Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie prac remontowych po zalaniu Przedszkola Miejskiego nr 32 przy ul. Murzynowskiego 24 |w Olsztynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89-535-20-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie prac remontowych po zalaniu Przedszkola Miejskiego nr 32 przy ul. Murzynowskiego 24 |w Olsztynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dad27f56-3789-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Doszło do awarii instalacji hydrantowej i przeciwpożarowej. Zalane zostały pomieszczenia piwnicy i parteru budynku.Roboty są niezbędne do wykonania w celu usunięcia skutków awarii i umożliwienie ponownego użytkowania obiektu. Zaistniałą sytuację należy zaliczyć do zjawisk losowych i niezależnych od Zamawiającego, tj. zdarzenia o charakterze nieprzewidywalnym, nagłym, a także zdarzenia wykraczającego poza normalne warunki użytkowania. Potrzeba natychmiastowego wykonania zamówienia wynika z konieczności usunięcia negatywnych skutków awarii i niezwłocznego przywrócenia obiektu do użytkowania. Z uwagi na dużą grupę dzieci korzystających z tego przedszkola niezbędny jest ponowny rozruch przedszkola przed dniem 1 września 2024r.
Art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14; Art. 214 ust. 1 pkt 5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2024.a
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475715,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek przedszkola jest budynkiem wolnostojącym o dwóch kondygnacjach nadziemnych oraz jednej podziemnej. Prace remontowe przewidziane są na parterze budynku oraz w piwnicy. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe związane z: 1) Wymianą wykładzin podłogowych na parterze w 18 pomieszczeniach, 2) Wymianą pionu hydrantowego, 3) Wymianą stolarki drzwiowej na parterze budynku, 4) Sprawdzeniem instalacji i urządzeń elektrycznych w tym pomiary ochrony przeciwporażeniowej i stanu izolacji kabli i przewodów w piwnicy, 5) Sprawdzeniem stanu tablic elektrycznych w tym szafki zasilające w pomieszczeniach pompowni p.poż oraz wentylatorowni, 6) Sprawdzeniem i ewentualna wymiana opraw oświetleniowych, 7) Nawierceniem stropu nad piwnicą w celu spuszczenia zalegającej w nim wody, 8) Wykonaniem malowania ścian w miejscach po zalaniu na parterze budynku, 9) Wywozem i utylizacją gruzu i śmieci. 3. W ramach robót przewiduje się wykonanie następujących prac: a) demontaż istniejących podłóg: klepki, płytki PCW, wykładzina dywanowa; b) skucie wylewek oraz posadzek; c) wykonanie nowych posadzek; d) wylanie wylewek samopoziomujących; e) montaż wykładziny PVC w wybranej przez Zamawiającego kolorystyce, f) montaż listew progowych oraz przyściennych. Wszystkie materiały (m.in. farby, wykładzina, drzwi wewnętrzne, materiały instalacyjne) niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawca na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707
7.3.3) Ulica: Wilczyńskiego 25E/225
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy poniższy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
Montaż wykładziny - Koniczynka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.