Og³oszenie z dnia 2023-09-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00460012/01 - Wynik z dnia 2023-10-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SP ZOZ we W³odawie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797702705
1.5.8.) Numer faksu: 825724170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SP ZOZ we W³odawie.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ef15363-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00413691
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ef15363-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani/Pan Anna Tomaszewska, Jolanta Siwiec, tel. 797 704 880, e-mail: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ef15363-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-6ef15363-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc1
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±cznik nr 1 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Za³±cznik nr 1 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.26.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SPZOZ we W³odawie, w zakresie:
a) specjalistycznego transportu sanitarnego z lekarzem od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 16.00 do 8.00 oraz ca³odobowo w pozosta³e dni i ¶wiêta - przewóz pacjentów pojazdami z personelem medycznym: co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny,
b) transportu sanitarnego karetk± podstawow± od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 16.00 do 8.00 oraz ca³odobowo w pozosta³e dni i ¶wiêta - przewóz pacjentów pojazdami z personelem medycznym: co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych bêd±ce pielêgniark± systemu lub ratownikiem medycznym,
c) ca³odobowego transportu krwi, materia³ów krwiopochodnych, materia³ów biologicznych, materia³ów do badañ, itp.
d) transportu sanitarnego w godzinach od 10.00 do 18.00 w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku z czasem oczekiwania na transport maksymalnie do 15 minut od chwili zg³oszenia potrzeby realizacji transportu przez Zamawiaj±cego - transport pacjentów w obsadzie minimum dwóch sanitariuszy - ratowników z kursem KPP, w tym kierowca oraz transport krwi, materia³ów krwiopochodnych, materia³ów biologicznych, materia³ów do badañ, itp. Zamawiaj±cy wymaga wy³±czno¶ci tego zespo³u do realizacji tego zadania.
1) Wykonawca zagwarantuje pozostawanie w gotowo¶ci do wykonania w/w transportów, a tak¿e zabezpieczenia sta³ej ³±czno¶ci bezprzewodowej poprzez zorganizowanie i utrzymanie sieci.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza stacjonowanie zespo³u Wykonawcy do wykonania us³ugi transportu sanitarnego wymienionego w ust. 1 lit. d w siedzibie Zamawiaj±cego.
3) Zakres ¶wiadczonych us³ug transportu sanitarnego obejmuje: przewóz osób specjalistycznymi ¶rodkami transportu sanitarnego spe³niaj±cymi wymagania techniczne i jako¶ciowe dla pojazdów medycznych okre¶lonych w Polskich Normach przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane wraz z zespo³ami specjalistycznymi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu dojazdu do Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej polegaj±ce na:
a) posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz.U. z 2022 r., poz. 633) prowadzonego przez w³a¶ciwego Wojewodê;
b) posiadaniu zezwolenia Ministra Spraw Wewnêtrznych na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku u¿ywania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988) – dotyczy transportu opisanego w pkt 1 a i b.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na minimaln± sumê gwarancyjn± ubezpieczenia dla równowarto¶ci kwoty 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeñ, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej, wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, o której mowa w art. 8 pkt 1 lit. b i pkt 2 ustawy oraz Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia OC podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2019 r., poz. 866).
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia / wykszta³cenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencja³u technicznego wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada odpowiedni± wiedzê i do¶wiadczenie w wykonaniu, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych w wykonywaniu:
co najmniej 1 us³ugi polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ugi transportu medycznego karetk± typu S trwaj±cej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesiêcy; o warto¶ci min. 70000,00 z³ brutto.
co najmniej 1 us³ugi polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ugi transportu medycznego karetk± typu P trwaj±cej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesiêcy o warto¶ci min. 160 000,00 z³ brutto;
co najmniej 1 us³ugi polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ugi transportu sanitarnego karetk± typu T trwaj±cej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesiêcy o warto¶ci min. 400 000,00 z³ brutto,
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) posiada niezbêdne do wykonania zamówienia narzêdzia, wyposa¿enie zak³adu lub urz±dzenia techniczne w ni¿ej wymienionym zakresie, wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia odpowiednimi ¶rodkami transportu przystosowanym do transportu sanitarnego, w tym w zakresie minimalnej wymaganej liczby pojazdów, tj.:
• dla transportu Typu S - 1 ambulans w miêdzynarodowej klasie C
• dla transportu sanitarnego - 2 samochody o klasie A/B
• dla transportu krwi - 1 ambulans A1/A2
wraz z podaniem: ich marki, modelu, roku produkcji, numeru rejestracyjnego, daty wa¿no¶ci przegl±du, daty wa¿no¶ci polisy ubezpieczeniowej oraz posiadania za¶wiadczenia spe³nienia przez wykazane karetki sanitarne wymogów normy PN-EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie” dla ka¿dej z wymaganych karetek, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi karetkami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.
2) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej prowadzonego przez w³a¶ciwego Wojewodê;
2) zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku u¿ywania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego.
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
4) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
5) wykaz wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (¶rodków transportu przystosowanych do transportu sanitarnego), wraz z podaniem: marki, modelu, roku produkcji, numeru rejestracyjnego, daty wa¿no¶ci przegl±du, daty wa¿no¶ci polisy ubezpieczeniowej oraz posiadania za¶wiadczenia spe³nienia przez wykazane karetki sanitarne wymogów normy PN-EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie” dla ka¿dej z wymaganych karetek, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
2. Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów przedmiotowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy / us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ: Certyfikat zgodno¶ci z aktualn± norm± PN-EN 1789 dla ka¿dego z wymienionych w wykazie (za³. Nr 7) pojazdów, lub równowa¿ny z podan± norm±.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 12 000,00 z³2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) byæ wystawione na Zamawiaj±cego,
2) zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku bankowego nr 92 1560 0013 2004 6508 1000 0005
z dopiskiem:
- Wadium do przetargu na wykonanie zamówienia: „¦wiadczenie us³ug transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SP ZOZ we W³odawie.” Znak sprawy ASZ.382.26.2023
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-05 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
4) Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu podlega wykonawca w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835), z uwzglêdnieniem pocz±tku okresu wykluczenia wskazanego w art. 22 pkt 1 tej ustawy. Zamawiaj±cy informuje równie¿, ¿e osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej w wysoko¶ci do 20 000 000 z³. Wykonawca sk³adaj±c ofertê potwierdza jednocze¶nie, ¿e znane s± mu przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w szczególno¶ci art. 7 oraz art. 22 tej ustawy oraz potwierdza, ¿e nie zachodz± wobec niego przes³anki wykluczenia wskazane w art. 7 tej ustawy.INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we W³odawie realizowana w ramach zad. GM W³odawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we W³odawie
- dostawê produktów farmaceutycznych i p³ynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych i p³ynów infuzyjnych
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postêpowanie powtórzone
- Us³uga przewozu zw³ok ludzkich/szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Gnie¼nie
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowego przewozu osób zmar³ych, p³odów oraz koñczyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
- Us³uga transportu zmar³ych z kompleksu Klinik USK w Wroc³awiu przez okres 24 miesiêcy (2)
- Us³uga przewozu zw³ok ludzkich/szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie dzia³ania Prokuratury Rejonowej w W±growcu
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.