Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00362200/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zielonych w Gminie Kamieńsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50
1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zielonych w Gminie Kamieńsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97431063-3cd1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023912/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Zagospodarowanie terenów zielonych w Gminie Kamieńsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195947,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Zagospodarowanie terenów zielonych skweru przy ul. Sportowej w Kamieńsku1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup i montaż obiektów małej architektury (ławki – 6 szt, kosze na śmieci
– 1 szt, stojak na rowery – 4 szt., pergola – 3 szt) oraz wykonanie nasadzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar robót -
załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną i
nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty.
2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one
spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich
wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie
przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie
przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w
przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający
spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności
(Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie
przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w
jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych
robotach,
4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim (oprawionej w segregator ze szczegółowym spisem treści)
zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy/Robót:
• o wykonaniu robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków
i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację
wybudowanego obiektu.
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej,
d) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy/Robót,
Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
e) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
f) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej na płycie CD/DVD lub innym
zewnętrznym nośniku danych.
5. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży konstrukcyjno – budowlanej oraz branży
drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w
rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.). Osoby
wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach
stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy/robót,
dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 68237,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Zagospodarowanie terenów zielonych skweru przy ul. Kościuszki w Kamieńsku1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup i montaż obiektów małej architektury (ławki – 4 szt, kosze na śmieci
– 3 szt, stojak na rowery – 5 szt., pergola – 1 kpl, ławka na podstawie gabionowej – 1 kpl), wykonanie ciągu
komunikacyjnego z nawierzchni glinkowo – żwirowej oraz wykonanie nasadzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar robót -
załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną i
nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty.
2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one
spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich
wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie
przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w
przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający
spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności
(Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie
przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w
jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych
robotach,
4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim (oprawionej w segregator ze szczegółowym spisem treści)
zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy/Robót:
• o wykonaniu robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków
i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację
wybudowanego obiektu.
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej,
d) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy/Robót,
Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
e) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
f) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej na płycie CD/DVD lub innym
zewnętrznym nośniku danych.
5. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży konstrukcyjno – budowlanej oraz branży
drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w
rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.). Osoby
wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach
stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy/robót,
dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie
stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 127709,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109290,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy REWKOM Tomasz Orman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 728-001-35-84
7.3.3) Ulica: Andrzeja Sacharowa 13/39
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-525
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY REWKOM TOMASZ ORMAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY REWKOM TOMASZ ORMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173185,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245994,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173185,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greenstudio Eliza Adamus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 796-241-45-99
7.3.3) Ulica: Akacjowa 18
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GREENSTUDIO Eliza Adamus Projektowanie i Urządzanie Terenów Zieleni
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173185,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie gminy Wyszków"
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.