Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368387/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RANIŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Raniżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bober@ranizow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f72e66-4338-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075405/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli Raniżowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.2.2023.PEF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198894,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
* Liczba miejsc – 9, włącznie z miejscem kierowcy (liczba musi wynikać z homologacji),
w tym 1 miejsce przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
* Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2023, nieużywany, nie powystawowy
*Homologacja auta podstawowego i skompletowanego (jeżeli dotyczy) lub dokumenty umożliwiające rejestrację/ przerejestrowanie jako samochód do przewozu osób niepełnosprawnych
* Dopuszczalna masa całkowita do 3,2 tony
*Silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 125 KM z turbodoładowaniem
*Pojemność silnika nie mniej niż 1900 cm3
*Rodzaj paliwa - ON
*Skrzynia biegów manualna minimum 5-cio stopniowa
*Lakier zwykły – kolor do ustalenia z wyjątkiem czarnego
*Alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem
*Napęd na przednią oś
*Wspomaganie układu kierowniczego
*Regulacja kolumny kierowniczej
*Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
*Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie sterowane szyby - przód, szyba przednia podgrzewana
*Min. radio z nagłośnieniem pojazdu i zestawem głośnomówiącym
*Obrotomierz
*Oświetlenie w podsufitce
*Oświetlenie przedziału pasażerskiego
*Przednie światła p/mgielne
*Centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm,
*Regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach
*Przesuwane prawe drzwi boczne
*Boczny schodek antypoślizgowy przy drzwiach przesuwnych i uchwyt wewnętrzny ułatwiający wsiadanie
*Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone
*Pełne przeszklenie samochodu
*Klimatyzacja automatyczna lub manualna dwustrefowa (przód i tył pojazdu)
*Czujniki parkowania przednie i tylne ( przemyśleć może tylko tył)
*Immobiliser
*Pełnowymiarowe koło zapasowe
*Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa
*Hamulce tarczowe przód i tył
*Felgi stalowe 16” z oponami zimowymi i letnimi wraz z kołpakami
*Chlapacze przód i tył
*Dokumentacja umożliwiająca dopuszczenie do ruchu
*Zbiornik paliwa min. 70 litrów
*Dywaniki gumowe przód
*Atestowane stanowisko do mocowania wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla osoby podróżującej wózku inwalidzkim)
*Platforma najazdowa do wprowadzenia wózków inwalidzkich.
* Trzy rzędy siedzeń (w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwuosobowy, drugi i trzeci rząd składane i wyjmowane). Fotele tapicerowane, z regulowanymi oparciami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa
*Podsufitka tapicerowana
*Tapicerka foteli w pojeździe materiałowa w ciemnym kolorze
*Podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu
*Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych
*System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważny),
*System stabilizacji toru jazdy (ESP lub równoważny,)
*System podziału siły hamowania ( EBD lub równoważny)
*System ułatwiający ruszanie pod górę (HSA lub równoważny)
*Wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójką ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy.
*Pełna gwarancja mechaniczna bez względu na ilość przejechanych kilometrów – minimum 24 miesiące,
*Gwarancja na perforację blach - minimum 10 lat,
*Gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesięcy
*Gwarancja na platformę najazdową – minimum 24 miesiące
*Szerokość zewnętrzna pojazdu wraz z lusterkami min. 2250 mm
*Wysokość całkowita pojazdu min. 1950 mm
*Komputer pokładowy informujący o średnim i chwilowym zużyciu paliwa
*Pojazd winien spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczące dopuszczenia
pojazdów do ruchu drogowego, aktów prawnych oraz jest wykonany zgodnie z warunkami
określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2022
z późniejszymi zmianami ) i posiadać wszystkie świadectwa homologacji oraz wymagane
certyfikaty umożliwiające rejestrację/ przerejestrowanie pojazdu jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim wydane przez ustawowo uprawniony organ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FC AUTO SYSTEM SP. Z O.O.- Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.