt.
- kuweta do drgañ – 1 szt.
- ¼ród³o ¶wiat³a bia³ego i RGB do do¶wiadczeñ z optyki – 4 szt.
- kula plazmowa du¿a – 1 szt.
- zestaw kamertonów – 1 zestaw
- przyrz±d do demonstracji fal – 1 szt.
- zestaw æwiczeñ do akustyki – 1 zestaw
- zwierciad³a – 4 zestawy
- przyrz±d do demonstracji fal pod³u¿nych i poprzecznych – 1 szt.
- klasowa fizyka z walizki – optyka – 1 szt.
- komplet do do¶wiadczeñ uczniowskich z elektrostatyki – 1 kpl.
- generator van der Graffa – 1 szt.
- maszyna elektrostatyczna – 1 szt.
- zestaw do elektrostatyki z siatk± Faraday,a – 1 zestaw
- mierniki pr±du – woltomierze – 4 szt.
- mierniki pr±du – amperomierze – 4 szt.
- mierniki uniwersalne – 4 szt.
- obwody elektryczne – 4 zestawy
- zestaw do budowania obwodów – 1 zestaw
- komplet do do¶wiadczeñ z magnetyzmu – 4 kpl.
- zasilacz szkolny – 1 szt.
- zestaw mierników w walizce – 4 zestawy
- zestaw szkie³ laboratoryjnych – 1 zestaw
2) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych w SP w Bys³awiu:
- atlas Europy dla dzieci - 8 szt.
3) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni matematycznej w SP w Bys³awiu:
- szachy – 13 szt.
- szachy – plansze magnetyczne – 4 szt.
- zegary szachowe – 13 szt.
4) Doposa¿enie w pomoce dydaktyczne wspomagaj±ce rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami w SP w Lubiewie i w SP w Bys³awiu:
- program edukacyjny – 2 szt.
5) Wyposa¿enie multimedialnej pracowni przedmiotów przyrodniczych
w SP w Bys³awiu:
- mikroskop BIOSMART Mono – 3 szt.
- elektroskop dwulistkowy – 2 szt.
- globus fizyczny pod¶wietlany – 1 szt.
- globus interaktywny Premium eduglobus – 1 szt.
6) Wyposa¿enie pracowni do nauczania metoda eksperymentu przedmiotów przyrodniczych w SP w Lubiewie i SP w Bys³awiu:
- mikroskop z kamer± cyfrow± – 2 szt.

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowi±cej Za³±cznik nr 3.2 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi
12 miesiêcy i liczony bêdzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
39162000-5 Pomoce naukowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzêt dydaktyczny
22114000-2 S³owniki, mapy, zeszyty nutowe i inne ksi±¿ki
38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza
38410000-2 Przyrz±dy pomiarowe
38000000-5 Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

22114000-2 - S³owniki, mapy, zeszyty nutowe i inne ksi±¿ki

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38410000-2 - Przyrz±dy pomiarowe

38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium:
Dotyczy Czê¶ci nr 1 i 2
A. Cena brutto – znaczenie 60%
B. Termin dostawy – znaczenie 40%
3. Sposób oceny ofert:

A/ Kryterium ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najni¿sza / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60 %

B/ Kryterium termin dostawy
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Najkrótszy termin dostawy spo¶ród badanych ofert / Termin dostawy oferty badanej x 100 pkt x 40%
Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 40 dni (kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy.
Minimalny termin dostawy oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 14 dni (kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê terminu dostawy wynosz±cego mniej ni¿ 14 dni oceniana bêdzie warto¶æ 14 dni.
Oferty z terminem dostawy d³u¿szym ni¿ 40 dni zostan± odrzucone.
Podany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym termin dostawy musi byæ podany w pe³nych dniach.

Uwaga! W przypadku nie wskazania terminu dostawy w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zobowi±zuje siê do dostawy w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiaj±cego, tj. w terminie 40 dni od dnia zawarcia umowy.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:

P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
4) Formularz cenowy zgodnie z Za³±cznikiem nr 3.1, Za³±cznikiem nr 3.2 do SWZ stosownie do wybranej czê¶ci zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych wykonania us³ugi.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on±
w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy
w przypadku, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.