eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoniecpolModernizacja dachu - wymiana pokrycia dachu wraz z jego ociepleniem oraz niezbędnymi pracami na poddaszu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Koniecpolu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu – wymiana pokrycia dachu wraz z jego ociepleniem oraz niezbędnymi pracami na poddaszu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Koniecpolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d56b2c2-087f-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu – wymiana pokrycia dachu wraz z jego ociepleniem oraz niezbędnymi pracami na poddaszu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Koniecpolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d56b2c2-087f-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069898/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dachu - wymiana pokrycia dachu wraz z jego ociepleniem oraz niezbędnymi pracami na poddaszu w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Koniecpoluy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie poszycia więźby dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Koniecpolu, ul. Chrząstowska 6A, dz. nr ewid. gruntów 2576/1 wraz z izolacjami i wykonaniem nowego poszycia wewnętrznego z płyt g/k oraz wymiana okien dachowych, niezbędne obróbki blacharskie, w tym wymiana orynnowania, parapetów zewnętrznych i wykonanie nowego zadaszenia (konstrukcja i pokrycie), nad schodami wejściowymi do piwnicy budynku.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Wymianę istniejącego pokrycia dachu z blachy na blachę stalową ocynkowaną płaską powlekaną na rąbek stojący (kolor antracyt ~RAL 7021) – powierzchnia ok. 480 m2 wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi;
2) Wymianę izolacji przeciwwilgociowej i paroprzepuszczalnej w połaci więźby dachu;
3) Wymianę łat i kontrłat oraz pełnego deskowania połaci dachowych;
4) Wymianę izolacji cieplnej w połaci dachu na izolację z wełny mineralnej grubości 18 cm i 14 cm i współczynniku lambda D=0.032W/mk, zgodnie z przekrojami zawartymi w projekcie prac remontowych;
5) Wymianę pokrycia wewnętrznego więźby dachu – demontaż istniejących paneli sufitowych z płyty MDF oraz montaż nowego pokrycia z płyt g/k (p.poż.);
6) Wymianę 12 szt. okien dachowych o wymiarach ok. 700x1100mm na nowe o zbliżonym wymiarze – okna drewniane o współczynniku przenikania ciepła nie wyższym niż 1,1W/ m²K;
7) Wymiana orynnowania (rynny i rury spustowe), oraz parapetów zewnętrznych na nowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze pokrycia dachu;
8) Malowanie wewnętrznego poszycia więźby dachu z płyt g/k oraz pomieszczeń w poziomie piętra/ poddasza;
9) Wykonanie zadaszenia nad schodami wejściowymi do piwnicy budynku poprzez demontaż istniejącego zadaszenia i balustrad schodowych; wykonanie nowej konstrukcji zadaszenia stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo (kolor RAL 7021), wraz z pokryciem szybami bezpiecznymi klejonymi, hartowanymi – powierzchnia szyb ok. 25m2 oraz ponowny montaż pomalowanych proszkowo balustrad. Konstrukcja zadaszenia schodów z profilu zamkniętego 100x100 i 80x80.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt prac remontowych i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ.

UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 7 w celach pomocniczych, przedmiary robót. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu i obliczyć na podstawie projektu prac remontowych i opisu przedmiotu zamówienia zwartego w niniejszej SWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zweryfikowania szczegółowo zakresu prac do wykonania. Wizja lokalna nie jest elementem koniecznym do prawidłowego złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538863,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538863,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591719560

7.3.3) Ulica: ul. Kwarciana 7/27

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-121

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538863,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.