Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krajków i Nieczulice, gmina Pawłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=87a1687f-6afc-444c-95f4-1ff27a1f19c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krajków i Nieczulice, gmina Pawłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bebfa282-08eb-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039117/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Nieczulice i Krajków w gminie Pawłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271268/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70759,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krajków gmina Pawłów. Teryt jednostki 261104_2.0012 Krajków – PawłówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zawarty jest w załączniku nr 1, 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 17001,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Nieczulice gmina Pawłów. Teryt jednostki 261104_2.0015 Krajków – PawłówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zawarty jest w załączniku nr 1, 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 53757,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38658,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63148,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38658,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLIDA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382157967
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac związana z dostosowaniem bazy danych EGiB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38658,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91302,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142710,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91302,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLIDA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382157967
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac związana z dostosowaniem bazy danych EGiB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91302,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T (0618T) w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka -etap II - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0121-Godów oraz 0120-Ustronie.
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.