eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2024 i 2025 z podziałem na Zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2024 i 2025 z podziałem na Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02bc575a-1c00-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi leśne, budowa dróg leśnych, usługi transportowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2024 i 2025 z podziałem na Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02bc575a-1c00-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055449/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2809450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - ciągnik z siewnikiem do miałowania nawierzchni - 450 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Parametry techniczne sprzętu: Ciągnik z siewnikiem do miałowania nawierzchni - 1 sztuka - 450 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy sprzętu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - równiarka – 1350 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka - 1350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy sprzętu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 241650,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 4500 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejszą ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 4500 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 747000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM): 1 sztuka, 200 godzin.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy sprzętu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 51600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5 m: 1 sztuka, 200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 98800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton - 400 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton: 1 sztuka, 400 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Babimost, Bytnica, Cybinka, Krosno, Przytok, Sulechów, Świebodzin, Torzym (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 54800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - ciągnik z siewnikiem do miałowania nawierzchni – 450 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Parametry techniczne sprzętu: Ciągnik z siewnikiem do miałowania nawierzchni - 1 sztuka - 450 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, równiarka – 1200 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) - 1 sztuka - 1200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 213600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 5000 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejszą ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 5000 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 830000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 250 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 1 sztuka - 250 godzin
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 64500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 350 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5 m - 1 sztuka - 350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 202300,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton – 1400 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton - 1 sztuka - 1400 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Krzystkowice, Lubsko, Wymiarki, Zielona Góra, Żagań (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 191800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 12.06.2024 r. do godz. 10:00 dla Zadania nr 1 i Zadania nr 7 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290587,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 913275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 12.06.2024 r. do godz. 10:00 dla Zadania nr 1 i Zadania nr 7 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 825000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AWORUS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9282076986

7.3.3) Ulica: Surowa nr 12

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75337,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROBUD” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731083608

7.3.3) Ulica: Klępina, ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.