eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskTermomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Kultury w Łęgu w ramach zadania pn. Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Kultury w Łęgu w ramach zadania pn. Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Kultury w Łęgu w ramach zadania pn. Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dbbbf7e-1761-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu (KPOiZO)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Bezzwrotne wsparcie z planu rozwojowego w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 922905,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Kultury w Łęgu” w ramach zadania pn. „Wzmocnienie efektywności energetycznej Domu Kultury w Łęgu”

Zadanie jest dofinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Bezzwrotne wsparcie z planu rozwojowego w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Docieplenie ściany fundamentowej od zewnątrz płytą styropianową
a) Ściana szczytowa budynku przy drodze dojazdowej od budynku poczty.
b) Ściana sali widowiskowej od strony wschodniej, gdzie nie ma utwardzeń nawierzchni oraz podestów wejścia.
2) Wymiana istniejącej stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej.
a) Demontaż istniejącej stolarki, rozkucia otworów drzwiowych wg wymiaru otworu
z zewnątrz.
b) Montaż stolarki wraz z obróbkami ościeży.
c) Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przy stolarce okiennej.
3) Docieplenie stropu podwieszanego budynku A dodatkową warstwą wełny granulowanej.
a) Wykonanie montażu nowego sufitu podwieszanego z płyt G-K do belek stropu celem wykonania dodatkowego docieplenia z wełny.
b) Wykonanie uzupełnienia docieplenia stropu podwieszanego.
4) Docieplenie stropu żelbetowego budynku B wełną granulowaną.
5) Docieplenie dachu nad częścią piętra budynku wełną mineralną wraz z wymianą okien dachowych.
6) Docieplenie ściany wewnętrznej ponad sufitem podwieszanym pom. 1.13, przy klatce schodowej wełną mineralną.
7) Docieplenie ściany zewnętrznej budynku A wełną mineralną (metoda BSO).
8) Docieplenie ściany zewnętrznej budynku B wełną mineralną (metoda BSO).
9) Remont instalacji grzewczej poprzez wymianę istniejącego pieca na pompę ciepła typu powietrze-woda.
a) Roboty sanitarne.
b) Instalacje elektryczne.
c) Roboty okołobudowlane.
10) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu.
a) Wzmocnienie konstrukcji dachowej.
b) Instalacje fotowoltaiczne.
c) Instalacje elektryczne.
2. Przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w dniu przekazania placu budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną obiektu na płycie CD.
3. Wykonawca ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach zgodnych z programem dofinansowania, przymocowaną do metalowego stelażu. Wzór poda Zamawiający na przekazaniu placu budowy.
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogram realizacji całego zadania inwestycyjnego.
5. Wykonawca uzgodni z zarządcą obiektu (Gminnym Centrum Kultury w Czersku) sposób i terminy prowadzenia robót budowlanych w poszczególnych pomieszczeniach.
6. Demontaż starej i przełączenie nowej instalacji musi zostać uzgodnione z dyrektorem Gminnego Centrum Kultury w Czersku.
7. Wykonawca ogrodzi i zabezpieczy teren wykonywanych robót budowlanych.
8. Wykonawca zorganizuje na własny koszt dojazd na plac budowy.
9. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego.
10. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na materiały budowlane rozbiórkowe oraz inne materiały budowlane, które potem na własny koszt zutylizuje.
11. Gruz i materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
12. Ostateczną kolorystykę elementów budowlanych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym
i zarządca obiektu.
13. Wykonawca przywróci teren przyległy i drogi dojazdowe do stanu pierwotnego.
14. Wykonawca po przeprowadzonej termomodernizacji wykona i przekaże Zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
15. Ponadto do Wykonawcy należy:
1) Przeprowadzenie procesu podłączenia mikroinstalacji prosumenckiej do sieci elektroenergetycznej (wypełnianiu wniosków do zakładu energetycznego celem zgłoszenia mikroinstalacji), złożenie niezbędnych oświadczeń przed i po uruchomieniu instalacji.
2) Zaktualizowanie i skonfigurowanie falowników należy przeprowadzić przed podłączeniem instalacji przez Operatora, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji, wizualizacji instalacji za pośrednictwem serwera www z interfejsem graficznym poprzez złącze WLAN wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
16. Wykonawca udostępni adres mailowy do zgłaszania usterek i problemów przez użytkownika instalacji. Wykonawca powinien zadzwonić do zgłaszającego problem w celu weryfikacji zgłoszenia nie później niż w ciągu 48 godzin, chyba że zgłoszenie wpłynie po godzinie 16-tej, wówczas bieg terminu liczy się od następnego dnia roboczego. Po stwierdzeniu, iż zgłoszenie dotyczy usterki w instalacji i jej prawidłowym działaniu Wykonawca ma obowiązek naprawy
w ciągu 5dni roboczych od momentu zgłoszenia chyba że jest niezbędna wymiana elementu instalacji wówczas termin nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
17. Wykonawca robót zapewni usługi serwisowania wykonanych przez siebie robót. Koszty wynikające z usług serwisowania w okresie gwarancyjnym Wykonawca powinien doliczyć do swojej ceny ofertowej, gdyż nie podlegają one odrębnej zapłacie.
18. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
19. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
20. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
21. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
22. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
22.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
22.2. wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
22.3. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne, teletechniczne),
22.4. wykonywanie prac elewacyjnych,
22.5. wykonywanie prac związanych z dociepleniem ścian i dachu,
22.6. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
22.7. montaż paneli fotowoltaicznych,
22.8. montaż pomp ciepła,
22.9. wykonywanie robót dekarskich.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023198,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1239378,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023198,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Taniej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762462625

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Włodka 16F

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023198,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.