Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00254868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00265472/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rekultywacja terenu zielonego przy ul. Jana Pawła II w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekultywacja terenu zielonego przy ul. Jana Pawła II w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68eb6391-0904-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036794/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rekultywacja terenu zielonego przy ul. Jana Pawła II w Łasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rekultywacja terenu zielonego przy ul. Jana Pawła II w Łasku.
Zakres robót obejmuje:
• Usunięcie drzew i krzewów:
- jabłoń Royalty - 8 szt.
- wierzba - 1 szt.
- lipa drobnolistna – 7 szt.
- berberys Thunberga – 4 szt.
• Zerwanie darni pod nowe założenie oraz pod kwatery z nasadzeniami – 1263 m²;
• Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
- Nawierzchnia A (kostka kamienna granitowa) – 40 m² ;
• Wykonanie obrzeży betonowych grafit wydzielających kwatery
z nasadzeniami – 347 mb;
• Wykonanie obrzeży z kamienia granitowego wydzielających ciągi komunikacyjne oraz kwatery z nasadzeniami – 175 mb;
• Zakup i sadzenie drzew (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 30 szt.
• Zakup i sadzenie krzewów (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 539 szt.
• Zakup i sadzenie bylin i krzewin (przygotowanie terenu i ściółkowanie) – 526 szt.
• Zakup i sadzenie roślin do nasadzeni wertykalnych – 850 szt.
• Zakup i sadzenie roślin (drzewa liściaste i krzewy iglaste)– 132 szt.
• Zakup i montaż ławek – 4 szt.
• Zakup i montaż koszy – 4 szt.
• Zakup i montaż tablicy informujących o dofinansowaniu – 1 szt.
• Zakup i montaż tablicy edukacyjnych – 5 szt.
• Zakup i montaż budek dla ptaków – 6 szt.
• Zakup i montaż budek dla owadów – 5 szt.
• Zakup i montaż ścian wertykalnych – 5 szt.
• Wykonanie trawnika – 675 m².”
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228098,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310965,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228098,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB INVESTMENT ŁUKASZ KUCA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836 182 19 46
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228098,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Prymasa Jana Łaskiego w Łasku
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
- Zabezpieczenie przed wysychaniem skarpy przy ul. Mariackiej oraz przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy ul. Leszczyńskiego
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Budowa zbiornika retencyjnego w m. Żebrak
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.