Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357766/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00368227/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do ratownictwa w trudnych warunkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: topr@topr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7140b29e-250e-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący umowę o realizację zadania publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do ratownictwa w trudnych warunkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7140b29e-250e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Buty techniczne niskie z getrem – 100 parbuty z tworzywa syntetycznego przeznaczone na podejścia w terenie górskim oraz biegów w trudnych warunkach (śnieg, błoto), niskie, pojedyncze (bez botka wewnętrznego), z ociepliną
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
4.5.5.) Wartość części: 105779,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spodnie zewnętrzne - 120 parspodnie przeznaczone do działalności górskiej w trudnych warunkach
wykonane z grubego, oddychalnego laminatu 3-warstwowego (goretex lub inny o wodoszczelności min. 28 000 mm słupa wody
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 189560,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kask do ratownictwa górskiego - 120 sztuklekki kask z potrójnym certyfikatem bezpieczeństwa (wspinaczkowy, skiturowy, rowerowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.5.) Wartość części: 49732,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompas - 150 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 38111100-7 - Kompasy
4.5.5.) Wartość części: 37317,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurtka techniczna - 120 sztuklekka, techniczna kurtka przeznaczona do działalności górskiej, zapewniająca ochronę przed wiatrem
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 73820,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82287,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Himal Sport sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-299-03-59
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167230,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167230,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167230,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167230,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49888,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49888,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49888,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49888,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37453,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37453,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37453,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Snap Outdoor Sp z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482753800
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37453,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Snap Outdoor Sp z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482753800
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy
- Budowa mediów w Dolinie Kościeliskiej - część I
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku od "startej dyżurki" do szlabanu wjazdowego na parking pracowniczy "P" wraz z robotami uzupełniającymi w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa odzieży i sprzętu sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Dostawa obuwia
- "Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej i logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej oraz do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej".
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.