eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynRemont nawierzchni gruntowych, żwirowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Szczuczyn



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni gruntowych, żwirowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Szczuczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862735080

1.5.8.) Numer faksu: 862735080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni gruntowych, żwirowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Szczuczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b10d1189-3456-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KM.271.3.2024.SK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni gruntowych, żwirowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Szczuczyn, z wyszczególnieniem: a) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych „masą na zimno”. Zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:  ustawienie znaków drogowych zabezpieczających remontowany odcinek pasa drogowego,  usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków oraz naprawa zniszczonych fragmentów nawierzchni jezdni, ścieżek rowerowych, itp., elementów pasa drogowego,  wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
 oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,
 ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca,  rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w
zależności od głębokości uszkodzenia,  zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,  załadunek rumoszu, wywóz i utylizacja,  przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia – ok. 50 m2,
 wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót,  ilość dowiezionej „masy na zimno” wraz z wbudowaniem, rozścieleniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem Zamawiającemu zostanie potwierdzona protokołem,  dostarczona i wbudowana „masa na zimno” powinna być odpowiedniej jakości i spełniać
wymagania do wykonania remontów nawierzchni bitumicznej,  dostarczona i wbudowana „masa na zimno” musi być zgodna z wymogami określonymi
w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). „Masa na zimno” musi odpowiadać wymogom Polskim Norm i posiadać wymagane przepisy prawa, atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości,
 w przypadku wątpliwości co do jakości „masy na zimno” Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni bitumicznych,  wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego potwierdzenie, że „masa na zimno” użyta do remontu nawierzchni bitumicznej odpowiada wymogom Polskich Norm i posiada wymagane przepisy prawa, atesty, certyfikaty lub świadectwa
jakości,  zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość dostarczonego i wbudowanego materiału poniżej lub powyżej ilości, które zostały określone szacunkowo. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne. b) Utrzymanie (remonty
cząstkowe)/utwardzenie dróg i powierzchni gruntowych, zakres
usług, objętych opisem przedmiotu zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:  bieżące utrzymanie i remonty dróg gruntowych (o nawierzchni tłuczniowej\żwirowotłuczniowej),
 utwardzanie dróg dojazdowych, powierzchni gruntowych,
 przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia – ok. 110 m3,
 podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego,  wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie
pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót,  ilość dowiezionego kruszywa wraz z wbudowaniem, rozścieleniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem Zamawiającemu zostanie potwierdzona protokołem,  dostarczone i wbudowane kruszywo powinna być odpowiedniej jakości i spełniać
wymagania dla kruszyw do wykonania remontów nawierzchni żwirowych,
 dostarczone i wbudowane kruszywo musi być zgodna z wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). Kruszywo musi odpowiadać wymogom Polskim Norm i posiadać wymagane przepisy prawa, atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości,
 w przypadku wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni wirowych. Kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej żwirowni. Wykonawca powinien posiadać koncesję na wydobywanie kruszyw lub pisemne oświadczenie innego podmiotu wraz z podpisaną Umową na udostępnianie tego materiału,  wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego potwierdzenie, że kruszywo użyte do remontu nawierzchni żwirowych odpowiada wymogom Polskich Norm i posiada wymagane przepisy prawa, atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości,  zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość dostarczonego i wbudowanego
materiału poniżej lub powyżej ilości, które zostały określone szacunkowo. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne. c) Profilowanie dróg żwirowych gminnych sprzętem mechanicznym – równiarką, zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:  równanie i profilowanie o nawierzchni gruntowo-żwirowej i tłuczniowej – zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco związanych z równaniem i profilowaniem, których celem jest uzyskanie równej nawierzchni,  profilowanie drogi na dłuższym odcinku, na którym znajduje się większa liczba wybojów, kolein itp., ma za zadanie poprawienie poprzecznego przekroju drogi i wyrównania jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi,  wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót
powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy,  liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować przeprowadzenie robót,  sprzęt będący własnością Wykonawcy do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca dostarczy kopie
dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania i badań okresowych,  Wykonawca będzie konserwować sprzęt jak również naprawiać lub wymieniać sprzęt niesprawny,  przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia – ok. 30 godz.,  podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować
teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być
oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego,  wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót,  Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość dostarczonego i wbudowanego materiału poniżej lub powyżej ilości, które zostały określone szacunkowo. Z tego tytułu
Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne.
2. Ustalenia ogólne. a) Zakres poszczególnych prac będzie przekazywany Wykonawcy telefonicznie, w pisemnych zleceniach, bądź za pośrednictwem e-maila. b) Terminy realizacji prac ustalane będą każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach wykonania prac, telefonicznie bądź e-mailach. c) Wykonawca, od chwili przyjęcia polecenia wykonania prac, lub e-maila, ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek nie usunięcia lub nie zabezpieczenia zgłoszonego przez Zamawiającego uszkodzenia drogi. d) W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu zlecone prace należy wykonać w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (zgłoszenia przekazane telefonicznie lub mailem).
e) Rozliczenie za wykonane prace następować będzie wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych w cenach jednostkowych określonych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
f) Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia wykonanych prac w terminie najpóźniej do 7 dni po ich zakończeniu. g) Odbiory dokonywane będą po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę wykonania prac. h) Zamawiający zobowiązany jest przystąpić do odbioru końcowego prac w ciągu 7 dni od daty
zgłoszenia ich zakończenia. i) W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru nieprawidłowości bądź wad lub usterek, Zamawiający przerwie odbiór i wskaże termin na usunięcie wad przez Wykonawcę. Wykonawca usunie je na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

43221000-8 - Równiarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63652,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63652,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63652,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WPK-TBS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190000566

7.3.3) Ulica: Kolneńska 16

7.3.4) Miejscowość: Szczuczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 19-230

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63652,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.