eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin"Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEONCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3

1.5.2.) Miejscowość: Leoncin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@leoncin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-685a6350-27c1-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-685a6350-27c1-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.PN.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Planowana inwestycja obejmuje przebudowę istniejących boisk obejmująca przebudowę nawierzchni sportowej boisk oraz pozostałego terenu w bezpośrednim otoczeniu boiska, dostosowując do lokalizacji boiska do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej. Modernizacja boisk polegać będzie na przygotowaniu podłoża i ułożeniu nawierzchni sportowej – polipropylenowej z wrysowaniem linii boisk oraz zamontowaniu sprzętu. Dodatkowo zostanie wybudowana bieżnia oraz piaskownica skoczni w dal.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót w zakresie:
1) Mechaniczna rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej i betonowej
2) Wykonanie robót ziemnych.
3) Wykonanie warstw przepuszczalnych podbudowy pod obiekty sportowe (z warstwami filtracyjnymi, konstrukcyjnymi, wyrównującymi).
4) Niwelacja, ukształtowanie terenu przyległego do przebudowywanego boiska i bieżni.
5) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia pod boiskiem i bieżnią.
6) Wykonanie warstw nawierzchni polipropylenowej boiska przepuszczalnych dla wody.
7) Wykonanie liniowania boisk.
8) Zakup i montaż urządzeń wyposażenia boisk.
9) Należy oddzielić różne nawierzchnie za pomocą obrzeży betonowych.
10) Przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem boisk do użytkowania.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych:
1) Powierzchnia boisk wielofunkcyjnych:
a. 12,50 x 21,50 m = 268,75 m2
b. 18,00 x 29,50 m = 531,00 m2
2) Powierzchnia bieżni o wymiarach 65 x 3 m = 195 m2 oraz piaskownica skoczni w dal.
Szczegółowa charakterystyka poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia została opisana w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Powyższe zmiany zachodzą również w Załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie,
w przypadku gdy „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Cena najlepiej ocenionej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie przeznaczonej kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521495,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.